У липні Київською митниця ДФС перерахувала до Державної скарбниці 4,6 млрд. грн. митних податків

У липні Київською митниця ДФС перерахувала до Державної скарбниці 4,6 млрд. грн. митних податків

Як повідомили у Київській митниці ДФС, у липні до Державного бюджету України перераховано 4,6 млрд. грн. митних податків.

Забезпечено збільшення надходжень митних платежів до Держбюджету у порівнянні:

– з липнем 2018 року – на 601,6 млн. грн. (+15%);

– з червнем 2019 року – на 941,1 млн. грн. (+26%).

Значну частину перерахованих до бюджету митних платежів (30,2%) сплачено при здійсненні митного оформлення таких товарів як:

«автомобілі легкові» – сплачено платежів на загальну суму 894,3 млн. грн. (питома вага сплачених податків – 19,6%);

«лікарські засоби» – 160,7 млн. грн. (3,5%);

«телефонні апарати»   – 126,8 млн. грн. (2,8%);

«засоби захисту рослин»  – 107,1 млн. грн. (2,3%);

«машин автоматичного оброблення інформації» – 86,0 млн. грн. (1,9%).

ГУ ДФС у Київській області

 

Операція «Акциз»: на Київщині податківці викрили 5 підпільних виробництв з початку року

В рамках операції «Акциз» податківці Київської області  у поточному році вилучили з незаконного обігу товарно-матеріальні цінності на суму 112,2 млн. грн., у тому числі підакцизної групи на суму 95,4 млн. грн

–    паливно-мастильних матеріалів у кількості 104,7 тон на суму 2,7 млн. грн.;

–    спирту у кількості 32,5 тис. дал на суму 81,3 млн. грн.;

–    лікеро-горілчаних виробів у кількості 5,7 тис. дал на суму 10,6 млн. грн.;

–    тютюнових виробів 17,1 тис. пачок на суму 618,7 тис. грн;

–    транспортний засіб 1 шт. на суму 250 тис. грн;

–    марки акцизного податку у кількості 22,2 тис. штук.

За результатами проведених оперативними підрозділами заходів припинено діяльність 5 підпільних виробництва, з яких 2 – незаконного виготовлення спирту, 2 – незаконного виготовлення лікеро-горілчаних виробів, 1 – паливно-мастильних матеріалів.

За даним напрямом роботи розпочато 6 кримінальних проваджень, в тому числі 2 за ч. 3 ст. 204 КК України.

Слідчими з початку року закінчено досудове розслідування та направлено до суду 3 кримінальних провадження за ст. 204 КК України, з них – 1 провадження за ч. 2 ст. 28, ч. 3 ст. 204 КК України.

ГУ ДФС у Київській області

 

Коли контролюючі органи мають право виступати ініціатором припинення підприємницької діяльності

Головне управління ДФС у Київській області інформує, що відповідно до абз.5 ч. 1 ст. 51 Господарського кодексу України (далі – ГКУ) підприємницька діяльність припиняється на підставі рішення суду у випадках, передбачених ГКУ та іншими законами.

Підпунктом 20.1.37 п. 20.1 ст. 20 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) визначено, що контролюючі органи мають право у випадках, встановлених законом, звертатися до суду щодо припинення юридичної особи та припинення фізичною особою – підприємцем підприємницької діяльності та/або про визнання недійсними установчих (засновницьких) документів суб’єктів господарювання.

Згідно з п. 67.2 ст. 67 ПКУ, контролюючі органи в установленому законом порядку мають право звертатися до суду про винесення судового рішення щодо:

– припинення юридичних осіб або підприємницької діяльності фізичних осіб;

– підприємців;

– відміни державної реєстрації припинення юридичних осіб або підприємницької діяльності фізичних осіб – підприємців;

– скасування державної реєстрації змін до установчих документів.

ГУ ДФС у Київській області

 

Майнові податки. За земельні ділянки, що перебувають у власності малолітніх/неповнолітніх дітей податки сплачують батьки (усиновителі), опікуни

Головне управління ДФС у Київській області інформує, що відповідно до ст. 269 – 270 ПКУ  платниками земельного податку є власники земельних ділянок, земельних часток (паїв) та землекористувачі, а об’єктами оподаткування – земельні ділянки, які перебувають у власності або користуванні, та земельні частки (паї), які перебувають у власності.

Сімейним кодексом України від 10.01.2002  №2947-ІІІ зі змінами та доповненнями  визначено, що особа має правовий статус дитини до досягнення нею повноліття  (ст. 6 Сімейного кодексу). Малолітньою вважається дитина до досягнення нею віку чотирнадцяти років. Неповнолітньою вважається дитина у віці від чотирнадцяти до вісімнадцяти років.

Якщо дитина або особа, дієздатність якої обмежена, не може самостійно здійснювати свої права, ці права здійснюють батьки, опікун або самі ці особи за допомогою батьків чи піклувальника (ст. 14 Сімейного кодексу).

Згідно із п. 99.2 ст. 99 ПКУ грошові зобов’язання малолітніх/неповнолітніх осіб виконуються їх батьками (усиновителями), опікунами (піклувальниками) до набуття малолітніми/неповнолітніми особами цивільної дієздатності в повному обсязі.

Батьки (усиновителі) малолітніх/неповнолітніх і малолітні/неповнолітні у разі невиконання грошових зобов’язань малолітніх/неповнолітніх несуть солідарну майнову відповідальність за погашення грошових зобов’язань та/або податкового боргу.

Повну цивільну дієздатність має фізична особа, яка досягла вісімнадцяти років – повноліття (п. 1 ст. 34 Цивільного кодексу України).

Статтею 67 Конституції України передбачено, що кожен зобов’язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.

Пільги щодо сплати земельного податку для малолітніх та неповнолітніх дітей не передбачені.

Нагадуємо, що підставою для нарахування земельного податку є дані державного земельного кадастру (п. 286.1 ст. 286 ПКУ).

Більше інформації:

Майнові податки: Плата за землю

Майнові податки: Транспортний податок

Майнові податки: Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки

ГУ ДФС у Київській області

Додати коментар