Власники нерухомості сплатили 245,5 млн грн до місцевих бюджетів

З початку року власники нерухомого майна, відмінного від земельної ділянки сплатили до місцевих бюджетів пристоличного регіону 245,5 млн грн. Такі дані навів заступник начальника ГУ ДПС у Київській області Володимир Луговський. Він підкреслив, що цьогоріч сплата податку на нерухомість зросла на 41% порівняно з аналогічним показником минулого року. «За п’ять місяців до бюджетів територіальних громад надійшло на 71 мільйон гривень більше аніж торік. При цьому у розрізі категорій платників юридичні особи забезпечили 198 млн грн з динамікою приросту 48% або 64 млн грн. У свою чергу, фізичні особи забезпечили майже 48 млн грн, збільшивши суму відрахувань на 19% або 7,5 млн грн».  

Окремо Луговський зазначив, що найбільші суми забезпечили власники нерухомості у Бучанському районі – 65,4 млн грн, Бориспільському – майже 43 млн грн та Білоцерківському – 35 млн грн.

Головне управління ДПС у Київській області нагадує, що нормами Податкового кодексу України передбачено, що податкові повідомлення-рішення з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, можуть бути скасовані (відкликані) на підставі     заяви платника податку, поданої ним до податкового органу за своєю податковою адресою для проведення звірки даних щодо:

–     об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, в тому числі їх часток, що перебувають у власності платника податку;

 –    розміру загальної площі об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, що перебувають у власності платника податку;

–     права на користування пільгою із сплати податку;     

–     розміру ставки податку;

–     нарахованої суми податку.   

У разі виявлення розбіжностей між даними податкових органів та даними, підтвердженими платником податку на підставі оригіналів відповідних документів, зокрема, документів на право власності, податковий орган за місцем проживання (реєстрації) платника податку проводить протягом десяти робочих днів перерахунок суми податку і надсилає (вручає) йому нове податкове повідомлення-рішення. Попереднє податкове повідомлення-рішення вважається скасованим (відкликаним).

Дізнавайтеся про всі новації податкового законодавства на офіційній сторінці ГУ ДПС у Київській області у мережі Facebook за посиланням www.facebook.com/tax.kyiv.oblast.

Спілкуйтеся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX» https://t.me/infoTAXbot.

Підписатись на телеграм-канал ДПС https://t.me/tax_gov_ua

ГУ ДПС у Київській області

 

З 01 червня 2021 – нові форми заявок на виготовлення та придбання марок акцизного податку

Головне управління ДПС у Київській області повідомляє, що 01 червня 2021 року набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 15.02.2021 №102 «Про затвердження форм заявок-розрахунків на виготовлення та придбання марок акцизного податку, переліків марок акцизного податку, звіту про використання марок акцизного податку та журналів для обліку марок акцизного податку», яким затверджено:

– перелік видів марок акцизного податку для маркування алкогольних напоїв, тютюнових виробів та рідин, що використовуються в електронних сигаретах;

– попередню / додаткову попередню заявку-розрахунок про потребу в марках акцизного податку для маркування алкогольних напоїв, тютюнових виробів та рідин, що використовуються в електронних сигаретах;

– зведену заявку-розрахунок на виготовлення необхідної кількості марок акцизного податку для алкогольних напоїв;

– зведену заявку-розрахунок на виготовлення необхідної кількості марок акцизного податку для тютюнових виробів та рідин, що використовуються в електронних сигаретах;

– заявку-розрахунок на придбання марок акцизного податку для маркування алкогольних напоїв;

– заявку-розрахунок на придбання марок акцизного податку для маркування тютюнових виробів та рідин, що використовуються в електронних сигаретах;

– перелік виданих марок акцизного податку до Заявки-розрахунку на придбання марок акцизного податку для маркування алкогольних напоїв / тютюнових виробів та рідин, що використовуються в електронних сигаретах;

– звіт про використання марок акцизного податку для алкогольних напоїв, тютюнових виробів та рідин, що використовуються в електронних сигаретах;

– журнал реєстрації імпортера (замовника) алкогольних напоїв, тютюнових виробів та рідин, що використовуються в електронних сигаретах;

– журнал обліку видачі марок акцизного податку для маркування алкогольних напоїв вітчизняного виробництва;

– журнал обліку видачі марок акцизного податку для маркування алкогольних напоїв імпортного виробництва;

– журнал обліку видачі марок акцизного податку для маркування тютюнових виробів та рідин, що використовуються в електронних сигаретах вітчизняного виробництва;

– журнал обліку видачі марок акцизного податку для маркування тютюнових виробів та рідин, що використовуються в електронних сигаретах імпортного виробництва;

– журнал обліку документів, що підтверджують внесення плати за марки акцизного податку;

– реєстр повернутих марок акцизного податку.

Наказом №102 визнано таким, що втратив чинність з 01.06.2021 наказ Міністерства фінансів України від 11 квітня 2016 №428 “Про затвердження форм заявок-розрахунків на виготовлення та придбання марок акцизного податку, звіту про використання марок акцизного податку та журналів для обліку марок акцизного податку”, зареєстрований у Міністерстві юстиції України 29 квітня 2016 року за N 663/28793.

Дізнавайтеся про всі новації податкового законодавства на офіційній сторінці ГУ ДПС у Київській області у мережі Facebook за посиланням www.facebook.com/tax.kyiv.oblast.

Спілкуйтеся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX» https://t.me/infoTAXbot.

Підписатись на телеграм-канал ДПС https://t.me/tax_gov_ua

ГУ ДПС у Київській області

 

За наявності кількох об’єктів з виробництва пального, ліцензії придбаваються на кожне місце провадження діяльності (виробництва)

Головне управління ДПС у Київській області інформує, що  виробництво пального здійснюється суб’єктами господарювання (у тому числі іноземними СГ, які діють через свої зареєстровані постійні представництва), незалежно від форми власності, за умови наявності ліцензії на право виробництва пального. 

Ліцензії видаються терміном на п’ять років, а плата за них справляється щорічно.

Річна плата за ліцензії на виробництво пального встановлена у розмірі 780 гривень.

Плата за ліцензії справляється до початку виробництва продукції та зараховується до місцевих бюджетів.

Не дозволяється сплата за весь термін дії ліцензії, сплата чергового платежу за ліцензії здійснюється  за кожний наступний щорічний термін її дії.

Для отримання ліцензії на право виробництва пального одночасно із заявою подаються завірені заявником копії таких документів:

–     документи на право власності або право користування земельною ділянкою, чи інше право землекористування на земельну ділянку, на якій розташований об’єкт  виробництва пального, чинні на дату подання заяви та/або на дату введення такого об’єкта в експлуатацію, будь-якого цільового призначення;

–     акт вводу в експлуатацію  або акт готовності об’єкта до експлуатації, або сертифікат про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, чи інші документи, що підтверджують прийняття об’єктів в експлуатацію,  щодо всіх об’єктів у місці виробництва пального, необхідних для виробництва та зберігання пального;

–     документ, що підтверджує акредитацію випробувальної лабораторії з визначення показників якості пального, виданий уповноваженим органом, та договір з акредитованою відповідно до законодавства лабораторією (у разі відсутності власної акредитованої лабораторії);

–     дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки;

–     технологічна документація (стандарти, регламенти, технологічні інструкції), що стосується виробництва та зберігання пального;

 –    технічні умови щодо виробництва пального заданої якості, які повинні

відповідати вимогам технічних регламентів та національним стандартам з якості пального.

Копії цих документів не подаються у разі їх наявності у відкритих державних реєстрах, якщо реквізити таких документів та назви відповідних реєстрів зазначено в заяві на видачу ліцензії на право виробництва пального.

Таким чином, СГ у власності яких є декілька об’єктів, що здійснюють виробництво пального, необхідно отримувати ліцензії на право виробництва пального на кожне місце провадження діяльності (виробництва).

Дізнавайтеся про всі новації податкового законодавства на офіційній сторінці ГУ ДПС у Київській області у мережі Facebook за посиланням www.facebook.com/tax.kyiv.oblast.

Спілкуйтеся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX» https://t.me/infoTAXbot.

Підписатись на телеграм-канал ДПС https://t.me/tax_gov_ua

ГУ ДПС у Київській області

 

ФОП – платники ЄП, які здійснюють перевезення пасажирів, на їх вимогу зобов’язані видавати білети

Головне управління ДПС у Київській області інформує, що згідно ст. 39 Закону України  №2344-III «Про автомобільний транспорт» документом для регулярних пасажирських перевезень для пасажира є квиток на проїзд в автобусі та на перевезення багажу (для пільгового проїзду – посвідчення особи встановленого зразка чи довідка, на підставі якої надається пільга), а в разі запровадження автоматизованої системи обліку оплати проїзду – електронний квиток та документи для пільгового проїзду.

Пунктом 41 Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18.02.1997  №176  (далі – Постанова № 176) встановлено, що  пасажир повинен мати квиток на проїзд в автобусі (для пільгового проїзду – посвідчення особи встановленого зразка чи довідку, на підставі якої надається пільга), а в разі запровадження автоматизованої системи обліку оплати проїзду – електронний квиток та документи для пільгового проїзду.

У разі перевезення багажу пасажир повинен мати квитанцію на перевезення багажу.

Типові форми квитків на проїзд пасажирів і перевезення багажу на маршрутах загального користування встановлені Наказом Міністерства транспорту та зв’язку України від 25.05.2006 №503 .

Пунктом 6 ст. 9 Закону України  №265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» із змінами та доповненням (далі – Закон №265) передбачено, що реєстратори розрахункових операцій (далі – РРО) та/або програмні РРО (далі – ПРРО) та розрахункові книжки (далі – РК) не застосовуються при продажу товарів (наданні послуг) платниками єдиного податку (ФОП, які не застосовують РРО та/або ПРРО відповідно до Податкового кодексу України ).

Разом з тим, згідно з п.15 ст.3 Закону №265 СГ, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або в безготівковій формі (із застосуванням електронних платіжних засобів, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, а також операції з приймання готівки для подальшого її переказу, зобов’язані надавати в паперовій та/або електронній формі покупцю товарів (послуг) за його вимогою чек, накладну або інший розрахунковий документ, що засвідчує передання права власності на них від продавця до покупця з метою виконання вимог Закону України від 12.05.1991 №1023-XII «Про захист прав споживачів» (далі – Закон №1023). Порушення цього правила тягне за собою відповідальність, передбачену Законом №1023, але не може бути підставою для застосування до порушника адміністративних чи фінансових санкцій, передбачених законодавством з питань оподаткування.   

Отже, ФОП – платники єдиного податку, які здійснюють перевезення пасажирів, не зобов’язані застосовувати РК та книги обліку розрахункових операцій.

Проте, з метою виконання вимог Закону №1023 та Постанови №176, на вимогу пасажирів, такі особи зобов’язані видавати відповідні документи, за формою, затвердженою Наказом № 503.

Дізнавайтеся про всі новації податкового законодавства на офіційній сторінці ГУ ДПС у Київській області у мережі Facebook за посиланням www.facebook.com/tax.kyiv.oblast.

Спілкуйтеся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX» https://t.me/infoTAXbot.

Підписатись на телеграм-канал ДПС https://t.me/tax_gov_ua

ГУ ДПС у Київській області

 

В Обухівській ДПІ відбувся вебінар щодо користування електронним кабінетом платника

Питання функціонування електронного кабінету платника, його переваги та подання звітності в електронному вигляді стало темою для вебінару, проведеного 09.06.2021 фахівцями Обухівської ДПІ ГУ ДПС у Київській області. Участь у заходів взяв в.о. наступника начальника Денис Гергі.

Під час спілкування з громадянами та суб’єктами господарювання, які долучились до вебінару, надано докладні роз’яснення актуальних питань від платників податків щодо порядку подання податкової звітності в електронному вигляді, інформацію яку можна отримати завдяки електронним сервісам, отримання відомостей з ДРФО про суми виплачених доходів та утриманих податків в електронному вигляді та інші.

В. о. заступника начальника ГУ ДПС у Київській області Денис Гергі, зокрема, зазначив: «Наш пріоритет як сервісної служби – це забезпечення доступних і якісних послуг для кожного громадянина. Ми постійно працюємо над збільшенням кількості електронних сервісів, у першу чергу, для економії часу платника податків. Перелік послуг та податкової інформації, яку можна отримати дистанційно, розміщено як на офіційному вебпорталі ДПС, так і на субсайтах головних управлінь ДПС у регіонах. А для того, щоб зробити користування Електронним кабінетом швидким та зручним, фахівцями податкової служби постійно здійснюється роз’яснення його функціоналу у форматі відеоінструкцій, вебінарів тощо». 

Дізнавайтеся про всі новації податкового законодавства на офіційній сторінці ГУ ДПС у Київській області у мережі Facebook за посиланням www.facebook.com/tax.kyiv.oblast.

Спілкуйтеся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX» https://t.me/infoTAXbot.

Підписатись на телеграм-канал ДПС https://t.me/tax_gov_ua

ГУ ДПС у Київській області

 

Управління з питань запобігання та виявлення корупції ГУ ДПС у Київській області інформує про результати роботи з повідомленнями про корупцію

У період січня-травня 2021 року надійшло 13 повідомлень щодо можливого вчинення корупційних дій посадовими особами ГУ ДПС у Київській області.

Найчастішими питаннями що підіймалися в повідомленнях про корупцію, це недотримання правил етичної поведінки працівниками ГУ ДПС у Київській області та порушення вимог фінансового контролю.

За результатами розгляду повідомлень, 11 з них не знайшли свого підтвердження, за викладеною у повідомленнях інформацією, яка знайшла своє підтвердження 2 матеріали було направлено до спеціально уповноважених суб’єктів у сфері протидії корупції та правоохоронних органів для розгляду та прийняття рішення у межах компетенції.

Головне управління ДПС у Київській області звертається до громадян та суб’єктів підприємницької діяльності Київщини, що у разі наявності інформації щодо протиправних дій з боку посадових та службових осіб ГУ ДПС у Київській області повідомляти управління з питань запобігання та виявлення корупції будь-яким зручним способом, зокрема:

– з використанням засобів поштового зв’язку на адресу: 03151, м. Київ, вул. Народного Ополчення, 5а;

– через поштову скриньку, розміщену в ЦОП ГУ ДПС у Київській області: 03151, м. Київ, вул. Народного Ополчення, 5а;

– на електронну адресу управління з питань запобігання та виявлення корупції ГУ ДПС у Київській kyivobl.message_corruption@tax.gov.ua;

– на електронну адресу начальника управління з питань запобігання та виявлення корупції ГУ ДПС у Київській kyivobl.nupzvk@tax.gov.ua;

– у письмовому вигляді через працівників управління з питань запобігання та виявлення корупції ГУ ДПС у Київській області;

– засобами телефонного зв’язку через визначених працівників управління з питань запобігання та виявлення корупції ГУ ДПС у Київській області розміщених на офіційному вебпорталі ГУ ДПС у Київській області kyivobl.tax.gov.ua.

ГУ ДПС у Київській області

 

Результати роботи управліня з питань запобігання та виявлення корупції

У період січня  травня 2021 року управлінням з питань запобігання та виявлення корупції Головного управління ДПС у Київській області для працівників податкової служби Київщини проведено понад 650 профілактичних та роз’яснювальних заходів, метою яких є недопущення порушень антикорупційного законодавства.

Проведено 890 заходів з надання методичної та консультаційної допомоги окремим працівникам і структурним підрозділам ГУ ДПС у Київській області, у тому числі в заповненні електронних декларації.

Також працівниками управління з питань запобігання та виявлення корупції ГУ ДПС у Київській області, при здійсненні контролю за дотриманням вимог законодавства щодо врегулювання конфлікту інтересів, опрацьовано 254 повідомлення (заяв) працівників податкової служби області. За кожним повідомленням застосовано заходи зовнішнього врегулювання конфлікту інтересів.

З початку року стосовно службових осіб ГУ ДПС у Київській області проведено (взято участь у проведенні) 25 перевірок із виявленням фактів, що можуть свідчити про вчинення порушень вимог антикорупційного законодавства. За результатами перевірок до дисциплінарної відповідальності притягнуто 7 працівників ГУ ДПС у Київській області та 6 матеріалів перевірок направлено до спеціально уповноважених суб’єктів у сфері протидії корупції та правоохоронних органів для розгляду та прийняття рішення у межах компетенції.

За результатами розгляду спеціально уповноваженими суб’єктами у сфері протидії корупції направлених управлінням з питань запобігання та виявлення корупції матеріалів стосовно працівника ГУ ДПС у Київській області складено

2 протоколи про вчинення правопорушень, пов’язаних з корупцією за статтею 172-5 КУпАП (порушення обмежень щодо одержання подарунків).

За результатами розгляду правоохоронними органами направлених управлінням з питань запобігання та виявлення корупції матеріалів зареєстровано 3 кримінальні провадження за ч.3 ст. 365 (перевищення службових повноважень), ч.2 ст. 366 (внесення недостовірних відомостей),ч.3 ст. 362 КК України (несанкціоноване втручання в електронні мережі).

З метою забезпечення належної організації роботи, спрямованої на запобігання та виявлення корупції в органах ДПС, наказом ДПС України від 08.10.2020 № 555 (зі змінами) запроваджено профілактичні заходи з індивідуальної (загальної) профілактики правопорушень у формі Офіційного попередження про недопущення протиправної поведінки (з початку року винесено 5 таких попередження), спрямованих на усунення причин і умов, що сприяють вчиненню правопорушень, пов’язаних зі здійсненням службової діяльності працівниками органів ДПС.

ГУ ДПС у Київській області

 

ФОП – платник ЄП першої групи, яка здійснює перукарські послуги може надавати послуги манікюру, педикюру, візажу, косметології та масажу

Головне управління ДПС у київській області нагадує, що до платників єдиного податку, які відносяться до першої групи, належать фізичні особи – підприємці, які не використовують працю найманих осіб, здійснюють виключно роздрібний продаж товарів з торговельних місць на ринках та/або провадять господарську діяльність з надання побутових послуг населенню і обсяг доходу яких протягом календарного року не перевищує 167 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 01 січня податкового (звітного) року.

Перелік видів послуг, які відносяться до побутових послуг населенню та надаються платниками єдиного податку першої та другої груп, визначено п. 291.7 ст. 291 ПКУ, який включає вид діяльності «послуги перукарень».

Суб’єктом господарювання у заяві про застосування спрощеної системи оподаткування зазначаються обрані види господарської діяльності згідно з Класифікатором видів економічної діяльності ДК 009:2010.

Основне призначення Класифікації видів економічної діяльності – визначати та кодувати основні та другорядні види економічної діяльності юридичних осіб, відокремлених підрозділів юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців.

Згідно  КВЕД ДК 009:2010 послуги перукарень відносяться до класу 96.02 «Надання послуг перукарнями та салонами краси».

Наказом Державного комітету статистики України від 23.12.2011 № 396 «Про затвердження Методологічних основ та пояснень до позицій Класифікації видів економічної діяльності» визначено що клас 96.02 «Надання послуг перукарнями та салонами краси» КВЕД ДК 009:2010 включає миття волосся, підрівнювання та підстригання, укладання, фарбування, тонування, завивання, розпрямлення волосся та подібні види послуг, що їх надають для чоловіків та жінок, а також гоління та підрівнювання бороди, масаж обличчя, манікюр і педикюр, макіяж тощо.

 Отже, ФОП – платник єдиного податку першої групи, яка здійснює діяльність, з надання перукарських послуг, що належить до класу 96.02 «Надання послуг перукарнями та салонами краси», має право надавати послуги манікюру, педикюру, візажу, косметології та масажу обличчя без використання праці найманих осіб.

ГУ ДПС у Київській області

Додати коментар