На гарячу лінію Мінреінтеграції надходить багато звернень від громадян: люди отримують попередження від надавачів комунальних послуг та електропостачання про відключення за несплату. Це стосується електроенергії, газопостачання, гарячої води та централізованого водопостачання. Є навіть випадки, коли громадян залякують виселенням із житла за комунальні борги.
▪️Нагадуємо, у період дії воєнного стану в Україні забороняється припинення/зупинення надання житлово-комунальних послуг населенню у разі їх несплати або оплати не в повному обсязі. Така вимога діє відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 05.03.2022 № 206.
▪️Також рішенням регулятора припинені позапланові та планові перевірки суб’єктів господарювання, що провадять діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг (постанова НКРЕКП від 01.03.2022 № 335).
▪️Закликаємо надавачів послуг не нехтувати законами України та з розумінням ставитися до тих, хто наразі не може оплачувати та погашати борги за надані послуги.
▪️Разом з тим закликаємо співгромадян з розумінням і повагою ставитись до працівників комунальних служб. Перед ними – як і перед всією державою – в нинішній час постали великі виклики. За першої ж можливості підтримайте тих, хто дає нам тепло, світло, газ, воду. Оплата спожитих послуг для них сьогодні критично важлива. Цим ви зробите свій внесок в енергетичну стійкість України!
❗️Якщо у вас виникли проблемні моменти з надавачами послуг, звертайтеся на цілодобову гарячу лінію Мінреінтеграції з кризових питань за номером: 15-48.