Відбулось засідання педагогічної ради з теми: «Розвиток творчого потенціалу та життєвих компетенцій в умовах реалізації Концепції Нової української школи»

Якщо у вас є яблуко і у мене є яблуко, і ми обмінюємося цими яблуками, то у вас і у мене залишається по одному яблуку. А якщо у вас є ідея і у мене є ідея, і ми обмінюємося ними, то у кожного з нас буде по дві ідеї.
Бернард Шоу
Саме ось такий вислів видатного критика свого часу і найпрославленішого після Шекспіра – драматурга Джорджа Бернарда Шоу є епіграфом до засідання педагогічної ради з теми: «Розвиток творчого потенціалу та життєвих компетенцій в умовах реалізації Концепції Нової української школи», що відбулася 21 грудня 2019 року у Переяславській ЗОШ І-ІІІ №3
ЛОКАЦІЯ ” МО вчителів природничо-математичного циклу”
У кожного вчителя є свої улюблені технологічні інструменти, які він використовує у своїй роботі, і які дозволяють йому привернути увагу учнів під час цікавих та захоплюючих занять. Саме такими інструментами та прийомами в процесі роботи, ділилися зі своїми колегами вчителі природничо-математичного циклу. Вчитель математики Дяченко О.В. продемонструвала використання цікавих ігрових прийомів на уроках математики . Вчителі фізики та математики Бован А.В. та Бован Н.П. поділилися досвідом з використання на уроках східних головоломок ТАНГРАМ – це гра, яка дуже корисна. Вона допомагає розвивати логічне мислення, уяву, увагу та комбінаторні здібності, бо учень складає модель із семи геометричних фігур як мозаїку. Слід зазначити, що такі іграшки виготовляються з екологічно безпечного матеріалу: деревини твердих порід, що покрита фарбою на водяній основі. Математики також поділилися методологією використання на уроках додатку PLIKERS. Зазначена технологія дозволяє вчителю на уроці спростити собі життя та поліпшити і налагодити зворотній зв’язок із класом. Для дітей цей додаток – дозволяє відволіктися від рутинних уроків і в ігровій формі відповідати на питання. Найголовніше, що PLIKERS – це дуже проста технологія, яка не вимагає практично нічого і якою будь який вчитель може користуватися. Вчитель біології та хімії Малик С.П. дозволила колегам стати справжніми дослідниками-хіміками. Малишко Н.І. – вчитель географії демонструвала цікаві прийоми роботи з картами, компасом. Вчитель інформатики Кривошея П.А. поділився методикою виконання вправ з очима при роботі з комп’ютером. Як використовувати психологічні тести британського психолога П.Вілсона, руханки, тимбілдингові вправи, вправи від німецького психолога Клауса Фопеля , економічно-дидактичні ігри, японську оздоровлювальну гімнастику для тіла та головного мозку – продемонстрував вчитель основ здоров’я Кондусь В.І. Справді було цікаво, творчо, пізнавально, креативно, весело…. Дякую колегам за роботу!!!

 

Додати коментар