Як поскаржитися на погану якість послуг зв’язку? – роз’яснення Держспецзв’язку
![](https://phm.gov.ua/wp-content/uploads/2023/02/328943610_5893528640731594_7771160097109815800_n.jpg)
![📱](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/tb0/1.5/16/1f4f1.png)
Оператори мобільного зв’язку зацікавлені в наданні якісних послуг не менше ніж їх абоненти. Під час війни вони докладають максимум зусиль аби ми залишалися на зв’язку. Але якщо проблеми з якістю сигналу мають системний характер, то для їх вирішення потрібно сигналізувати до свого оператора, або ж до Регулятора – НКЕК
![📝](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t25/1.5/16/1f4dd.png)
Докладний опис проблеми допоможе її діагностувати та налагодити зв’язок!
![📌](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t5/1.5/16/1f4cc.png)
При зверненні обов’язково на додачу до номера телефону, з яким не все гаразд, місця (адреси), де виникають проблеми, часу, тривалості та періодичності виникнення проблем, слід повідомити про характер проблем (погано чути, не можливо додзвонитись, повільна швидкість)
Скаргу/звернення до НКЕК можна подати:
![✉️](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/tbe/1.5/16/2709.png)
поштою на адресу: Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектра та надання послуг поштового зв’язку, 03110, м. Київ, вул. Солом’янська, 3
![📧](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t17/1.5/16/1f4e7.png)
електронною поштою
![👇](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/ta8/1.5/16/1f447.png)
e_zvernen@nkrzi.gov.ua
![📞](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/ta6/1.5/16/1f4de.png)
телефонувати на “гарячу лінію” НКЕК для звернень громадян та отримувати необхідну інформацію, роз’яснення та консультацію безпосередньо під час розмови
![👇](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/ta8/1.5/16/1f447.png)
![📞](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/ta6/1.5/16/1f4de.png)
044 202 00 68 (пн-чт з 10-13, 14-17),
![📞](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/ta6/1.5/16/1f4de.png)
044 202 00 81 (середа з 11-13)
Усі звернення стосовно питань якості зв’язку будуть переадресовані до НКЕК
При складанні звернення можна орієнтуватися на зразок написання заяв![👇](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/ta8/1.5/16/1f447.png)
Детально про те як подати до НКЕК звернення споживачу/користувачу послуг для захисту своїх прав тут ![👇](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/ta8/1.5/16/1f447.png)