Що буде, якщо не передати покази за світло вчасно, – пояснює ДТЕК Київські регіональні електромережі

Щомісяця ДТЕК Київські регіональні електромережі просить клієнтів передавати покази лічильника за світло в останні 2 дні поточного місяця та до 3-го числа наступного. Це потрібно для того, щоб ми визначили обсяг фактично спожитої вами електроенергії, а постачальники нарахували за ним коректну суму для оплати.

ДТЕК Київські регіональні електромережі розраховує, скільки ви спожили електроенергії за один календарний місяць, тож приймає покази лічильника за два дні до закінчення поточного місяця та протягом 1-3 числа наступного місяця. Після цієї дати дані передаються постачальникам, а ті в свою чергу – формують платіжку.
 
Якщо покази лічильника передати 4-го числа і пізніше, то законодавство зобов’язує нас розраховувати дані за середньодобовим споживанням аналогічного періоду минулого року. Наприклад, ви надасте покази 5 грудня 2023 року. Тоді ДТЕК Київські регіональні електромережі матиме обсяг фактичного споживання з 1 по 5 грудня, а з 6 по 31 грудня – буде розраховувати на основі спожитої електроенергії за грудень 2022 року.
Щоб уникнути розбіжностей у нарахуванні та отримувати рахунки лише за реально спожиту електроенергію, не забувайте вчасно передавати покази.
Найпростіше та найшвидше це зробити через чат-бот:
·  у пошуку месенджера Viber та Telegram ввести «ДТЕК Київські регіональні електромережі»;
·  пройти процедуру верифікації (для незареєстрованих клієнтів);
·   обрати в меню «Передати покази лічильника» та за підказками чат-боту надіслати інформацію.
Також передати покази можна іншими зручними способами:
·  вебформа на сайті ДТЕК Київські регіональні електромережі, що працює без реєстрації;
·  IVR-меню контакт-центру за телефонами: +38 (067/099/093) 4957040, стаціонарний телефон: (044) 459-07-40. Для початку використання у голосовому меню слід обрати «2»;
· особистий кабінет на сайті ДТЕК Київські регіональні електромережі.

Додати коментар