Володимир Кондусь взяв участь у Міжнародному форумі INNOVATION MARKET

Про свою участь у Форумі та враженння від нього Володимир Іванович – директор міської ЗОШ І-ІІІ ст. №3, поділився на власній сторінці у Фейсбук.

“23 листопада 2018 року мав нагоду бути присутнім на Міжнародному форумі INNOVATION MARKET (Секція «Екологія – GREEN MIND»).
Третій день на #GREENMIND, був присвячений освіті для сталого розвитку, викликав великий інтерес у освітян.
Обговорювався не тільки вимоги, досвід та переваги впровадження стандарту «Зелений клас», але і питання екологічної компетентності в наскрізній змістовній лінії освіти, а також нові освітні проекти для сталого розвитку та управління екологічними аспектами в закладах освіти (з енергоефективності, сталих закупівель, роздільного збору твердих побутових відходів і компостування органічних відходів).
Зокрема, відбулася презентація нового інформаційно-просвітницького проекту для школярів «Уроки зі сталого споживання», » в якій взяли участь ініціатори, автори і партнери проекту, представники Міносвіти, Мінприроди та інших зацікавлених організацій.
Актуальність проекту
Тематика сталого споживання зазначена серед пріоритетних у Дорожній карті здійснення Глобальної програми дій ЮНЕСКО з освіти в інтересах сталого розвитку.
На даний час шкільний освітній процес містить деякі елементи змісту основ сталого розвитку, зокрема сталого споживання, однак внаслідок традиційної науковості навчальних програм цей зміст має лише фрагментарний характер що унеможливлює належний рівень зазначених компетентностей та зміни у поведінці майбутніх громадян.
Нестача має компенсуватись зростаючими можливостями і ресурсами досвідчених екологічних та освітянських організацій, що спроможні доповнити освітній зміст, акцентувати увагу на формуванні компетентностей, створити умови для формування якостей і рис особистості, що характеризуватимуть особистість суспільства, розвинутого на принципах сталості й збалансованості.
«Уроки зі сталого споживання»
Впровадження цього проекту має на меті сприяти формуванню таких компетентностей як:
• інноваційна;
• екологічна;
• інформаційно-комунікаційна;
• здоровий спосіб життя.
І передбачає застосування інформаційних та методичних матеріалів.
Матеріали проекту
• адаптовані для формальної, неформальної та інформальної освіти у загальноосвітніх закладах (загальна середня освіта) та позашкільної освіти, зокрема для наскрізної змістової лінії «Екологічна безпека та сталий розвиток»;
• будуть включені до переліку навчальних програм, підручників та навчально-методичних посібників рекомендованих Міністерством освіти та науки України;
• розміщуються у вільному доступі на освітньому порталі Міністерства освіти та науки України та інформаційних Інтернет – ресурсах партнерів проекту;
Інформаційні матеріали для школярів охоплюють усі життєві ситуації пов’язані з споживанням (користуванням) різноманітних товарів, отриманням послуг, використанням енергії, води та інших ресурсів:
• у школі (на роботі);
• у місті;
• вдома;
• на відпочинку;
• у магазині;
• на природі.
Розглядатимуться екологічні аспекти пов’язані з споживанням (користуванням):
• харчових продуктів та напоїв;
• побутової хімії;
• засобів гігієни;
• текстилю, одягу, взуття та аксесуарів;
• канцтоварів;
• іграшок;
• матеріалів для ремонту та оздоблення;
• комп’ютерної та іншої техніки;
• меблів;
• транспортних засобів.
Містять цікаві дані, практичні завдання, казки, ігри з використанням сучасного дизайну, авторських малюнків, інфографіки, фото та іншого ілюстративного матеріалу.
Методичні матеріали для вчителів та педагогів містять рекомендації, плани уроків, тести, відео та інші матеріали для використання у освітньому процесі.
Проект неабияк зацікавив наш заклад і колектив із величезним бажанням приєднується до цього проекту. Ми готові працювати!!!”

Додати коментар