Вперше в Україні, у рамках Міжнародного саміту мерів, який пройде 9 жовтня 2018 року, Western NIS Enterprise Fund спільно з компанією BigBoard започатковує соціальну кампанію «Яка ідея змінить твоє місто?».

Вперше в Україні, у рамках Міжнародного саміту мерів, який пройде 9 жовтня 2018 року, Western NIS Enterprise Fund спільно з компанією BigBoard започатковує соціальну кампанію «Яка ідея змінить твоє місто?».

Кампанія проводиться з метою залучення громадян, спільнот та бізнесу для генерування і в подальшому впровадження ідей, які змінюватимуть наші міста. Слоган кампанії мешканці найбільших міст обласного значення бачитимуть на білбордах та сітілайтах, але головне – зможуть подати власну ідею на сайтіМіжнародного саміту мерів та в соціальних мережах, додавши ідею за хештегом #мояідеямоємісто. Усі подані ідеї будуть передані мерам міст для подальшого розгляду і впровадження.

«Незалежно від того, у якому місті ти живеш, воно – твоє, і ти можеш його творити. Громада – це додатковий людський капітал для мерів, а бізнес – генератор інновацій. Реалістично, мери не можуть вирішити все й одразу. Тому ми хочемо ініціювати новий механізм збору ідей для міста на Міжнародному саміті мерів, після проведення якого передаватимемо ідеї мерам. А далі найпроривніші з них слід втілити в життя», – зазначила Ірина Озимок, засновниця Міжнародного саміту мерів.

Додати коментар