У місті відбувся педагогічний форум освітян Переяславської громади (ФОТОРЕПОРТАЖ)

28 серпня відбувся педагогічний форум освітян Переяславської громади.

Із вітальним словом до присутніх працівників галузі освіти звернувся міський голова Вячеслав Саулко, висловивши педагогам подяку і шану за терпіння, мудрість, щоденну сумлінну працю, готовність до нововведень і роботи в різних форматах, швидке опанування новітніх технічних засобів на благо громади і виховання гідних громадян України.

У рамках заходу Вячеслав Володимирович за багаторічну сумлінну працю, впровадження передовиїх педагогічних технологій, інноваційний підхід до роботи та з нагоди Дня знань нагородив кращих з кращих освітян громади. Відзнаки та пам’ятні подарунки отримали 11 педагогів.

Про перспективи розвитку освітянської громади детально розповів начальник відділу освіти Переяславської міської ради Петро Ярмоленко.

“...Загальна мережа навчальних закладів громади становить – 13 закладів загальної середньої освіти, із них 6 ЗОШ І-ІІІ ступенів, ЗОШ І ступеня, гімназія, а також 5 гімназій у сільській місцевості, 7 дошкільних навчальних закладів, з них 2 – у сільській місцевості, 3 позашкільні навчально-виховні заклади (Станція юних туристів, Клуб юних моряків, Будинок художньої творчості дітей, юнацтва і молоді), міжшкільний навчально-виробничий комбінат, Будинок працівників освіти та Інклюзивно-ресурсний центр.

Наразі розпочато реформування мережі закладів загальної середньої освіти розташованих у місті. Враховуючи результативність участі учнів у предметних олімпіадах протягом останніх років, рейтинги шкіл за результатами ЗНО, педагогічний потенціал закладів освіти міста, запропоновано наступну мережу закладів освіти: ліцеї на базі ЗОШ І-ІІІ ст. №7 та Переяславської гімназії, Переяславська початкова школа та 5 гімназій на базі ЗОШ І-ІІІ ст. №1,2,3,4,5

Дошкільна освіта є найважливішою сферою реалізації прав людини в забезпеченні рівних можливостей в отриманні якісної освіти. Доступність до якісної освіти започатковується з дошкільної освіти, оскільки саме вона є базою цілісного розвитку майбутніх громадян України, фундаментом творення нового освітнього процесу.  У громаді функціонує 5 закладів дошкільної освіти у місті та 2 у сільській місцевості, а також 4 дошкільних підрозділи гімназії, які відвідує 1415 дітей з 55 груп…

…У навчальних закладах громади забезпечено право на освіту дітей з особливими потребами. 22 дітей навчається в 18 інклюзивних класах, 32 учні навчаються за індивідуальною формою навчання. 

…До першого класу 2021-2022 р Нової української школи в нашій громаді  прийде 410 учнів, яких навчатиме 19 вчителів.

…85 обдарованих учнів, переможців різних етапів інтелектуальних та творчих конкурсів представлені на рішення виконавчого комітету для призначення стипендій міського голови.

…Кількість випускників, які складали ЗНО:

  • українська мова -188
  • математика – 147
  • фізика – 18
  • англійська мова -103
  • історія України -132
  • біологія – 50
  • географія – 96
  • хімія – 4 

Цьогоріч  учень Переяславської гімназії Фесенко Максим отримав результат  ЗНО – 200 балів з історії України, що є гордістю всієї освітянської громади…

…Через епідеміологічну ситуацію, що склалася в Україні у 2020/2021 навчальному році, для ефективної організації освітнього процесу в закладах освіти  активно використовувалися форми дистанційного навчання при проведенні занять через мережу Інтернет, участь в інтернет-проєктах, конкурсах, отриманні роз’яснень та консультацій.

Дистанційне навчання в закладах освіти здійснювалося через такі форми: самостійна робота; навчальні заняття; контрольні роботи. Основними видами навчальних занять за дистанційною формою навчання були лекція, семінар, урок, консультація тощо.

З метою забезпеченя організації освітнього процесу та виконання освітніх програм, педагогами використовувалися інструменти онлайн-спілкування та електронні ресурси й вебсервіси в синхронному та асинхронному режимі, вебресурси, розроблені педагогами, проводилися індивідуальні консультації та самостійне опрацювання навчального матеріалу.

З метою ефективного впровадження системи дистанційного навчання було передбачено форми зворотного зв’язку (контролю) зі здобувачами освіти та їх батьками.

Ефективно використовувалися можливості сайтів закладів освіти через створення на них вкладок «Дистанційне навчання» з розміщенням інформаційних матеріалів та посилань на додаткові ресурси (відео, завдання, тести) та корисні ресурси для самоосвіти.

Педагогами та учнями в умовах дистанційного навчання створювалися закриті групи в соціальних мережах (Вайбер/Телеграм/Фейсбук/Інстаграм) за визначеними спільно з батьками, педагогами й здобувачами освіти принципами організації груп та правилами спілкування, навчання, тестування. Використовувалися інструменти спілкування відповідно до наявного системотехнічного забезпечення (електронна пошта, форум, чат, відеоконференція, блог тощо). Використовувся безкоштовний сервіс Googl Meet, ZOOM, Google Classroom тощо.

Формування інформаційно-комунікаційної компетентності учнів у закладах загальної середньої освіти громади здійснювалося за допомогою проведення дистанційного навчання: інтернет- ресурсів, порталів «На урок», «Мій клас», каналу YouTube; сервісу LearningApps.org; групи у Фейсбук; тестувальних платформ «Online Test Pad», соціальних мереж Facebook, Instagram, месенджерів – Viber, Messenger та електронної пошти.

З метою підвищення рівня професійних компетентностей щодо упровадження сучасних технологій  в освітній процес та поширення практичного досвіду роботи учителя інформатики вищої кваліфікаційної категорії, учителя-методиста Дем’янецької гімназії Людмили Батрак проведено педагогічну студію в режимі онлайн на платформі Google Meet на тему: «Використання технологій дистанційного навчання в освітньому процесі.

…У 2021/2022 навчальному році слід:

– сприяти використанню можливостей мережі Інтернет у освітньому процесі; 

– вчасно наповнювати веб-сайти закладів освіти актуальною на даний час інформацією;

– створити умови для більш широкого застосування електронних засобів навчального призначення;

– залучати до участі учнів та педагогів в освітніх проектах, програмах, експериментах та конкурсах, олімпіадах, інтернет-заходах;

– впроваджувати  дистанційну освіту;

– здійснювати системний підхід  до дистанційного навчання з використанням сучасних освітніх технологій;

– розширювати використання цифрових інструментів в педагогічній діяльності;

– сприяти підвищенню рівня інформаційно-цифрової компетентності здобувачів освіти;

– використовувати технології,які дозволяють здійснювати швидку і доступну публікацію в інтернеті та організовувати віртуальні спільноти для інтерактивного спілкування.

…Висловлюю щиру вдячність усім освітянам за творчу і сумлінну працю. Сподіваюся, що набутий нами досвід вирішення освітніх проблем забезпечить успішну практичну реалізацію нових завдань розвитку освіти в громаді.

Вітаю всіх із початком навчального року. Бажаю всім міцного здоров’я, щастя, благополуччя, творчих здобутків, миру та злагоди в родинах та в державі!” – із доповіді Петра Миколайовича.

Досвідом впровадження дистанційного навчання із колегами, у рамках форуму, поділився директор Переяславської гімназії Олександр Батрак. А от про те, як встояти у потоці щоденного інформування та захистити нестійку психіку підлітка – розповіла практичний психолог ЗОШ І-ІІІ ступенів №2 Анастасія Бурчик. Із інформацією про важливість вакцинування до присутніх звернулася директор Переяславського ЦПМСД  Наталія Царенок.

Традиційно із віршованим вітальним словом до колег зі сцени промовляла і голова профспілки освітян громади Анелія Ковальська.

Танцювально-вокальні номери для вчителів підготували вихованки хореографічних колективів БХТДЮМ та Вікторія Якубовська. Ведучі заходу – Тетяна Ковшун та Інна Товкун.

 

Додати коментар