Як поскаржитися на погану якість послуг зв’язку? – роз’яснення Держспецзв’язку


Оператори мобільного зв’язку зацікавлені в наданні якісних послуг не менше ніж їх абоненти. Під час війни вони докладають максимум зусиль аби ми залишалися на зв’язку. Але якщо проблеми з якістю сигналу мають системний характер, то для їх вирішення потрібно сигналізувати до свого оператора, або ж до Регулятора – НКЕК

Докладний опис проблеми допоможе її діагностувати та налагодити зв’язок!

При зверненні обов’язково на додачу до номера телефону, з яким не все гаразд, місця (адреси), де виникають проблеми, часу, тривалості та періодичності виникнення проблем, слід повідомити про характер проблем (погано чути, не можливо додзвонитись, повільна швидкість)
Скаргу/звернення до НКЕК можна подати:

поштою на адресу: Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектра та надання послуг поштового зв’язку, 03110, м. Київ, вул. Солом’янська, 3

електронною поштою

e_zvernen@nkrzi.gov.ua

телефонувати на “гарячу лінію” НКЕК для звернень громадян та отримувати необхідну інформацію, роз’яснення та консультацію безпосередньо під час розмови


044 202 00 68 (пн-чт з 10-13, 14-17),

044 202 00 81 (середа з 11-13)
Усі звернення стосовно питань якості зв’язку будуть переадресовані до НКЕК
При складанні звернення можна орієнтуватися на зразок написання заяв
Детально про те як подати до НКЕК звернення споживачу/користувачу послуг для захисту своїх прав тут 