Атестація педагогічних працівників – це система заходів, спрямована на всебічне комплексне оцінювання їх педагогічної діяльності, за якою визначаються відповідність педагогічного працівника займаній посаді, рівень його кваліфікації, присвоюється кваліфікаційна категорія, педагогічне звання.
Цьогоріч вона проходить відповідно до нового Положення про атестацію педагогічних працівників, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 09.09.2022 №805.
13 березня 2024 року на базі Дем’янецької гімназії відбувся практичний інтенсив для заступників директорів з навчально-виховної роботи, методистів закладів дошкільної освіти та закладів позашкільної освіти «Атестація: нові підходи та шляхи реалізації», в ході якого присутні практично шукали відповідь на дане питання. На початку зустрічі директор закладу Людмила АРОНСЬКА зробила екскурс в історію школи.
Метою заходу було ознайомитися з особливостями оцінювання педагогічної діяльності педагогів, актуалізація сучасних стандартів атестації педагогічних працівників; формування професійних компетентностей педагога для здійснення; постійного професійного розвитку, самовдосконалення в умовах особистісно зорієнтованого навчання.
Модератор заходу директор Центру професійного розвитку педагогічних працівників Ірина БОЖКО зосередила увагу на актуальності даного питання в умовах сьогодення та окреслила формулу успіху педагога нової формації.
Питання «Розбудова внутрішньої системи забезпечення якості освіти – запорука впорядкованої діяльності закладу» розкрила директор гімназії Людмила АРОНСЬКА, а заступник директора з навчально-виховної роботи Наталія КОРЗУН, презентувала власну систему оцінювання педагогічної діяльності педагогічних працівників.
До обговорення даного питання долучилися заступник директора з навчально-виховної роботи Переяславської гімназії №1 Олеся ДУДА та заступник директора з навчально-виховної та методичної роботи Переяславського Будинку художньої творчості дітей, юнацтва та молоді Ірина ОМЕЛЬЯНЕНКО, які ознайомили присутніх із своїми моделями комплексного оцінювання педагогічної діяльності педагогів.
По закінченню заходу учасники долучилися до відкритої розмови «На жаль – на щастя».
Методисти закладів дошкільної освіти мали можливість відвідати дошкільний підрозділ гімназії та ознайомитися з роботою різновікової групи.
Учасники практичного інтенсиву підвищили управлінський та практичний рівні щодо організації роботи з даного питання у закладах освіти; ознайомилися з практичним досвідом колег.
Аудиторія була настільки доброзичливою, що час зустрічі минув як одна мить.
Завершилася зустріч щирими побажаннями педагогів, словами вдячності, приємними враженнями та мотивацією до подальшої творчої співпраці.
КУ «Центр професійного розвитку педагогічних працівників»