Шановні жителі міста!
У зв’язку з численним надходженням питань до диспетчерського центру Переяслава стосовно нарахування оплати за послуги теплопостачання. Надаємо відповіді на найбільш поширені питання.
Запитання 1.
Якщо вдень у квартирі холодні батареї як буде проводитись нарахування оплати за послуги теплопостачання.
Відповідь.
Котельні підприємства працюють згідно температурного графіка в залежності від температури зовнішнього повітря. Коли середньодобова температура зовнішнього повітря становить вище (+8С) подача теплоносія припиняється, а при її зниженні, нижче (+8С) теплоносій подається. Для комфорту мешканців міста підприємство надає послугу з централізованого теплопостачання у ранішній та вечірній час. Оскільки тариф щомісяця перераховується відповідно до Постанови Кабінету міністрів України від 30 жовтня 2015 року № 1037 «Про запровадження перерахунку вартості послуги з централізованого опалення залежно від температури зовнішнього повітря» температура, яка вище (+8С) в денний час, коли теплопостачання відсутнє враховується в середньодобову, а потім і в середньомісячну. Це відображається у зменшеному нарахуванні за послугу теплопостачання.
Запитання 2.
Чи буде проводитись перерахування оплати послуг теплопостачання в залежності від температури зовнішнього повітря і кількості днів подачі тепла.
Відповідь.
Згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 30 жовтня 2015 року № 1037 «Про запровадження перерахунку вартості послуги з централізованого опалення залежно від температури зовнішнього повітря» тепломережа проводить перерахунки плати за послугу теплопостачання кожного місяця протягом опалювального сезону відповідно до температури зовнішнього повітря і кількості днів подачі тепла, відповідно до діючого тарифу.
Запитання 3.
Чи має право споживач на перерахунок сплати послуг теплопостачання в разі якщо тепло у квартиру не подавалось взагалі.
Відповідь.
При проведенні планових або аварійних робіт, по будинку де було відсутнє теплопостачання нарахування умовно – змінної частини тарифу не здійснюється.
Відповідно до правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води та водовідведення в разі відсутності теплопостачання в квартирі споживач звільняється від сплати умовно-змінної частини діючого тарифу (щомісячна абонплата залишається незмінною) за умови письмового звернення до тепломережі та до КП УК «ВУ ЖКГ» про відсутність теплопостачання. Протягом 72 год (3 дні) з дня звернення буде створена комісія, яка проведе обстеження стану теплопостачання в квартирі та складе відповідний акт. Згідно даного акту буде проведений перерахунок.
Запитання 4.
Чи має право споживач на перерахунок сплати послуг теплопостачання в разі надання послуг не в повному обсязі або не належної якості .
Відповідь.
Відповідно до Постанови № 151 від 17.02.2010 року «Про затвердження Порядку проведення перерахунків розміру плати за надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення в разі ненадання їх або надання не в повному обсязі, зниження якості» в разі ненадання послуг теплопостачання, або якщо послуги надаються не належної якості споживачу здійснюється перерахунок умовно-змінної частини діючого тарифу (щомісячна абонплата залишається незмінною) за умови письмового звернення до тепломережі та до КП УК «ВУ ЖКГ» з описом проблем і претензій по питанню подачі теплоенергії. Після розгляду заяви протягом 72 год (3 дні) з дня звернення буде створена комісія, яка проведе обстеження стану теплопостачання в квартирі та складе відповідний акт. Згідно даного акту буде проведений перерахунок.
Як проводиться нарахування за послуги теплопостачання в залежності від температури в приміщенні.
Від +12 С до +18 С зменшення умовно – змінної частини тарифу на 5% за кожен градус зменшення
Від +5 С до +12 С зменшення умовно – змінної частини тарифу на 10% за кожен градус зменшення
Нижче +5 С нарахування умовно – змінної частини тарифу не проводиться.