ДТЕК Київські регіональні електромережі створює необхідні умови та адаптує сервіси під потреби всіх клієнтів, в тому числі з інвалідністю. Компанія запровадили для людей, які мають вади слуху, спеціальну послугу, яка дозволяє отримати консультацію фахівця кол-центру жестовою мовою. Таку можливість додали до функціоналу корпоративного сайту.
ДТЕК Київські регіональні електромережі підлаштовував онлайн-сервіси під потреби якомога ширшого кола клієнтів. Так, громадяни з вадами слуху можуть наживо спілкуватися з фахівцем компанії: ставити запитання, вирішення яких потребує індивідуального підходу, та отримувати консультації щодо послуг компанії. Наразі цим сервісом клієнти ДТЕК Київські регіональні електромережі вже скористалися 165 разів.
«ДТЕК трансформує бізнес відповідно до Нової стратегії 2030, заснованої на принципах ESG, цінностях та відповідальності бізнесу за прогрес у досягненні цілей сталого розвитку Глобального договору ООН. Впровадження інклюзивних підходів в обслуговуванні клієнтів – важливий крок на шляху до безбар’єрності в отримуванні послуг для громадян з інвалідністю. Саме тому, ми адаптуємо наші сервіси, щоб вони були зручними для всіх клієнтів. Це відповідає Цілі сталого розвитку №16 «Мир та справедливість». Ми подбали, щоб нашими послугами було зручно користуватися клієнтам з порушеннями слуху. За допомогою спеціальної форми на сайті, мешканці можуть отримати онлайн відео-консультацію жестовою мовою», – зазначив генеральний директор ДТЕК Київські регіональні електромережі Віталій Шайда.
Послуга працює в режимі 24/7. Для отримання відео-консультації жестовою мовою необхідно:
– завітати на сайт ДТЕК Київські регіональні електромережі за посиланням: https://www.dtek-krem.com.ua;
– натиснути у правому нижньому куті на іконку блакитного кольору зі схематичним зображенням вуха;
– виконуючи інструкції, отримати консультацію фахівця компанії.