Триває творчий конкурс “Бренд рідного міста”

Наприкінці літа у місті Переяславі-Хмельницькому був оголошений відкритий творчий конкурс «Бренд рідного міста». Ескізи, відповідно Положення про конкурс, приймалися до 1 листопада.

Цієї середи, 8 листопада, у кабінеті заступника Переяслав-Хмельницького міського голови  Валентини Губенко – заступника голови організаційного комітету, зібралися члени оргкомітету: керуюча справами виконкому Валентина Гринець, головний архітектор міста Анна Степаненко, начальник управління економіки та зовнішніх зв’язків Наталія Устич, начальник міського відділу культури і туризму Вікторія Гуріна, директор Народного центру культури «Зустріч» Тарас Близнюк, представник компанії «Фокус Медіа» Андрій Біліченко, Заслужений будівельник України, голова громадської організації «Старий Дніпро»  Віталій Іващенко, голова громадської ради при виконавчому комітеті міської ради Віталій Коцур, кореспондент ТРК «Альта» Іванна Данюк, аби обговорити надіслані та зареєстровані конкурсні малюнки.

Однак, робіт було представлено порівняно небагато, тому члени комісії внесли пропозицію, звернутися до міського голови Тараса Костіна з проханням продовжити стартовий етап конкурсу до 1 січня 2018 року. На думку представників оргкомітету, за цей час можуть надійти нові ескізи майбутнього «Бренду міста».

 Нагадуємо, участь у конкурсі можуть взяти всі охочі.

Коротка довідка: Бренд (англ. brand) – це комплекс понять, які узагальнюють уявлення людей про відповідний товар, послугу, компанію або особистість. У нашому випадку бренд повинен представити місто. Бренд може мати вигляд власного імені, символу або графічного зображення, яке представляє населений пункт та однозначно з ним асоціюється в свідомості громадян. Зазвичай бренди складаються з різних елементів, таких як:

  • Ім’я: слова чи слово, яке використовується для ідентифікації компанії, продукту, послуги, концепції чи міста.
  • Логотип: візуалізація торгової марки, яка ідентифікує бренд.
  • Слоган або лаконічна фраза.
  • Графіка чи графічні елементи.
  • Форми, кольори, звуки, аромати, смаки тощо (в залежності від того, чи потребує об’єкт цих складових для підсилення бренду).

Відтак, кожен із переяславців може долучитися до створення бренду власного міста. Його в подальшому використовуватимуть у документах, рекламно-інформаційних заходах тощо. Ескіз має бути лаконічним і влучним – характеризувати і рекламувати Переяслав. Вимоги до оформлення конкурсної роботи та правила її подання до органів місцевого самоврядування прописані у відповідному Положенні. Ознайомитися з ним можна на сайті Переяслав-Хмельницької міської ради у рубриці (Публічна інформація → Розпорядження → Розпорядження №164/7-10 від  07.09.2017 р.).

Заявки на участь у конкурсі приймаються відділом інформації та комп’ютерного забезпечення виконкому Переяслав-Хмельницької міської ради.

Телефон для довідок (04567) 5-53-86

 Ел. пошта infphm@ukr.net

Додати коментар