«У ХХІ СТОЛІТТІ БЕЗГРАМОТНИМ ВВАЖАЄТЬСЯ ВЖЕ НЕ ТОЙ,
ХТО НЕ ВМІЄ ЧИТАТИ І ПИСАТИ, А ТОЙ, ХТО НЕ ВМІЄ ВЧИТИСЯ,
ДОУЧУВАТИСЯ І ПЕРЕУЧУВАТИСЯ»
Елвін Тоффлер
Суспільство потребує педагога, який володіє високою фаховою кваліфікацією та професійною культурою, здатного об’єктивно осмислювати педагогічні явища та факти, критично оцінювати й творчо перетворювати педагогічну дійсність.
Згідно із Законом України «Про освіту», педагогічні працівники зобов’язані постійно підвищувати професійний рівень, педагогічну майстерність, загальну культуру.
Сучасна модель педагога передбачає готовність до застосування нових освітянських ідей, здатність постійно навчатись, бути в постійному творчому пошуку. Ці якості не видаються додатком до диплома про педагогічну освіту, а формуються в щоденній педагогічній практиці
15 січня 2024 року в приміщенні ліцею ім. І.Мазепи відбувся практичний семінар вчителів фізики Переяславської територіальної громади
Учителі фізики опанували інструменти штучного інтелекту і навчалися як використовувати їх у роботі.
Оксана Дідик, вчитель фізики ліцею ім. І.Мазепи пояснила присутнім, як працювати з чатом GPT і ознайомила з можливостями, які чат дає вчителю.
Під час майстерки учасники заходу дізналися про:
функції GPT, які можна застосувати на онлайн-уроках;
шаблони запитів до GPT, щоб отримувати необхідні матеріали;
покроковий алгоритм роботи з чатом GPT.
Крім цього, учителі отримали запитання і завдання, які зможуть використовувати у роботі зі штучним інтелектом.
Опанувавши теорію, вчителі виконували практичне завдання, а наприкінці заняття — мали можливість поставити питання спікеру.
В кінці заходу відбулася панельна дискусія по подоланню освітніх втрат учнів з фізики в якій активну участь взяли всі учасники заходу.
Учасники висловили вдячність організаторам та спікеру за цікавий та змістовний семінар, за змогу вкотре переконатися, що сьогодні креативність і інноваційність є ключем до успіху в сучасному світі.
Всі учасники семінару щиро вдячні за можливість проведення заняття Збройним Силам України.
Центр професійного розвитку педагогічних працівників