У територіальних громадах передбачається введення посади помічника ветерана

З метою здійснення підтримки ветеранів війни, осіб, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною, постраждалих учасників Революції Гідності, членів сімей таких категорій осіб, членів сім’ї загиблих (померлих) ветеранів війни, членів сім’ї загиблих (померлих) Захисників і Захисниць України та інших демобілізованих осіб під час їх реадаптації та реінтеграції в територіальних громадах передбачається введення посади помічника ветерана.
Посаду фахівця із супроводу може займати особа, яка має рівень освіти, що відповідає вимогам професійного стандарту, затвердженого в установленому порядку.
Громадянин України подає заяву про участь у відборі на посаду фахівця із супроводу (далі — кандидат) в електронній формі засобами Єдиного державного реєстру ветеранів війни (далі — Реєстр).
Заява формується кандидатом після проходження ним ідентифікації та автентифікації з використанням інтегрованої системи електронної ідентифікації та автентифікації, кваліфікованого електронного підпису або удосконаленого електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису та/або інших засобах ідентифікації, які дають змогу одночасно встановлювати особу кандидата.
Кандидат зазначає у заяві такі відомості:
  • прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності);
  • стать;
  • дату народження;
  • реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності);
  • унікальний номер запису в Єдиному державному демографічному реєстрі (за наявності);
  • задеклароване/зареєстроване місце проживання або місце фактичного проживання;
  • серію та/або номер документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України;
  • рівень і спеціальність здобутої освіти;
  • наявність статусу ветерана війни або особи, яка має особливі заслуги перед Батьківщиною, або постраждалого учасника Революції Гідності, або члена сім’ї загиблого (померлого) ветерана війни, або члена сім’ї загиблого (померлого) Захисника чи загиблої (померлої) Захисниці України (за наявності);
  • територіальну громаду, обрану для працевлаштування на посаду фахівця із супроводу;
  • згоду на проходження психологічного тестування та тестування на знання законодавства;
  • серію та/або номер (за наявності), ким видана довідка медико-соціальної експертної комісії із зазначенням групи та причини інвалідності, дати встановлення інвалідності та дати чергового переогляду;
  • контактні дані (номер телефону та адреса електронної пошти);
  • резюме (у довільній формі).

Додати коментар