Головне управління ДПС у Київській області нагадує платникам податків, що наразі триває кампанія декларування доходів громадян, отриманих у 2023 році. Відповідно до п.п.49.18.4 п.49.18 ст.49 ПКУ, податкова декларація про майновий стан і доходи (далі – Декларація) подається за базовий звітний (податковий) період, що дорівнює календарному року для платників податку на доходи фізичних осіб, у тому числі самозайнятих осіб – до 01 травня року, що настає за звітним, крім випадків, передбачених розд. IV ПКУ.
Водночас, Декларація з метою нарахування податкової знижки, із зазначенням конкретних сум, подається по 31 грудня включно наступного за звітним податкового року – п.п.166.1.2 п.166.1 ст 166 ПКУ.
Форма податкової декларації та Інструкція щодо заповнення податкової декларації про майновий стан і доходи, затверджені наказом Міністерства фінансів України від 02.10.2015 №859 «Про затвердження форми податкової декларації про майновий стан і доходи та Інструкції щодо заповнення податкової декларації про майновий стан і доходи» (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 28.08.2023 №467 «Про затвердження Змін до форми податкової декларації про майновий стан і доходи та Інструкції щодо заповнення податкової декларації про майновий стан і доходи», зареєстрованого в Мінюсті 18 жовтня 2023 року за №1817/40873).
Для підготовки та направлення електронної звітності ДПС створена можливість використання платниками інформаційно-комунікаційної системи «Електронний кабінет», вхід до якого здійснюється за посиланням: http://cabinet.tax.gov.ua або через вебпортал ДПС та Спеціалізоване клієнтське програмне забезпечення для формування та подання звітності до «Єдиного вікна подання електронної звітності»: https://tax.gov.ua/elektronna-zvitnist/spetsializovane-klientske-program/.
На вебпорталі ДПС у рубриці Електронна звітність/Платникам податків про електронну звітність/Інформаційно-аналітичне забезпечення/Реєстр форм електронних документів/Реєстр електронних форм податкових документів (перелік сервісних запитів) для фізичних осіб розміщено електронну форму «Податкова декларація про майновий стан і доходи» за ідентифікатором F0100214.
Залишаємось на зв’язку:
Комунікаційна платформа: kyivobl.ikc@tax.gov.ua
Підписатись на сторінку Фейсбук ГУ ДПС у Київській області https://www.facebook.com/tax.kyiv.oblast
ГУ ДПС у Київській області
Мобільний застосунок «Моя податкова» – крок до цифрової податкової у цифровій державі
Головне управління ДПС у Київській області нагадує платникам податків, що у мобільному застосунку «Моя податкова» можна отримати інформацію з реєстрів ДПС:
-платників ПДВ;
-страхувальників;
-платників єдиного податку;
-неприбуткових установ та організацій.
Як це працює:
завантаж застосунок «Моя податкова» в AppStore або GooglePlay;
ідентифікуйся онлайн з допомогою файлового або хмарного КЕП будь-якого надавача;
обери реєстр у розділі «Реєстр»;
внеси код ЄДРПОУ/РНОКПП;
отримай результат.
Для зручності та допомоги платникам податків ДПС розробила відеоролик «Мобільний застосунок «Моя податкова»: отримання інформації з реєстрів ДПС», переглянути який можна за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=Ouvc2DYjldU.
Залишаємось на зв’язку:
Комунікаційна платформа: kyivobl.ikc@tax.gov.ua
Підписатись на сторінку Фейсбук ГУ ДПС у Київській області https://www.facebook.com/tax.kyiv.oblast
ГУ ДПС у Київській області
Документи, які подаються разом з реєстраційною заявою платника ПДВ за формою № 1-ПДВ
Головне управління ДПС у Київській області нагадує платникам податків, що пунктом 183.7 статті 183 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) передбачено, що заява про реєстрацію особи як платника податку подається до контролюючого органу засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги».
Новостворені суб’єкти господарювання можуть заявити про своє бажання добровільно зареєструватися як платник податку під час державної реєстрації створення юридичної особи або державної реєстрації фізичної особи – підприємця.
Відповідна заява або відомості передаються до контролюючих органів у порядку, встановленому Законом України від 15 травня 2003 року № 755-IV «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань».
У реєстраційній заяві зазначаються підстави для реєстрації особи як платника податку.
Дані реєстраційної заяви мають бути достовірними та відповідати відомостям Єдиного державного реєстру – п,3.8 розд. III Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 14.11.2014 №1130.
З метою підтвердження достовірності відомостей про відповідність особи вимогам, визначеним ст.180, п.181.1 ст.181, п.182.1 ст.182 та п.183.7 ст.183 ПКУ, особа відповідно до п.п.20.1.2 п.20.1 ст 20 ПКУ, п.73.3 ст.73 ПКУ на вимогу контролюючого органу подає документи, що підтверджують такі відомості.
Підтвердженням відповідності вимогам п. 181.1 ст.181 та п. 182.1 ст. 182 ПКУ є будь-які первинні документи бухгалтерського обліку, які засвідчують факт здійснення операцій з постачання товарів/послуг, що підлягають оподаткуванню (акт виконаних робіт, касовий чек, платіжне доручення, тощо). Ведення зазначених документів передбачено Положенням про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 24.05.1995 №88, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 05.06.1995 за №168/704 із змінами і доповненнями.
Залишаємось на зв’язку:
Комунікаційна платформа: kyivobl.ikc@tax.gov.ua
Підписатись на сторінку Фейсбук ГУ ДПС у Київській області https://www.facebook.com/tax.kyiv.oblast
ГУ ДПС у Київській області
Комунікаційна податкова платформа продовжує роботу
Головне управління ДПС у Київській області інформує про продовження роботи Комунікаційної податкової платформи.
Формат спілкування через Комунікаційну податкову платформу забезпечує оперативну та якісну комунікацію з бізнес-спільнотою та громадськістю.
Комунікаційна податкова платформа створена з метою забезпечення нового формату діалогу та взаємодії з представниками бізнесу, громадськістю, а також для оперативного прийняття управлінських рішень керівництвом ДПС.
З питаннями, що потребують оперативного вирішення ГУ ДПС у Київській області, звертайтесь через електронну скриньку Комунікаційної податкової платформи – kyivobl.ikc@tax.gov.ua.
Для підвищення ефективності розгляду звернень та зворотного зв’язку рекомендуємо вказувати назву.
Залишаємось на зв’язку:
Комунікаційна платформа: kyivobl.ikc@tax.gov.ua
Підписатись на сторінку Фейсбук ГУ ДПС у Київській області https://www.facebook.com/tax.kyiv.oblast
ГУ ДПС у Київській області
Надаєш послуги в режимі «таксі» власним автомобілем – реєструйся як суб’єкт підприємницької діяльності
На сьогодні у перевезеннях пасажирів в режимі таксі, за даними Української таксомоторної асоціації (УТМА), бере участь близько 220 тис. осіб (1,1% від економічно активного населення), переважна більшість з яких є неофіційно зайнятими фізичними особами, що не зареєстровані як суб’єкти підприємницької діяльності.
Діяльність таксистів у розумінні Господарського кодексу України – це цілком підприємницька діяльність, і при наданні послуг з перевезення пасажирів, таксисти зобов’язані проводити розрахунки через РРО та/або ПРРО та надавати споживачам таких послуг розрахункові документи встановленої форми та змісту.
Але на жаль, не всі знають про обов’язок провадження підприємницької діяльності за умови реєстрації, як суб’єкта підприємницької діяльності та фіскалізації розрахункових операцій.
Днями, співробітниками відділу фактичних перевірок управління податкового аудиту ДПС у Київській області спільно з співробітниками Національної поліції задокументовано факт надання послуг перевезення пасажирів, неофіційно зайнятою фізичною особою, що не зареєстрована як суб’єкт підприємницької діяльності.
На водія таксі за порушення порядку провадження господарської діяльності складено протокол за ст. 164 Кодексу України про адміністративні правопорушення та вилучено транспортний засіб, як знаряддя протиправної діяльності.
Залишаємось на зв’язку:
Комунікаційна платформа: kyivobl.ikc@tax.gov.ua
Підписатись на сторінку Фейсбук ГУ ДПС у Київській області
https://www.facebook.com/tax.kyiv.oblast
ГУ ДПС у Київській області
Щодо проведення інвентаризації основних засобів, ТМЦ, коштів під час проведення перевірок
Головне управління ДПС у Київській області нагадує, що відповідно до п.п. 20.1.9 п. 20.1 ст. 20 Податкового кодексу України, контролюючі органи мають право вимагати під час проведення перевірок від платників податків, що перевіряються, проведення інвентаризації основних засобів, товарно-матеріальних цінностей, коштів, зняття залишків товарно-матеріальних цінностей, готівки з використанням інформації та документів щодо результатів такої інвентаризації за наслідками таких перевірок або під час наступних заходів податкового контролю.
Проведення інвентаризації є обов’язковим, зокрема, на підставі належним чином оформленого документа органу, який відповідно до закону має право вимагати проведення такої інвентаризації. У цих випадках інвентаризація має розпочатися у термін та в обсязі, зазначених у належним чином оформленому документі цих органів, але не раніше дня отримання підприємством відповідного документа – абзац шостий п. 7 розд. І Положення про інвентаризацію активів та зобов’язань, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.09.2014 № 879.
Положення №879 застосовується юридичними особами, створеними відповідно до законодавства України, незалежно від їх організаційно-правових форм і форм власності, а також представництвами іноземних суб’єктів господарської діяльності (п. 2 розд. І Положення № 879).
Вимога про проведення інвентаризації надсилається (вручається) платнику податків у порядку, визначеному ст. 42 ПКУ.
Відповідно до п.п. 16 п. 3 розд. ІІІ Порядку оформлення результатів документальних перевірок дотримання законодавства України з питань податкового, валютного та іншого законодавства платниками податків, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 20.08.2015 № 727 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 22.12.2021 № 702) (далі – Порядок № 727), загальні положення акта (довідки) документальної планової перевірки (відповідні додатки до загальних положень) мають містити інформацію про проведені платником податків під час здійснення перевірки інвентаризації його основних фондів, ТМЦ, коштів, у тому числі зняття залишків ТМЦ, готівки, а також інформацію щодо інвентаризації документів, розрахунків (у разі її проведення).
Залежно від фінансово-господарської діяльності платника податків та результатів перевірки до інформативних додатків належать, зокрема, копії матеріалів (описи, відомості, протоколи) про результати проведеної платником податків інвентаризації основних фондів, товарно-матеріальних цінностей, коштів тощо – п. 1 розд. ІV Порядку № 727.
Залишаємось на зв’язку:
Комунікаційна платформа: kyivobl.ikc@tax.gov.ua
Підписатись на сторінку Фейсбук ГУ ДПС у Київській області
https://www.facebook.com/tax.kyiv.oblast
ГУ ДПС у Київській області