Про це повідомляє Рубрика, посилаючись на Мінцифри.
У чому проблема?
Варто зазначити, що раніше бронювання працівника тривало тижнями: роботодавець збирав папери, підписи та чекав на результат.
«Ми автоматизували всі можливі процеси, прибрали людський фактор та зробили процес прозорим і швидким», — поділився міністр цифрової трансформації Михайло Федоров.
Сервіс прискорює бронювання до години та зменшує навантаження на працівників міністерств.
Яке рішення?
Відтепер керівники критично важливих підприємств і тих, які забезпечують потреби Сил оборони, можуть забронювати співробітників через портал Дія.
«Ключова мета запровадження бронювання через Дію — максимально пришвидшити процес, зробивши його автоматизованим й, наскільки це можливо, скоротити час очікування. Як показало попереднє тестування, забронювати працівника через Дію можна приблизно за годину. Вся необхідна інформація буде доступною в керівника в його електронному кабінеті. Для працівника, який отримав бронювання, інформація оновиться в його застосунку Резерв+. Ті, хто хоче отримати паперову версію підтвердження бронювання, також матиме таку можливість», — розповіла Перший віцепрем’єр-міністр України — Міністр економіки УкраїниЮлія Свириденко.
Перед запуском сервісу відбулося закрите бета-тестування, під час якого компанії забронювали 929 працівників.
«Раніше бронювання було доволі заплутаним. А через втрату даних доводилося подавати людей наново. Нова послуга без людського фактору на порталі Дія зробить бронювання швидким і прозорим. Результат автоматично відображатиметься в застосунку Резерв+», — зазначила заступник Міністра оборони Катерина Черногоренко.
Як працює бронювання на порталі Дія:
- Керівник компанії на порталі Дія подає списки військовозобов’язаних співробітників на бронювання та засвідчує заяву електронним підписом.
- Система автоматично перевірить, чи людина працевлаштована офіційно і чи є дані в реєстрі Оберіг.
- Дія надішле сповіщення керівнику про результат розгляду протягом доби.
Якщо рішення позитивне, інформація про бронювання співробітника зʼявляється в застосунку Резерв+. З цього моменту він вважається заброньованим. Згодом витяг про бронювання можна буде завантажити на порталі Дія й за потреби роздрукувати.
«Електронне бронювання через портал Дія доступне для підприємств та установ, які є критично важливими. Послуга працює в кілька кліків, а результату слід чекати не довше години. У цьому сервісі ми автоматизували всі процеси, які можна автоматизувати, щоб пришвидшити оформлення бронювання й не витрачати час на збір документів чи походи до держорганів. Цифровізація процесу усуває людський фактор, адже всі дані перевіряються автоматично, а керівник у режимі реального часу розуміє, кого забронювали, а кого ні і яка причина відмови», — зазначив Михайло Федоров, Віцепрем’єр-міністр з інновацій, розвитку освіти, науки та технологій — Міністр цифрової трансформації.