Оператори мобільного зв’язку зацікавлені в наданні якісних послуг не менше ніж їх абоненти. Під час війни вони докладають максимум зусиль аби ми залишалися на зв’язку. Але якщо проблеми з якістю сигналу мають системний характер, то для їх вирішення потрібно сигналізувати до свого оператора, або ж до Регулятора – НКЕК
Докладний опис проблеми допоможе її діагностувати та налагодити зв’язок!
При зверненні обов’язково на додачу до номера телефону, з яким не все гаразд, місця (адреси), де виникають проблеми, часу, тривалості та періодичності виникнення проблем, слід повідомити про характер проблем (погано чути, не можливо додзвонитись, повільна швидкість)
Скаргу/звернення до НКЕК можна подати:
поштою на адресу: Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектра та надання послуг поштового зв’язку, 03110, м. Київ, вул. Солом’янська, 3
електронною поштою
e_zvernen@nkrzi.gov.ua
телефонувати на “гарячу лінію” НКЕК для звернень громадян та отримувати необхідну інформацію, роз’яснення та консультацію безпосередньо під час розмови
044 202 00 68 (пн-чт з 10-13, 14-17),
044 202 00 81 (середа з 11-13)
подати скаргу на урядову “гарячу лінію” за коротким номером 1545 https://bit.ly/3U8QJoL
Усі звернення стосовно питань якості зв’язку будуть переадресовані до НКЕК
При складанні звернення можна орієнтуватися на зразок написання заяв
Детально про те як подати до НКЕК звернення споживачу/користувачу послуг для захисту своїх прав тут