Провели практичний семінар: «Орієнтування на місцевості, методика та проведення практичних робіт з географії»

Напевно всі чули такий вислів: «Заблукав у трьох соснах». Чому так відбувається? Це пояснюється різними психологічними причинами, і, в першу чергу, нездатністю подумки представляти карту простору.

Міський методичний кабінет спільно із станцією юних туристів провели навчальний семінар-практикум учителів географії загальноосвітніх шкіл міста.

Тема практичного семінару: «Орієнтування на місцевості, методика та проведення практичних робіт з географії».

Науково- методичний супровід семінару забезпечив методист методичного кабінету Г.І.Лавренюк. 

Практичну частину геокешинг з учасниками семінару провели директор СЮТур А.І.Близнюк, та керівник гуртка СЮТур О.М.Палатна.

Вміння та навички орієнтування на місцевості використовувалися ще з часів Стародавнього Світу. Це і не дивно, адже знання та практичне вміння правильно визначити своє місцезнаходження та подальший напрямок руху були необхідною складовою повсякденного життя як вояк, так і простих людей. Досить актуальним залишається вміння орієнтуватися і в наш час, що пов’язано з бойовими діями на сході нашої країни. 

В ході теоретичних та практичних занять учасники ознайомились з історією розвитку орієнтування, отримали знання про основні контурні, лінійні та точкові топографічні знаки; вчились читати карту та працювати з компасом; орієнтування з компасом і картою; орієнтування без компаса; вимірювання відстані на місцевості і на карті; спробували себе в постановці та проходженні дистанцій з орієнтування різного рівня складності та водночас оздоровитись у мальовничому куточку нашого міста.

На семінарі-практикумі висвітлювалось питання ролі екологічних проектів у реалізації особистісно орієнтованого підходу до учнів. Обговорюючи підсумки проведення семінару, учасники заходу обмінялись пропозиціями щодо подальшого впровадження в навчально-виховний процес зелених уроків, екскурсій, практичних занять та екологічних знань, його пріоритетів, виховання почуття відповідальності за стан довкілля, усвідомлення місця людини в природі.

 

Додати коментар