«Головне – що всередині. Вибирай тру, а не фейк»

Здорове та збалансоване харчування — це свідомий вибір, запорука гарного самопочуття й енергії, необхідних для успіхів у школі та за її межами.

Нова хвиля комунікаційної кампанії «Головне — що всередині» навчає підлітків обирати корисні та якісні продукти, а не їхні менш здорові альтернативи.

Комунікаційну кампанію «Головне – що всередині» реалізує UNICEF Ukraine у межах програми з формування культури здорового харчування серед дітей і молоді. Кампанія є частиною реформи шкільного харчування з ініціативи першої леді Олени Зеленської у співпраці з Міністерством освіти і науки України, Міністерством охорони здоров’я України й Командою реформи шкільного харчування.

Більше корисної інформації про здорове харчування можна переглянути за посиланням.

Додати коментар