Додаток

до рішення виконкому

Переяславської міської ради

від  20.12.2022 № 324-25

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА № 4.4

Приватизація державного та комунального житлового фонду,

видача свідоцтва про право власності на житло

(назва адміністративної послуги)

Виконавчий комітет Переяславської міської ради

(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)

Інформація про центр надання адміністративних послуг

Найменування центру адміністративних послуг, в якому здійснюється обслуговування суб’єкта звернення Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Переяславської міської ради
1. Місцезнаходження центру надання адміністративних послуг 08400, Україна, Київська обл., Бориспільський р-н, м. Переяслав, вул. Богдана Хмельницького, 27/25
2. Інформація щодо прийому в центрі надання адміністративних послуг Пн,Ср.,Чт.,Пт.: з 9.00 до 16.00; Вт. з 8.00 до 20.00

Вихідні: субота, неділя

3. Телефон, адреса електронної пошти та веб-сайт центру надання адміністративної послуги телефон (04567) 5-15-09,

e-mail: phmcnap@gmail.com;

офіційний веб-сайт: http://phm.gov.ua

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4. Закони України «Про приватизацію державного житлового фонду» від 19.06.1992 р. (зі змінами та доповненнями), «Про забезпечення реалізації житлових прав мешканців гуртожитків» від 04.09.2008 р. (зі змінами та доповненнями)
5. Акти Кабінету Міністрів України
6. Акти центральних органів виконавчої влади Положення про порядок передачі квартир (будинків), жилих приміщень у гуртожитках у власність громадян, затверджене наказом Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 16.12.2009 р. №396 (зі змінами та доповненнями)
7. Акти місцевих органів виконавчої влади/органів місцевого самоврядування Рішення міської ради «Про затвердження переліку адміністративних послуг»

Умови отримання адміністративної послуги

8. Підстава для одержання адміністративної послуги Приватизація квартир (будинків), жилих приміщень у гуртожитку державного чи комунального житлового фонду здійснюється за бажанням громадян, які проживають в них на умовах найму. Передача займаних квартир (будинків), жилих приміщень у гуртожитку здійснюється в спільну сумісну та часткову власність за письмовою згодою всіх повнолітніх членів сім’ї, які зареєстровані та постійно мешкають в даній квартирі (будинку), жилому приміщенні у гуртожитку, в тому числі відсутніх, за якими зберігається право на житло, з обов’язковим визначенням уповноваженого власника квартири (будинку), жилого приміщення у гуртожитку.

Реалізація права на житло шляхом приватизації житла у гуртожитку здійснюється громадянами, які зареєстровані та фактично  проживають в ньому на законних підставах не менше п’яти років і за умови відсутності іншого власного житла.

9. Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них 1. Заява на ім’я міського голови встановленого зразка на приватизацію квартири (будинку), жилого приміщення у гуртожитку, кімнати у комунальній квартирі зі згодою всіх повнолітніх членів сім’ї, які зареєстровані та постійно мешкають в даній квартирі (будинку), жилому приміщені у гуртожитку. За неповнолітніх членів сім’ї наймача рішення щодо приватизації житла приймають батьки (усиновлювачі) або піклувальники. Згоду на участь у приватизації дітей вони засвідчують своїми підписами у заяві біля прізвища дитини.

Заява–згода тимчасово відсутніх членів сім’ї наймача на приватизацію квартири (будинку), жилих приміщень у гуртожитку, кімнати у комунальній квартирі.

2. Довідку про реєстрацію місця проживання громадянина, який подає заяву, та всіх членів його сім’ї, зареєстрованих у квартирі (будинку), жилому приміщенні у гуртожитку, кімнати у комунальній квартирі.

3. Копії документів, що посвідчують особу та підтверджують громадянство України, громадянина, який подає заяву, та всіх членів його сім’ї (для осіб, які  не досягли 14 років, копії свідоцтв про народження), які проживають разом з ним.

Якщо дитина віком від 14 до 18 років, додатково до заяви додається письмова нотаріальна засвідчена згода батьків (усиновлювачів) або піклувальників.

4. Копії довідок про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податку громадянина, який подає заявку, та всіх членів його сім’ї, які проживають разом з ним (крім випадків, коли через свої релігійні переконання особи відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті).

5. Копії документів, виданих органами державної реєстрації актів цивільного стану або судом, що підтверджують родинні відносини між членами сім’ї (свідоцтва про народження, про шлюб, про розірвання шлюбу, тощо).

6. Копія ордера про надання жилого приміщення.

7. Документ, що підтверджує невикористання ним та членами його сім’ї житлових чеків для приватизації державного житлового фонду (довідка з попередніх місць проживання після 1992 року).

8. Копія технічного паспорту на квартиру (будинок), жиле приміщення у гуртожитку, кімнати у комунальній квартирі, який внесений до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва.

9. Копія документа, що підтверджує право на пільгові умови приватизації.

10. Громадяни, які зареєстровані та проживають в жилих приміщеннях гуртожитку, крім документів, визначених в пунктах 1-9, до заяви також додають:

– витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про наявність у власності житла;

– копію договору найму жилого приміщення у гуртожитку;

Форму первинної облікової документації №028/0 «Консультаційний висновок спеціаліста» з відміткою про відсутність захворювання на туберкульоз. 

10. Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги Подання до центру адміністративних послуг виконавчого комітету Переяславської міської ради повного комплекту документів, необхідного для отримання свідоцтва про право власності на житло. Документи подаються особисто співвласниками житла, які беруть участь у приватизації, або через представника за дорученням (нотаріально завіреним).
11. Платність (безоплатність надання адміністративної послуги) Безоплатно, за винятком приватизації надлишку житлової площі за відсутності пільг.

У разі платності:

11.1. Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата Положення про порядок передачі квартир (будинків), жилих приміщень у гуртожитках у власність громадян, затверджене наказом Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 16.12.2009 р. №396 (зі змінами та доповненнями)
11.2. Розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору) за платну адміністративну послугу за надлишки житлової площі при приватизації – 0.18 грн за один кв.м.
12. Строк надання адміністративної послуги 30 днів (1 місяць). У разі неможливості виконання в цей термін – після першого засідання колегіального органу по закінченню терміну
13. Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги 1. Подання документів з порушенням вимог, зазначених у пункті 9 цієї інформаційної картки, щодо комплектності подання документів.

2. Невідповідність поданих документів законодавству України.

3. Заявник використав право на безоплатну передачу житла.

4. Реєстрація та проживання громадянина у гуртожитку менше п’яти років (у разі подання заяви на приватизацію жилого приміщення у гуртожитку).

5.  Наявність у власності іншого житла (у разі подання заяви на приватизацію жилого приміщення у гуртожитку).

6. Відсутність згоди всіх повнолітніх членів сім’ї, які постійно мешкають в даній квартирі (будинку), жилому приміщенні у гуртожитку в тому числі відсутніх, за якими зберігається право на житло, з обов’язковим визначенням уповноваженого власника квартири (будинку), жилого приміщення  у гуртожитку.

7. Не підлягають приватизації об’єкти, визначені Законами України «Про приватизацію державного житлового фонду», «Про забезпечення реалізації житлових прав мешканців гуртожитків» та іншими законодавчими актами.

8. Житло не належить до державного житлового фонду.

9. Особи не є громадянами України.

14. Результат надання адміністративної послуги Заявник отримує свідоцтво про право власності на житло.
15. Способи отримання відповіді (результату) Особисто або через представника за дорученням (нотаріально завіреним).

Під час видачі свідоцтва громадянин ставить свій підпис у журналі реєстрації та видачі свідоцтв про право власності на житло, де  вказується дата видачі.

16. Примітка Свідоцтво про право власності на житло підлягає державній реєстрації
       
  • Також до інформаційної картки додається форма заяви

   Керуюча справами виконкому                                                                              Тетяна ГИЧ