Нові вимоги до сучасної освіти потребують нових підходів до організації життєдіяльності дітей. Упродовж останніх років актуальною залишається проблема модернізації дошкільної освіти , яка полягає в удосконаленні її змісту, гуманізації цілей та принципів, осучаснення навчально-виховних технологій , зміни їх відповідно до реалій сьогодення. Ставлячи за мету виховання свідомої, самодостатньої, компетентної особистості, Базовий компонент дошкільної освіти приділяє пріоритетну увагу здоров’язбережувальній парадигмі виховання дошкільнят, яка полягає насамперед у тому, щоб навчити самих дітей свідомо ставитися до свого здоров’я, прагнути до здорового способу життя.
Сьогодні дуже популярним став метод sandplay, що з англійської дослівно означає «пісочна гра». Власне, це той метод, завдяки якому дитина з піску і невеличких фігурок будує свій індивідуальний і неповторний світ у мініатюрі. Гра з піском завжди захоплює. Вона знайома всім і дорослим, і дітям. Подібні ігри розкривають індивідуальні особливості малят, активізують творчі здібності, несуть в собі емоційне задоволення. За допомогою ігор з піском можна виразити свої почуття та переживання. Спеціальних навичок, щоб працювати з цим матеріалом не потрібно, тому що він знайомий і зрозумілий всім дітям та батькам. Дорослі можуть бути впевнені: якщо у дитячому пісочному господарстві все спокійно, то й на душі у дитини спокій і гармонія.
Саме з такої проблеми, у листопаді, на базі ЗДО « Сонечко» розпочала роботу обласна педагогічна студія для педагогічних працівників дошкільних закладів Київщини з теми: «Упровадження технології SANDPLAY у роботі з дітьми дошкільного віку».
До онлайн-зустрічі долучилася і координатор педстудії, Аносова Анастасія Вікторівна, кандидат психологічних наук ,доцент кафедри педагогіки, психології та менеджменту освіти КНЗ КОР «КОІПОПК»,.
Теоретичне обґрунтування щодо використання даної технології у дошкільному закладі та які методи та прийоми використовує практичний психолог у свої роботі з даної теми розповіла методист Наталія Свириденко.
Досвідом роботи з використання пісочної терапії в освітньому процесі поділилася вихователь закладу Толстокора Аліса.
Відгуки учасників заходу в чаті засвідчили надзвичайну актуальність заходу, високий рівень його організації, грунтовність змісту.
Центр професійного розвитку
педагогічних працівників