Рік математики

Двадцять перше століття кидає виклик усьому, що нас оточує. Стрімко міняється техніка і технологія, щоб не відчувати себе викинутим за борт сучасного життя, треба постійно вчитися.

 Сьогодні, щоб іти в ногу з часом, потрібно вдосконалювати свій професійний рівень, використовувати нові інтерактивні технології в навчанні та накопичувати позитивний досвід.

11 листопада вчителі математики загальноосвітньої школи №2 представили колегам свій досвід по «Формування ключових компетентностей на уроках математики».

Ольга Глоба  зупинилась на формуванні компетенції  екологічна грамотность та здоров’я.  Антоніна Могге  розкрила підґрунтя розвитку підприємницької компетентності в учнів старших класів. Формування ініціативності та підприємливості школярів дозволяє їм у мабутньому втілювати задуми в життя; розвиває креативність; здатність до викорисання інновацій; вміння ризикувати, а також здатність планувати заходи і реалізувати їх. Ця компетентність стане у пригоді учням не лише в їхньому щоденному приватному і суспільному житті, а й у їхній професійній діяльності, допоможе школярам оцінити свої шанси у цій діяльності.

Наукове підґрунтя мала презентація досвіду роботи Катерини Стригун із впровадження інформаційно-комунікаційних технологій. Вчитель зосередила увагу присутніх на розвитку інформаційно-цифрової професійної  компетентності відповідно до сучасних вимог шляхом використання нових інформаційно-комунікаційних технологій. 

Центр професійного розвитку педагогічних працівників

Додати коментар