RAB-тарифи, які почали діяти для української енергетичної галузі у 2021 році, дозволили ДТЕК Київські регіональні електромережі збільшити інвестиції у розвиток мереж. У 2021 році компанія вкладає в оновлення мереж на 112% більше у порівнянні з 2020 роком. 725 млн грн, що передбачені інвестиційною програмою, направляються на будівництво підстанцій та ліній електропередач, ремонтну програму, заміну застарілих лічильників клієнтам компанії тощо. Про це 8 вересня повідомив генеральний директор ДТЕК Київські регіональні електромережі Віталій Шайда під час електроенергетичного форуму “Спекотна осінь: як зробити тарифи економічно обґрунтованими для операторів системи розподілу та постачальників універсальних послуг в Україні?”, який організував Energy Club.
«Ми вивчаємо кращий європейський досвід трансформації застарілих електромереж в інноваційні цифрові системи та впроваджуємо його в Україні. Ми впевнені, що сучасні та надійні мережі – основа для розвитку країни. Ключові проєкти, які ми плануємо завершити до кінця року, – це реконструкція підстанції «Гостомель» у Бучанському районі та будівництво підстанції «Козин» на Обухівщині. Також ми встановимо 160 реклоузерів по усій Київській області, які дозволять автоматично відновлювати живлення клієнтам у різі незначних аварій», – розповів Віталій Шайда.
Генеральний директор ДТЕК Київські регіональні електромережі пояснив, що інвестиції у мережу необхідні для безперебійного та якісного електропостачання, а також зменшення середньої тривалості відключення світла. Якщо у 2020 кожен клієнт ДТЕК Київські регіональні електромережі у середньому провів 655 хвилин без світла, то 2021 році цей показник згідно з планом має знизитись до 510 хвилин. За 13 років, у разі продовження дії стимулюючих інвестиції RAB-тарифів, тривалість відключень світла у Київській області скоротиться вдвічі та наблизиться до європейського рівня.
«Інфраструктура електромереж – основа соціально-економічного росту нашої держави. Так, для усього цього потрібні великі інвестиції, інструментом яких сьогодні є RAB-тарифи для операторів системи розподілу», – підкреслив генеральний директор ДТЕК Київські регіональні електромережі Віталій Шайда.
ДТЕК прагне стати еталоном клієнтоорієнтованості та впроваджує європейські стандарти обслуговування. Якщо у 2018 році тільки 20% послуг було доступно в онлайні, то наразі їх вже 60%. Зокрема, клієнти компанії ДТЕК Київські регіональні електромережі можуть дистанційно подати документи на приєднання до мереж, укласти договір про зміну власника, обрати точний час виїзду електромонтера з обслуговування електролічильника, передати показники електролічильника та багато іншого.
Онлайнпослуги ДТЕК Київські регіональні електромережі можна отримати через чатбот в Telegram або Viber, мобільний застосунок «Мережі онлайн» (доступний в AppStore та Google Play Market), сайт компанії, а також голосове меню колцентру.
Нагадаємо, в рамках «Великого оновлення електромереж» компанія оновлює енергетичну інфраструктуру області відповідно до потреб її жителів. Окрім завершення робіт з реконструкції підстанції 110/10 10 кВ «Гостомель» та будівництва підстанції 110/35/10 кВ «Козин», компанія розпочала будівництво підстанції 110/10 10 кВ «Софіївка». Вона стане надійним джерелом живлення для мешканців західного передмістя Києва, яке активно розвивається. Завершити її будівництво планується у 2022 році.
Як повідомлялося раніше, для зручності клієнтів у ДТЕК Київські регіональні електромережі працюють дистанційні сервіси передачі показів лічильника.