За повідомленням Юліани Козаченко, в.о. начальника ГУ ДПС у Київській області, сума єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування у січні-вересні 2022 року, забезпечена платниками Київщини, складає 10,8 млрд грн. При цьому темп приросту до аналогічного періоду 2021 року дорівнює 14%, що у грошовому еквіваленті відповідає 1,3 млрд грн додаткових коштів.
Читати також: Внесок платників Київщини до Зведеного бюджету складає майже 26 млрд грн
Нагадуємо, з 1 жовтня 2022 року розмір мінімальної зарплати становить 6700 грн на місяць. Ставка єдиного внеску (мінімальний страховий внесок) – 1474 грн на місяць, а максимальна база для нарахування єдиного внеску – 100500 грн.
Раніше ми повідомляли, що Державна податкова служба України розробила нові версії програмного забезпечення ПРРО для iOS та Web, а також оновила версії для Windows та Android. Від сьогодні всі охочі можуть безкоштовно завантажити відповідне програмне забезпечення на вебпорталі ДПС.
ГУ ДПС у Київській області
Платники Київщини з початку року спрямували до державного бюджету 11 млрд грн
Платники Київщини з початку року спрямували до державного бюджету 11 млрд грн. Як зазначила Юліана Козаченко, в.о. начальника ГУ ДПС у Київській області, незважаючи на складні обставини, громадяни та бізнес регіону не збавляють темпи господарської діяльності та продовжують стабільно сплачувати відповідні податки та збори до державної казни.
Читати також: На забезпечення соціальних гарантій платники Київщини спрямували 10,8 млрд грн
Внесок платників Київщини до Зведеного бюджету складає майже 26 млрд грн
У розрізі основних платежів суб’єкти господарювання забезпечили 5,7 млрд грн податку на додану вартість. На 12% або 300 млн грн зросла сплата податку на доходи
фізичних осіб. Станом на 1 жовтня зі своїх доходів платники Київщини сплатили 2,8 млрд грн. Сплата податку на прибуток підприємств принесла скарбниці країни 1,4 млрд грн. На обороноздатність та підтримку Збройних сил України від платників Київської області надійшло 866 млн грн з темпом приросту 8% або 65,3 млн грн додаткових коштів.
Частина чистого прибутку (доходу) господарських організацій, що спрямовується до бюджету, за січень – вересень 2022 року зросла на 40%. За 9 місяців до бюджету сплачено 46,5 млн гривень, що на 13,5 млн грн перевищує показник відповідного періоду минулого року.
Ми також повідомляли, що Державна податкова служба України розробила нові версії програмного забезпечення ПРРО для iOS та Web, а також оновила версії для Windows та Android. Безкоштовно завантажити відповідне програмне забезпечення можна з вебпорталу ДПС.
ГУ ДПС у Київській області
01 жовтня 2022 набрав чинності Закон №2606-IX, яким внесено зміни до справляння рентної плати за користування надрами для видобування газу природного
Головне управління ДПС у Київській області повідомляє, що 01 жовтня 2022 року набрав чинності Закон України від 20.09.2022 №2606-IX «Про внесення змін до підрозділу 10 розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України щодо особливостей оподаткування рентною платою за користування надрами для видобування природного газу» (далі – Закон № 2606).
Законом №2606 доповнено новим підпунктом 69.31 пункт 69 підрозділу 10 розд.XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України.
Встановлено, що тимчасово, на період до останнього дня (включно) місяця, в якому Кабінетом Міністрів України повністю скасовано будь-які заборони на здійснення експорту (вивезення) газу природного за межі митної території України, положення розділів IX та XX ПКУ застосовуються з урахуванням особливостей, визначених п.п.69.31 п..69 підрозд.10 розд.XX «Перехідні положення» ПКУ.
Для цілей реалізації положень ст.252 ПКУ фактичною ціною реалізації для газу природного, видобутого в Україні з 01 серпня 2022 року, що видобувається платниками рентної плати за користування надрами для видобування природного газу, є максимальний показник наведених величин у п.п. 69.31 п. 69 підрозд.10 розд.XX «Перехідні положення» ПКУ.
Центральний орган виконавчої влади, що формує та реалізує державну політику економічного розвитку, до 10 числа місяця, наступного за податковим (звітним) періодом, розміщує на своєму офіційному веб-сайті у спеціальному розділі показники, визначені п.п.69.31 п.69 підрозд.10 розд.XX «Перехідні положення» ПКУ, та фактичну ціну реалізації природного газу, визначену за 1000 метрів кубічних у національній валюті України, і надає інформацію про таку фактичну ціну центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику.
Для цілей застосування п.252.20 ст.252 ПКУ, фактична ціна перераховується за офіційним курсом Національного банку України станом на 01 число місяця, наступного за податковим (звітним) періодом.
Норми п.п.69.31 п.69 підрозд.10 розд.XX «Перехідні положення» ПКУ не поширюються на обсяги природного газу, визначені п.252.24 ст. 252 ПКУ. У разі експорту (вивезення) за межі митної території України газу природного, видобутого у податкових (звітних) періодах починаючи з 01 квітня 2022 року, який засвідчено належно оформленою митною декларацією, яка до 05 числа місяця, наступного за місяцем митного оформлення, надається центральним митним органом контролюючому органу, у наступних за податковим (звітним) періодом, у якому такий газ був видобутий, платник рентної плати зобов’язаний після оформлення митної декларації у строк, визначений для місячного податкового (звітного) періоду, подати уточнюючу (уточнюючі) податкову декларацію, у якій збільшити суму податкових зобов’язань з рентної плати на суму перевищення податкових зобов’язань за обсяги експортованого газу природного, визначених відповідно до вимог п. 252.8 ст.252 ПКУ, над сумою податкових зобов’язань за відповідний податковий (звітний) період, у якому такий газ був видобутий, без застосування штрафних санкцій та пені. Сума самостійно донарахованих платником рентної плати податкових зобов’язань підлягає сплаті у строки, визначені ст.57ПКУ/
Довідково: Закон № 2606 опублікувано 30.09.2022 в газеті «Голос України» № 202.
Залишаємось на зв’язку:
Комунікаційна платформа: kyivobl.ikc@tax.gov.ua
Підписатись на сторінку Фейсбук ГУ ДПС у Київській області https://www.facebook.com/tax.kyiv.oblast
ГУ ДПС у Київській області
Сервіс «Реєстр платників ЄП» розміщений у приватній частині Електронного кабінету офіційного вебпорталу ДПС
Головне управління ДПС у Київській області нагадує, що у відкритій та приватній частинах Електронного кабiнету, який знаходиться на офіційному вебпорталі ДПС – https://cabinet.tax.gov.ua, платники мають доступ до сервісу «Реєстр платників єдиного податку».
У зазначеному реєстрі платники податків можуть перевірити дані, зокрема, про дату обрання чи переходу на спрощену систему оподаткування та дату виключення з реєстру платників єдиного податку, здійснивши пошук за податковим номером (серією та номером паспорта) або найменуванням/ПІБ платника податків.
Інформація щодо ЮО – платників ЄП ІУ групи у відкритій та приватній частинах Електронного кабінету відсутня. Відомості про ЮО – платників ЄП ІУ групи оприлюднюються на офіційному вебпорталі ДПС окремим файлом від основного Реєстру платників єдиного податку у форматі xlsx за посиланням: Головна/Відкриті дані/Рєстр платників єдиного податку.
Зауважимо, що в даному реєстрі не зазначається ставка єдиного податку для ЮО – платників ІУ групи, оскільки відповідно до п. 293.9 ст. 293 Податкового кодексу України ставка єдиного податку встановлюється залежно від категорії (типу) земель та їх розташування.
Робота у приватній частині здійснюється з використанням електронного цифрового підпису (КЕП), сертифікованого будь-яким Кваліфікованим надавачем електронних довірчих послуг.
Залишаємось на зв’язку:
Комунікаційна платформа: kyivobl.ikc@tax.gov.ua
Підписатись на сторінку Фейсбук ГУ ДПС у Київській області https://www.facebook.com/tax.kyiv.oblast.
ГУ ДПС у Київській області
Для роздрібної торгівлі алкогольними напоями (крім столових вин) та/або тютюновими виробами через власний магазин виробник чи імпортер має отримати ліцензію на роздрібну торгівлію
Головне управління ДПС у Київській області нагадує, що імпорт, експорт, зокрема, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, здійснюються СГ всіх форм власності без наявності ліцензії.
Оптова торгівля на території України, зокрема, алкогольними напоями, тютюновими виробами здійснюється за наявності ліцензії на оптову торгівлю алкогольними напоями, тютюновими виробами.
Оптова торгівля – це діяльність по придбанню і відповідному перетворенню товарів для наступної їх реалізації СГ (у тому числі іноземним СГ, які діють через свої зареєстровані постійні представництва) роздрібної торгівлі, іншим СГ ( у тому числі іноземним) – ст. 1 Закону України від 19.12.1995 №481/95-BP «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального».
СГ, які отримали ліцензії на виробництво алкогольних напоїв (крім виробництва вин виноградних, вин плодово-ягідних або напоїв медових із виноматеріалів виключно власного виробництва) або тютюнових виробів, здійснюють поставку цієї продукції СГ оптової і роздрібної торгівлі та іншим українським споживачам за наявності ліцензії на оптову торгівлю.
СГ, який отримав ліцензію на виробництво алкогольних напоїв (вин виноградних, вин плодово-ягідних або напоїв медових) та виробляє їх з виноматеріалів (виноградних, плодово-ягідних, медових) виключно власного виробництва (не придбаних), має право здійснювати оптову торгівлю зазначеними алкогольними напоями без отримання окремої ліцензії на таку оптову торгівлю.
Роздрібна торгівля, алкогольними напоями (крім столових вин) або тютюновими виробами може здійснюватися СГ (у тому числі іноземними) всіх форм власності, у тому числі їх виробниками, за наявності ліцензій на роздрібну торгівлю.
До роздрібної торгівлі відноситься діяльність по продажу товарів безпосередньо громадянам та іншим кінцевим споживачам для їх особистого некомерційного використання незалежно від форми розрахунків, у тому числі на розлив у ресторанах, кафе, барах, інших СГ громадського харчування – ст. 1 Закону № 481.
Для торгівлі алкогольними напоями (крім столових вин) та/або тютюновими виробами у роздріб через власний магазин виробнику чи імпортеру такої продукції необхідно отримати ліцензію на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та/або тютюновими виробами.
Залишаємось на зв’язку:
Комунікаційна платформа: kyivobl.ikc@tax.gov.ua
Підписатись на сторінку Фейсбук ГУ ДПС у Київській області https://www.facebook.com/tax.kyiv.oblast
ГУ ДПС у Київській області
Стаціонарні джерела забруднення
Головне управління ДПС у Київській області нагадує, що стаціонарне джерело забруднення – це підприємство, цех, агрегат, установка або інший нерухомий об’єкт, що зберігає свої просторові координати протягом певного часу і здійснює викиди забруднюючих речовин в атмосферу та/або скиди забруднюючих речовин у водні об’єкти – п..п. 14.1.230 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України.
Законом України від 16.10.1992 №2707-ХІІ «Про охорону атмосферного повітря» визначено, що:
– джерело викиду – це об’єкт (підприємство, цех, агрегат, установка, транспортний засіб тощо), з якого надходить в атмосферне повітря забруднююча речовина або суміш таких речовин;
– неорганізоване стаціонарне джерело викиду – це джерело викиду, з якого забруднюючі речовини надходять в атмосферне повітря у вигляді ненаправлених потоків та яке не оснащене спеціальними спорудами для відведення пилогазоповітряної суміші;
– організоване стаціонарне джерело викиду – це джерело викиду, з якого забруднюючі речовини надходять в атмосферне повітря через спеціально споруджені газоходи, димові труби, аераційні ліхтарі або інші споруди для відведення пилогазоповітряної суміші.
Викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами можуть здійснюватися на підставі дозволу на викиди, виданого СГ, об’єкт якого належить до першої групи, СГ, об’єкт якого знаходиться на території зони відчуження, зони безумовного (обов’язкового) відселення території, що зазнала радіоактивного забруднення внаслідок Чорнобильської катастрофи, Міністерством екології, або через центри надання адміністративних послуг за погодженням з центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері санітарного та епідемічного благополуччя населення (част.6 ст.11 Закону №2707).
До першої групи належать об’єкти, які взяті на державний облік і мають виробництва або технологічне устаткування, на яких повинні впроваджуватися екологічно безпечні технології та методи керування. До другої групи належать об’єкти, які взяті на державний облік і не мають виробництв або технологічного устаткування, на яких повинні впроваджуватися екологічно безпечні технології та методи керування. До третьої групи належать об’єкти, які не належать до першої і другої груп – част.7 ст. 11 Закону № 2707.
Підприємство несе відповідальність за своєчасне представлення необхідної інформації, щодо ведення техпроцесів (техрегламенти, режимні карти, сировини, що використовується і т. д.) та створення необхідних умов по проведенню вимірів.
Таким чином, до стаціонарних джерел забруднення відносяться підприємство, цех, агрегат, установка або інший нерухомий об’єкт, що зберігає свої просторові координати протягом певного часу і здійснює викиди забруднюючих речовин в атмосферу та/або скиди забруднюючих речовин у водні об’єкти. До стаціонарних джерел забруднення також можна віднести генератори, міні електростанції, газозварювальне обладнання (установки), які працюють на пальному при спаленні якого утворюються та викидаються в атмосферне повітря забруднюючі речовини або суміш таких речовин, що є об’єктом та базою оподаткування екологічним податком за викиди в атмосферне повітря забруднюючих речовин стаціонарними джерелами.
Залишаємось на зв’язку:
Комунікаційна платформа: kyivobl.ikc@tax.gov.ua
Підписатись на сторінку Фейсбук ГУ ДПС у Київській області https://www.facebook.com/tax.kyiv.oblast
ГУ ДПС у Київській області