Головне управління ДПС у Київській області інформує, що форму Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску (далі – Розрахунок) та Порядок заповнення та подання податковими агентами Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – ФО, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску (далі – Порядок) затверджено наказом Міністерства фінансів України від 13.01.2015 № 4 у редакції наказу Міністерства фінансів України від 15.12.2020 № 773.
Після завершення граничного строку подання Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску (далі – Розрахунок) подається Розрахунок з типом «Уточнюючий».
Коригування у додатку «Відомості про нарахування заробітної плати (доходу, грошового забезпечення) застрахованим особам» (далі – Додаток 1) з типом «Уточнюючий» помилки лише в реквізитах, що стосуються застрахованої особи та не стосуються сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – ЄВ), у відповідному додатку з типом «Уточнюючий» проводиться з використанням ознаки «0» (якщо рядок потрібно ввести) чи ознаки «1» (якщо рядок потрібно виключити).
Заповнення «Уточнюючого» Розрахунку при коригуванні сум ЄВ проводиться з використанням типів нарахувань 2 та 3, при цьому ознака «0» (якщо потрібно ввести рядок) чи ознака «1» (якщо потрібно вивести рядок) не застосовуються.
Якщо платнику ЄВ поза межами звітного (податкового) періоду необхідно одночасно уточнити інформацію щодо реквізитів та сум нарахованого єдиного внеску стосовно застрахованих осіб у Додатку 1 до Розрахунку, поданого з типом «Звітний» або «Звітний новий», спочатку у Розрахунку з типом «Уточнюючий» платником ЄВ проводиться коригування реквізитів, які уточняються на підставі інформації з попередньо поданого Розрахунку з типом «Звітний» або «Звітний новий» з використанням ознаки «0» ( якщо рядок потрібно ввести) чи ознаки «1» (якщо рядок потрібно виключити). Потім формується Розрахунок з типом «Уточнюючий» для коригуванні показників ЄВ з використанням типів нарахувань 2 та 3.
Для проведення коригувань платнику податків необхідно сформувати та подати Розрахунок з типом «Уточнюючий», який має містити обов’язкові реквізити, визначені в рядках 01 – 05 та у рядку 031 для платників ЄВ, а також інформацію про додатки, у яких буде проводитись коригування, та їх кількість, що визначені в рядку 06 Розрахунку.
Додатки, інформація щодо яких не коригується, у рядку 06 не вказуються та відповідно не подаються (п. 8 розд. V Порядку).
ГУ ДПС у Київській області
Фахівці ГУ ДПС у Київській області взяли участь у міжрегіональній онлайн конференції з питань реєстрації ПН/РК в ЄРПН, організованій Європейською Бізнес Асоціацією
За підтримки та сприяння Європейської Бізнес Асоціації відбулась міжрегіональна онлайн конференція з питань реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в ЄРПН.
У заході взяли участь менеджер податкового та митного комітету Європейської Бізнес Асоціації Наталія Артемчук, а від податкової служби Київщини участь у заході взяли начальник ГУ ДПС Олена Виноградова, начальник відділу по роботі з ризиками Роман Харченко, завідувач сектору прогнозу, аналізу та звітності Тетяна Бровко.
Крім ГУ ДПС у Київській області Державну податкову службу у заході представляли фахівці ГУ ДПС у м. Києві, Північного та Південного міжрегіональних управлінь ДПС по роботі з великими платниками податків.
Основне питання – з’ясування причин та механізму зупинення реєстрації Податкових накладних/розрахунків коригування в ЄРПН, та дії платників податків у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН.
Учасники обговорювали нюанси подання Таблиці даних платника та особливості заповнення Повідомлення про подання пояснень та копій документів щодо Податкових накладних/розрахунків коригування. Говорили також про організаційні та процедурні засади діяльності комісій з питань зупинення реєстрації Податкових накладних/розрахунків коригування в Реєстрі. Представники бізнесових кіл розповіли про конкретні ситуації з власної практики та отримали на них фахові відповіді спеціалістів податкової служби.
ГУ ДПС у Київській області
Інформацію про залишок коштів на єдиному рахунку та витяг щодо стану розрахунків з бюджетом можна отримати через Електронний кабінет
Головне управління ДПС у Київській області інформує, що платники податків, які використовують єдиний рахунок, у приватній частині Електронного кабінету мають змогу переглянути інформацію про рух коштів на єдиному рахунку та інформацію про залишок коштів на єдиному рахунку.
Щоб отримати витяг щодо стану розрахунків з бюджетом та цільовими фондами платник податків, який використовує єдиний рахунок, надсилає до органу ДПС за основним (неосновним) місцем обліку запит за формою «F/J1300204» через меню «Заяви, запити для отримання інформації» приватної частини Електронного кабінету.
Не пізніше п’ятнадцяти робочих днів з дня отримання запиту платнику податків надсилається через Електронний кабінет відповідь у вигляді витягу з інформаційної системи органів ДПС щодо стану розрахунків платника з бюджетом та цільовими фондами за формою «F/J1300204». Витяг формується за період, вибраний платником податків при створенні запиту, з урахуванням строків давності станом на дату відправлення запиту до органу ДПС.
Нагадуємо, що Електронний кабінет забезпечує можливість реалізації платниками податків прав та обов’язків, визначених ПКУ та іншими законами, контроль за дотриманням яких покладено на контролюючі органи, та нормативно-правовими актами, прийнятими на підставі та на виконання ПКУ та інших законів, контроль за дотриманням яких покладено на контролюючі органи.
ГУ ДПС у Київській області
За результатами онлайн засідання Київською ОДА та ГУ ДПС області намічено проведення спільних заходів у ході операції «Урожай»
Цього тижня у режимі онлайн зв’язку відбулося спільне засідання ГУ ДПС у Київській області та управління агропромислового розвитку Київської обласної державної адміністрації з питань проведення на території Київщини заходів у рамках операції «Урожай».
У нараді взяли участь начальник управління агропромислового розвитку Київської ОДА Костянтин Довгаль заступник начальника ГУ ДПС у Київській області Валерія Буділовська, начальник управління податкового адміністрування юридичних осіб Павло Свиридов, заступник начальника управління податкового адміністрування фізичних осіб ГУ ДПС у Київській області Анна Топка, а також відповідні фахівці служби.
Під час наради обговорювались напрямки встановлення використання земель без наявності правовстановлюючих документів (договорів оренди земельних ділянок), виявлення тіньового ринку продукції сільськогосподарського виробництва: визначення підприємств, які здійснюють тіньову закупівлю та переробку сільськогосподарської продукції, встановлення використання сільськогосподарської техніки та найманої праці без державної реєстрації господарської діяльності.
В межах проведення операції «Урожай» обговорювались питання декларування доходів громадян та легалізації трудових відносин у сфері аграрного виробництва.
Реальним результатом від здійснення спільних заходів стане збільшення надходжень до місцевих бюджетів.
ГУ ДПС у Київській області
Фіскальний чек, у якому відсутній хоча б один з обов’язкових реквізитів, не є не є розрахунковим документом
Головне управління ДПС у Київській області інформує, що фіскальний касовий чек на товари (послуги) – це розрахунковий документ/електронний розрахунковий документ, створений у паперовій та/або електронній формі (електронний розрахунковий документ), РРО або ПРРО при проведенні розрахунків за продані товари (послуги).
Обов’язкові реквізити, які має містити фіскальний чек визначені п. 2 розд. ІІ Положення про форму та зміст розрахункових документів/електронних розрахункових документів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 21.01.2016 №13 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 18.06.2020 №306, який набрав чинності 01.08.2020).
Документ не є розрахунковим у разі відсутності в ньому хоча б одного з обов’язкових реквізитів, а також недотримання сфери його призначення.
До суб’єктів господарювання, які здійснюють розрахункові операції за порушення вимог Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» (далі – Закон) за рішенням відповідних контролюючих органів застосовуються фінансові санкції у таких розмірах:
– у разі встановлення в ході перевірки факту, зокрема невидачі (в паперовому вигляді та/або електронній формі) відповідного розрахункового документа, що підтверджує виконання розрахункової операції, або проведення її без використання розрахункової книжки на окремому господарському об’єкті такого СГ:
– вчинене вперше – 10% вартості проданих з порушеннями, встановленими п. 1 ст. 17 Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» №265 робіт, послуг;
– за кожне наступне вчинене порушення – 50 % вартості проданих з порушеннями, встановленими п. 1 ст. 17 Закону №265, товарів (робіт, послуг).
Крім того, за порушення вимог Закону посадові особи та працівники торгівлі, громадського харчування та сфери послуг, притягуються контролюючими органами до адміністративної відповідальності.
Відповідно до ст. 155 прим. 1 Кодексу України про адміністративні правопорушення до осіб, які здійснюють розрахункові операції з порушенням встановленого законом порядку проведення розрахунків, застосовується штраф в розмірі від 2-х до 5-ти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян та на посадових осіб – від 5-ти до 10-ти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Дії, вчинені особою, яку протягом року було піддано адміністративному стягненню за такі ж порушення, тягнуть за собою накладення штрафу на осіб, які здійснюють розрахункові операції, від 5-ти до 10-ти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян і на посадових осіб – від 10-ти до 20-ти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
ГУ ДПС у Київській області
Які автомобілі підлягають оподаткуванню транспортним податком?
Головне управління ДПС у Київській області нагадує, що об’єктом оподаткування транспортним податком є легкові автомобілі, з року випуску яких минуло не більше п’яти років (включно) та середньоринкова вартість яких становить понад 375 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 01 січня податкового (звітного) року (у 2021 році – 2250000грн.) – п.п.267.2.1 п.267.2 ст.267 ПКУ.
Така вартість визначається центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику економічного, соціального розвитку і торгівлі, за методикою, затвердженою Кабінетом Міністрів України, станом на 01 січня податкового (звітного) року виходячи з марки, моделі, року випуску, об’єму циліндрів двигуна, типу пального.
Щороку, до 01 лютого податкового (звітного) року Міністертво розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України на своєму офіційному вебсайті розміщує перелік легкових автомобілів, з року випуску яких минуло не більше п’яти років (включно) та середньоринкова вартість яких становить понад 375 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 01 січня податкового (звітного) року, який повинен містити такі дані щодо цих автомобілів: марка, модель, рік випуску, об’єм циліндрів двигуна, тип пального.
Ставка податку встановлюється у розмірі 25000 грн. за кожен легковий автомобіль, що є об’єктом оподаткування відповідно до п.п. 267.2.1 п. 267.2 ст. 267 ПКУ.
ГУ ДПС у Київській області
Детінізація ринку підакцизної продукції – один з пріоритетних напрямків роботи податківців Київщини
Нещодавно працівники відділу фактичних перевірок управління податкового аудиту ГУ ДПС у Київській області спільно з співробітниками ГУ ДФС у Київській області на одному з ринків міста Біла Церква вилучили із незаконного обігу тютюнові вироби вітчизняного та іноземного виробництва без марок акцизного податку встановленого зразка.
Незаконну торгівлю цигарками здійснював мешканець Київської області не зареєстрований в органах державної влади як суб’єкт господарювання без застосування РРО та отримання відповідної ліцензії. Орієнтовна вартість вилученого товару – а це 640 пачок тютюнових виробів – становить майже 32 тис. гривень.
ГУ ДПС у Київській області
Лейтмотивом спільної онлайн наради податківців Київської області та керівників ОТГ Білоцерківського району стало питання наповнення місцевих бюджетів
Сьогодні відбулась розширена онлайн нарада керівництва ГУ ДПС у Київській області з керівниками об’єднаних територіальних громад Білоцерківського району щодо організації роботи з наповнення місцевих бюджетів та заходів, спрямованих на детінізацію відносин у сфері зайнятості населення, а також з інших актуальних питань податкового законодавства.
У вступному слові заступник начальника податкової області Валерія Буділовська наголосила на необхідності організації спільної роботи щодо своєчасного наповнення місцевих бюджетів регіону та використання резервів, які є в територіальних громадах.
Продовжуючи тему, заступник начальника Михайло Огерук наголосив на необхідності конструктивних дій щодо зменшення заборгованості по платі за землю підприємствами, які тривалий час нарощують борги та продовжують здійснювати діяльність на орендованих земельних ділянках громад.
В свою чергу, голова Білоцерківської районної ради Василь Зеленський повідомив про готовність співпраці по ефективному вирішенню порушених питань.
Як зазначила начальник управління по роботі з податковим боргом Алла Кравченко, робота з такими платниками у числі з комунальними підприємствами Білоцерківського району є одним із резервних джерел наповнення бюджетів громад.
Щодо проведення інвентаризації використання платниками юридичними особами та фізичними особами – підприємцями будівель та земель не за призначенням та перегляду договорів оренди з урахуванням цільового призначення, наголосили у своєму виступі начальник управління податкового адміністрування юридичних осіб Павло Свиридов та заступник начальника управління податкового адміністрування фізичних осіб Олександр Лісовол. Говорили також про надходження акцизного податку до місцевих бюджетів, а також застосування касових апаратів суб’єктами господарювання. В свою чергу, голови територіальних громад активно долучалися до обговорення та висвітлювали свої бачення у вирішенні цих питань.
Значна увага при проведенні щорічної кампанії декларування доходів громадян та операції «Урожай» приділяється залученню до декларування доходів громадян, які є власниками земельних ділянок площею більше 2 га. На цьому наголосила заступник начальника управління податкового адміністрування фізичних осіб Анна Топка та закликала голів територіальних громад долучатися до спільного їх відпрацювання.
ГУ ДПС у Київській області
Декларування акцизного податку з реалізації пального та спирту етилового за березень 2021 здійснюється за новою формою
Головне управління ДПС у Київській області звертає увагу, що декларування податкових зобов’язань з акцизного податку з реалізації пального та спирту етилового платниками акцизного податку здійснюється у відповідності до змін, внесених наказом Міністерства фінансів України від 08.12.2020 № 747 (зареєстрованим у Міністерстві юстиції 03.02.2021 за №145/35767) до Форми та Порядку заповнення та подання декларації акцизного податку, затверджених наказом Міністерства фінансів України від 23.01.2015 №14.
Особи, визначені як платники акцизного податку, вперше подаватимуть декларацію за зміненою формою (F/J0209508) за березень 2021 року не пізніше 20 квітня 2021 року.
Наказом №747 для платників акцизного податку, які реалізують пальне або спирт етиловий (п.п. 212.1.15 п. 212.1 ст. 212 Податкового кодексу України), змінено порядок відображення у додатку 11 (суми акцизного податку з реалізації пального) та у додатку 12 (суми акцизного податку з реалізації спирту етилового) до Декларації обсягів реалізованого/отриманого пального за показниками акцизних накладних/розрахунків коригування до акцизних накладних.
Зокрема:
у графах 4 та 5 зазначаються обсяги отриманого/реалізованого пального/спирту етилового суб’єктом господарювання у звітному періоді, зазначені у других/перших примірниках, зареєстрованих у Єдиному реєстрі акцизних накладних:
акцизних накладних, складених у звітному періоді;
розрахунків коригування до акцизних накладних, якими коригуються показники акцизної накладної, складеної у звітному періоді.
Звертаємо увагу, що відповідно до п. 46.4 ст. 46 Податкового кодексу України, у додатку 10 до Декларації платник податку може надати розшифровку до додатка 11 та/або додатка 12 щодо обсягів отриманої/реалізованої підакцизної продукції, на яку складені акцизні накладні у попередніх звітних періодах, за акцизними складами/акцизними складами пересувними із зазначенням їхнього унікального номера в розрізі товарів (продукції) за кодами згідно з УКТ ЗЕД.
Неподання або несвоєчасне подання платником податків або іншими особами, зобов’язаними нараховувати і сплачувати податки та збори, податкових декларацій (розрахунків), а також іншої звітності, обов’язок подання якої до контролюючих органів передбачений ПКУ, тягне за собою накладення штрафних санкцій, встановлених п. 120.1 ст. 120 ПКУ за кожне таке неподання або несвоєчасне подання.
ГУ ДПС у Київській області
Власників земельних ділянок та землекористувачів запрошуємо для звірки даних щодо обчислення плати за землю
Головне управління ДПС у Київській області інформує, що нарахування сум плати за землю фізичним особам проводиться податковими органами за місцем знаходження земельної ділянки, які надсилають платнику податку до 01 липня поточного року податкове повідомлення-рішення про внесення податку.
Власники землі та землекористувачі сплачують плату за землю з дня виникнення права власності або права користування земельною ділянкою.
У разі припинення права власності або права користування земельною ділянкою плата за землю сплачується за фактичний період перебування землі у власності або користуванні у поточному році.
Облік фізичних осіб – платників податку і нарахування відповідних сум проводяться податковими органами за місцем знаходження земельної ділянки щороку до 01 травня.
У зв’язку з вищевикладеним, запрошуємо власників земельних ділянок та землекористувачів звертатися до центрів обслуговування платників ГУ ДПС у Київській області для проведення звірки даних щодо:
-розміру площ та кількості земельних ділянок, що перебувають у власності та/або користуванні платника податку;
-права на користування пільгою зі сплати податку;
-розміру ставки земельного податку;
-нарахованої суми плати за землю.
У разі виявлення розбіжностей між даними контролюючих органів та даними, підтвердженими платником плати за землю на підставі оригіналів відповідних документів, зокрема документів на право власності, користування пільгою а також у разі зміни розміру ставки плати за землю, податкові органи за місцем знаходження кожної із земельних ділянок проводять протягом десяти робочих днів перерахунок суми податку і надсилають (вручають) платнику нове податкове повідомлення-рішення. Попереднє податкове повідомлення-рішення вважається скасованим (відкликаним).
ГУ ДПС у Київській області
Подання нерезидентом документів для взяття на облік у податковому органі
Головне управління ДПС у Київській області повідомляє, що для взяття на облік нерезиденти (іноземні компанії, організації), які здійснюють господарську діяльність на території України та/або які до набрання чинності Законом України від 16 січня 2020 року № 466-ІХ «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо вдосконалення адміністрування податків, усунення технічних та логічних неузгодженостей у податковому законодавстві» належно акредитували (зареєстрували, легалізували) на території України відокремлені підрозділи, у тому числі постійні представництва подають до контролюючого органу заяву за формою № 1-ОПН, до якої додаються копії наступних документів :
-витягу з відповідного бізнес-реєстру (торговельного, банківського або іншого реєстру, в якому фіксується факт державної реєстрації компанії, організації), виданого в країні реєстрації іноземної компанії, організації та легалізованого в установленому порядку, якщо інше не передбачено міжнародними договорами, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, що супроводжується нотаріально засвідченим перекладом українською мовою;
-документ, що підтверджує присвоєння ідентифікаційного (реєстраційного, облікового) номера (коду) нерезидента в країні його реєстрації, якщо у витягу з відповідного бізнес-реєстру не зазначені відомості про такий номер (код), що супроводжується нотаріально засвідченим перекладом українською мовою;
-документ, яким підтверджуються повноваження представника нерезидента.
У разі якщо такий документ виданий в країні реєстрації нерезидента, він повинен бути легалізований в установленому порядку, якщо інше не передбачено міжнародними договорами, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, та супроводжуватися нотаріально засвідченим перекладом українською мовою;
– документ про акредитацію (реєстрацію, легалізацію) відокремленого підрозділу іноземної компанії, організації на території України, якщо нерезидент здійснює в Україні діяльність через відокремлений підрозділ.
Нерезидент, який не здійснює господарської діяльність на території України та має належно акредитований (зареєстрований, легалізований) на території України відокремлений підрозділ стає на облік у контролюючому органі за місцезнаходженням відокремленого підрозділу.
Нерезидент, який здійснює господарську діяльність на території України через своє постійне представництво стає на облік у контролюючому органі за місцезнаходженням свого постійного представництва.
Якщо нерезидент має на території України два і більше постійних представництв, то платником податку на прибуток реєструється за місцезнаходженням свого постійного представництва, яке було створене першим.
ГУ ДПС у Київській області
За яким ідентифікатором форми документа в електронному вигляді подається Розрахунок за формою, затвердженою наказом Мінфіну від 15.12.2020 № 773?
Головне управління ДПС у Київській області інформує, що на офіційному вебпорталі ДПС у рубриці Електронна звітність>Платникам податків про електронну звітність>Інформаційно-аналітичне забезпечення>Реєстр форм електронних документів розміщені електронні форми Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, затвердженого наказом Міністерства фінансів України 13 січня 2015 року № 4 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 15.12.2020 № 773) (далі – Розрахунок, за формою, затвердженою Наказом № 773) за ідентифікаторами форм J0500106 (для юридичних осіб) та F0500106 (для фізичних осіб) разом з додатками:
– додаток 1 «Відомості про нарахування заробітної плати (доходу, грошового забезпечення) застрахованим особам» – за ідентифікатором форми F/J510106
(F – для фізичних осіб, J – для юридичних осіб);
– додаток 2 «Відомості про осіб, які доглядають за дитиною до досягнення нею трирічного віку та відповідно до закону отримують допомогу по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку та/або при народженні дитини, усиновленні дитини, та осіб із числа непрацюючих працездатних батьків, усиновителів, опікунів, піклувальників, прийомних батьків, батьків-вихователів, які фактично здійснюють догляд за дитиною з інвалідністю, дитиною, хворою на тяжке перинатальне ураження нервової системи, тяжку вроджену ваду розвитку, рідкісне орфанне захворювання, онкологічне, онкогематологічне захворювання, дитячий церебральний параліч, тяжкий психічний розлад, цукровий діабет I типу (інсулінозалежний), гостре або хронічне захворювання нирок IV ступеня, за дитиною, яка отримала тяжку травму, потребує трансплантації органа, потребує паліативної допомоги, якій не встановлено інвалідність, а також непрацюючих працездатних осіб, які здійснюють догляд за особою з інвалідністю I групи або за особою похилого віку, яка за висновком медичного закладу потребує постійного стороннього догляду або досягла 80-річного віку, якщо такі непрацюючі працездатні особи отримують допомогу, надбавку або компенсацію відповідно до законодавства, та нарахування сум єдиного внеску за патронатних вихователів, батьків-вихователів дитячих будинків сімейного типу, прийомних батьків, якщо вони отримують грошове забезпечення відповідно до законодавства» – за ідентифікатором форми J0510206 (для юридичних осіб);
– додаток 3 «Відомості про осіб, які проходять строкову військову службу» – за ідентифікатором форми J0510306 (для юридичних осіб);
– додаток 4ДФ «Відомості про суми нарахованого доходу, утриманого та сплаченого податку на доходи фізичних осіб та військового збору» – за ідентифікатором форми F/J0510406 (F – для фізичних осіб, J – для юридичних осіб),
– додаток 5 «Відомості про трудові відносини осіб та період проходження військової служби» – за ідентифікатором форми F/J0510506 (F- для фізичних осіб, J – для юридичних осіб);
– додаток 6 «Відомості про наявність підстав для обліку стажу окремим категоріям осіб відповідно до законодавства» – за ідентифікатором форми F/J0510606 (F – для фізичних осіб, J – для юридичних осіб).
Розрахунок за формою, затвердженою Наказом № 773, перший раз подається за I квартал 2021 року.
ГУ ДПС у Київській області
При проведенні розрахункових операцій з реалізації підакцизних товарів у чеку РРО має зазначатися код УКТ ЗЕД
Головне управління ДПС у Київській області звертає увагу, що з 01 серпня 2020 року запроваджено використання суб’єктами господарювання РРО/ПРРО режиму попереднього програмування найменування кожного підакцизного товару із зазначенням коду товарної підкатегорії згідно УКТ ЗЕД, ціни товару та обліку його кількості. для всіх підакцизних товарів.
Тобто, у чеку РРО та/або ПРРО при проведенні розрахункових операцій з продажу підакцизних товарів має зазначатися такий обов’язків реквізит як «код УКТ ЗЕД» .
Недотримання цієї норми загрожує суб’єктам господарювання штрафом у 300 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (5100,0грн.) – п.7 ст.17 Закону України №265.
ГУ ДПС у Київській області нагадує, що до підакцизних товарів належать:
– спирт етиловий та інші спиртові дистиляти, алкогольні напої, пиво (крім квасу «живого» бродіння);
– тютюнові вироби, тютюн та промислові замінники тютюну;
-рідини, що використовуються в електронних сигаретах;
– пальне, у тому числі товари (продукція), що використовуються як пальне для заправлення транспортних засобів, обладнання або пристроїв з двигунами внутрішнього згоряння із запалюванням від стиснення, з двигунами внутрішнього згоряння з іскровим запалюванням, з двигунами внутрішнього згоряння з кривошипно-шатунним механізмом та коди яких згідно з УКТ ЗЕД не зазначені у п.п. 215.3.4 п. 215.3 ст. 215 (крім газу природного у газоподібному стані за кодом 2711 21 00 00 згідно з УКТ ЗЕД);
– автомобілі легкові, кузови до них, причепи та напівпричепи, мотоцикли, транспортні засоби, призначені для перевезення 10 осіб і більше, транспортні засоби для перевезення вантажів;
– електрична енергія.
Перелік підакцизних товарів визначено п.215.1 ст.215 ПКУ.
ГУ ДПС у Київській області