Дитина – це сонце, навколо якого мають обертатися всі засоби навчання.
Учитель повинен створювати лише атмосферу, в якій дитина має можливість висловлюватись
Ш. Амонашвілі
На сучасному етапі розвитку українського суспільства, модернізації системи освіти, введення нових освітніх стандартів значно зростає роль вчителя як активного суб’єкта педагогічного процесу, підвищуються вимоги до його особистісних і професійних якостей, соціальної та професійної позиції, що відображено в Концепції Нової української школи (НУШ). Нові принципи освіти вимагають від кожного вчителя високого професіоналізму, опанування та застосування сучасних педагогічних технологій і нових методів навчання і виховання, бажання та вміння постійно вчитися й самовдосконалюватися, творчого підходу та раціоналізму, а також готовності до змін в контексті реалізації змісту реформи НУШ.
Виклики, які стоять перед сучасною освітою, спонукають педагогів шукати нові та ефективні підходи щодо формування компетенцій, необхідних сучасному підростаючому поколінню. Одним з таких підходів виступає STEM-освіта, яка поєднує науку, технологію, інженерію та математику. Відповідно до цього, базою для набуття знань є проста та доступна візуалізація наукових явищ. Вона дозволяє легко освоїти знання та технологічні процеси, ознайомлення з якими відбувається на практиці.
6 листопада на базі Переяславського ліцею імені Івана Мазепи відбувся семінар-практикум «Впровадження STEAM-підходів на уроках математики” участь в якому взяли вчителі математики Переяславської МТГ.
Вчителі математики Переяславського академічного ліцею імені Івана Мазепи поділилися практичними настановами з досвіду роботи по впровадженню STEАM-освіти
Олена Захаренко висвітлила «Формування компетентностей педагога з метою підготовки до впровадження STEM-підходів на уроках математики», Ірина Якименко презентувала свій досвід роботи в додатку «DesmosTeacher», Ольга Якименко ознайомила з власними розробками, тематика яких «STEАM-освіта в рамках НУШ», Катерина Свербута поділилася досвідом розв’язування задач з елементами STEM-освіти».
Оскільки техніка оригамі поглиблює теоретичну та прикладну підготовку вчителів щодо основних напрямків арт-терапії під час війни, на завершення інтенсивного навчально-практичного заходу, відбувся майстер-клас Катерини Свербути по виготовленню голуба миру по даній техніці.
Захід відбувся у доброзичливій атмосфері конструктивного спілкування.
Проаналізувавши теоретичну і практичну частини виступів учасники заходу зробили висновок, що STEM-освіта допомагає формувати у дітей критичне мислення, навички командної роботи, бачення цілісної картини світу та вміння застосовувати знання для розв’язання завдань з реального світу.
Учасники семінару щиро вдячні за можливість проведення заняття Збройним Силам України.
Центр професійного розвитку педагогічних працівників