Зниження мотивації серед школярів через війну: дослідження

Під час повномасштабної війни погіршилися навчальні результати українських школярів.
Державна служба якості освіти (ДСЯО) провела дослідження, під час якого з’ясувалося непропорційне зростання завдань на самостійну роботу учнів як можливість компенсувати школами втрати навчального часу.

Про це повідомив голова ДСЯО Руслан Гурак, наголосивши на погіршенні навчальних результатів школярів із багатьох предметів.

Умови повномасштабної війни передовсім негативно впливають на загальний психолого-емоційний стан учнів, а це натомість спричиняє зниження мотивації дітей. Учителі вже зауважують, що погіршуються навчальні результати учнів з математики, іноземних мов, української та інформатики. Наші ж дослідження вказують також про непропорційне зростання завдань на самостійно роботу учнів як спосіб компенсувати школами втрати навчального часу, — зауважив Гурак.

Нагадаємо, Міністерство освіти і науки забороняє освітнім посадовцям використовувати словосполучення «освітні втрати», називаючи їх «освітніми розривами». А протягом року повномасштабної війни, яку веде країна-агресорка росія, українські діти у середньому провели 920 годин або понад 38 днів в укриттях через повітряні тривоги та ракетні атаки рашистів.

Джерело

Додати коментар