Вихователь, як і кожен педагог, є творцем дитячих душ. Вирішення виховних проблем постійно підштовхує на пошуки нових методів і форм роботи з дітьми.
У березневі дні, у своїй казковій домівці, заклад дошкільної освіти №6 «Малятко» зібрав педагогічних працівників на презентацію своїх творчих пошуків та надбань, свого педагогічного досвіду, використання передових ідей та інноваційних технологій, інсценувавши казку «Ріпка – на новий лад».
Казка є одним із найефективніших засобів розвитку мовлення дітей дошкільного віку, дає безмежний простір для дитячої фантазії. Мова казки проста і тому доступна. Сюжет прозорий, але загадковий і тим самим сприяє розвитку дитячої уяви. Казки розширюють словниковий запас, допомагають правильно будувати діалоги, розвивають зв’язне і логічне мовлення, збагачують його образність, емоційність. Для вихователя казка є тією «чарівною паличкою», яка заохочує дітей до пізнання нового, розвивати творчу уяву, мислення, зв’язне мовлення.
Педагоги вправлялись в створенні сиквейну, розповідали про сучасні технології в своїй роботі, виготовляли іграшки з покидькового матеріалу, розповідали вірші з допомогою мнемотаблиць та ейдетики, створювали музичний оркестр, танцювали танок дружби, невербально спілкувались та самопрезентувались.
У «Малятку» вміють організувати освітній процес нестандартно, цікаво, оригінально, реалізувавши на практиці інноваційні технології та фахові здібності.
Центр професійного розвитку педагогічних працівників