Майбутнє нашої країни залежить від того, як сьогодні живуть наші діти. Бо завтра саме вони ухвалюватимуть рішення, коли стануть лікарями та лікарками, вчителями та вчительками чи інженерами та інженерками. І ці рішення впливатимуть на всіх нас і країну загалом.
Тому забезпечення найкращих інтересів для кожної дитини сьогодні має значення для всіх. Адже Україна для кожної дитини — це країна для кожного та кожної з нас.
До Всесвітнього дня дитини, 20 листопада, стартує комунікаційна кампанія «Україна для кожної дитини. Це має значення», яку реалізують Координаційний центр з розвитку сімейного виховання та догляду дітей, Міністерство соціальної політики України, ЄС та ЮНІСЕФ в Україні.
Всесвітній день дитини — це щорічний день дій для дітей та за участю дітей, який цього року відзначає 35-ту річницю прийняття Конвенції про права дитини. Цей день, як і вся кампанія Україна для кожної дитини, спрямовані на посилення адвокації за права дитини, залучення дітей та стратегічних партнерів.
Кампанія має на меті продемонструвати значущість інтересів дитини у всіх сферах суспільного життя — освіті, культурі, економіці, медицині, процесах відбудови тощо.
Якщо ми прагнемо максимального розкриття людського потенціалу держави, сьогодні ми маємо інвестувати в закладання основ, аби кожна дитина отримала найкращі можливості для всебічного розвитку. Без уваги до дітей зараз не буде сильної та процвітаючої України в майбутньому.
У межах кампанії буде презентовано відеоролик-маніфест, який приверне увагу до важливості просування ідеї дитиноцентричної країни вже сьогодні. Авторкою маніфесту стала українська співачка ROXOLANA.
Текст маніфесту:
Це має значення…
бігти від самотності чи бігти до мрій.
так само, як крізь терни до зірок йти наодинці, чи з рідними тримати стрій
Ми творимо для себе й тих, хто прийде після нас.
І кожен ваш крок, кожен жест і слова —
це наші мрії, наші можливості і права.
Можливість зростати в родині, вдома
і обирати, ким стати в цьому житті свідомо.
Робити кроки великі й сміливі,
і не боятись, що в чужих очах якісь не такі чи дивні.
Бути собою на загал та в сімʼї,
і мати можливість не дорослішати,
а побути просто дітьми.
Це має значення, повір,
не завтра, і не потім, а вже зараз.
Тож кожен день тримай у полі зору саме таке бачення,
бо це має значення. Це має величезне значення.
Кампанія демонструє значущість інтересів дитини у всіх сферах суспільного життя: освіті, культурі, економіці, медицині, процесах відбудови тощо.
Детальніше з ідеєю кампанії можна ознайомитися на сайті https://ukraineforeverychild.org.ua/