Освіченою людиною вважається та, яка навчилася вчитися,
навчилася змінюватися,яка ясно розуміє,
що жодне знання ненадійне, що тільки процес пошуку знань
дає основу для надійності
К. Роджерс
Випускник XXI століття живе в світі комп’ютерів, Інтернету, в міжнародному інформаційному просторі, і уміння користуватися інформаційними технологіями забезпечує його життєвий успіх. Тому важливо вже зараз перетворити інформаційний освітній простір у середовище, яке збагатить учня, сформує у нього якості, необхідні для життя в інформаційному суспільстві.
Учитель XXI століття теж повинен знаходити своє місце в світі комп’ютерів та Інтернету. Використовуючи сучасні досягнення ІКТ педагог повинен готувати навчальні матеріали, конспекти уроків, створювати навчальні посібники, інші творчі матеріали, так необхідні йому у його повсякденній діяльності. Лише таким чином він йтиме у ногу з часом, не відстаючи від своїх учнів.
Саме з метою популяризації, відкритості та широкого впровадження кращого педагогічного досвіду учителів 10 січня 2024 року на базі академічного ліцею ім.І Мазепи відбувся вернісаж творчих ідей «Використання цифрових ресурсів на уроках географії», в якому взяли участь учителі географії Переяславської територіальної громади.
Модератором заходу була Галина Лавренюк, консультант центру професійного розвитку педагогічних працівників.
Спікери – Сергій Дяченко, який поділився досвідом розробки інтерактивних вікторин з географії за допомогою сервісу «Genially»;
Вікторія Литус ознайомила присутніх, як працювати з сервісом Google Earth. Вчителі навчилися створювати реалістичні карти і працювати з ними;
Інна Басараб поділилася досвідом використання платформи «Kahoot».
Захід відбувся у доброзичливій атмосфері, запропоновані методи і прийоми учасники відпрацювали практично, тим самим поповнили свою професійну скарбничку. Вони підкреслили практичність і актуальність інформації та позитивну атмосферу для комунікації.
Всі учасники семінару щиро вдячні за можливість проведення заняття Збройним Силам України.
Центр професійного розвитку педагогічних працівників