Навчаються. Практикують. Впроваджують.
«Людина освічена – це та, яка знає, де знайти те, чого вона не знає»
(Георг Зиммель)
Цінності в професійній діяльності сучасного педагога займають важливе місце, адже освітній процес Нової української школи передбачає формування базових цінностей у здобувачів освіти.
Цифрова компетентність – є надзвичайно важливою для впровадження цінностей Нової української школи. Тому сьогодні ще залишається відкритим питання: «Як же найбільш ефективно використовувати потенційні можливості сучасних інформаційних та комунікаційних технологій при навчанні школярів?»
З метою підвищення професійного рівня педагогічних працівників 23 лютого відбулося друге онлайн-заняття обласної педагогічної студії вчителя географії та природознавства Переяславської гімназії Ольги Чемерис «Використання мультимедійних засобів у навчанні географії та природознавства».
Участь у роботі педагогічної студії взяв її координатор – Валерій Совенко, завідувач відділу географії, економіки та краєзнавства КНЗ КОР «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів», який зосередив увагу учасників заняття на алгоритмі виконання творчих завдань, передбачених освітньою програмою обласного профоб’єднання, консультант ЦПРПП Переяславської міської ради Галина Лавренюк та вчителі географії та природознавства міста та Київщини.
Протягом заняття учасники педагогічної студії ознайомилися з цікавим ресурсом для створення навчального середовища під час уроку – інтерактивною онлайн-дошкою Classroom Screen, яку можна використовувати для малювання, письма та інших функцій. Актуальним завданням вчителів географії та природознавства є створення бази коротких відеофільмів за темами навчальної програми. Педагогам було презентовано підбірку відеоредакторів для створення та редагування відеофільмів, таких як: Bolide Movie Creator, WeVideo (Online) та VideoPad Video Editor, а також ознайомлено з їх інтерфейсом та інструментарієм.
Педагоги розглянули і обговорили освітню платформу «Мій клас» та поділилися досвідом з її використання на різних етапах навчального заняття.
Атмосфера довіри, що панувала на заході, діяльнісний підхід до організації навчання та високий науково-методичний рівень сприяли досягненню поставленої мети.
Учасники зустрічі набули трендових навичок педагога нового покоління: медіаграмотності, визначення власних цінностей орієнтації та медіа-цінності, окреслили вектори майбутньої професійної діяльності.
На закінчення заняття учасники долучилися до командної гри «Види тварин, що зникають» на платформі «Classtime».
Плідна співпраця надихнула всіх присутніх на нові професійні звершення та розвиток творчого потенціалу. Результативністю якого будуть розробки навчальних занять для організації дистанційного і змішаного навчання учнів.
Мотивацією до подальших освітніх зустрічей є позитивний фідбек від учасників педагогічної студії з щирими словами вдячності.