Чи важко бути вчителем? Дехто із батьків вважає, що професія вчителя – легка, і кожен може бути вчителем. Наша школа пішла на невеликий експеримент і дала можливість усім бажаючим батькам учнів-першокласників на один день стати вчителями своїх дітей. Сьогодні 16 мам учнів 1-х класів стали вчителями на один день. Цьому передувала велика підготовка разом з учителем. Кожна мама проведе той урок, який обрала відповідно своїх уподобань. Першокласники просто у захваті від несподіваних учителів і своєї роботи. Попереду ще, у рамках проекту «Матусині уроки», чекають на мам учні 2-4 класів. Так Нова українська школа ламає стереотипи, оскільки працює на засадах педагогіки партнерства, в основі якої – спілкування, взаємодія та співпраця між учителем, учнем і батьками. Учні, батьки та вчителі, об’єднані спільними цілями та прагненнями, є добровільними та зацікавленими однодумцями, рівноправними учасниками освітнього процесу, відповідальними за результат.
Діяльність батьків та вчителів повинна бути синхронною, щоб компетентністний підхід, як ядро НУШ, не лише повноцінно впроваджувався, але й відзначався якісною підготовкою дітей до викликів сучасного світу. Якщо згадати формулу НУШ, то принципи педагогіки партнерства дуже важливі для створення сприятливого середовища для навчання та забезпечення орієнтації на особистість учня.