З метою вшанування мужності та героїзму захисників незалежності й територіальної цілісності України, військових традицій і звитяг Українського народу, сприяння подальшому зміцненню патріотичного духу в суспільстві та на виконання Указу Президента України від 14 жовтня 2014 року № 806/2014 «Про День захисників та захисниць України», родини загиблих воїнів полку «Азов» підготували тематичну соціальну кампанію з розміщення білбордів, сітілайтів у всіх областях України, метролайтів у столиці із зображеннями, які нагадують українцям про подвиг захисників і захисниць із підрозділу «Азов» Національної гвардії України, які до останнього боролися, обороняючи місто Маріуполь, і віддали життя за долю України. Хештег соціальної кампанії – #АзовВоїниСвітла.
Полк «Азов» народився на фронті в той час, коли Україну поглинув суцільний хаос. Це, безумовно, був переломний момент в історії нашої держави, коли Україна реально могла втратити свою незалежність. З перших днів створення, «Азов» ніколи не відмовлявся від виконання найскладніших і найнебезпечніших бойових завдань. Таким чином в червні 2014 року завдяки рішучим діям «Азову» Маріуполь було звільнено від проросійських терористів. А вже взимку 2015 року завдяки мужності та героїзму азовців, які загинули під час проведення Павлопіль-Широкинської наступальної операції, ворог був змушений відступити від околиць Маріуполя і з тих пір жодного разу не обстрілював з артилерії житлові квартали цього міста. З самого початку російсько-української війни на Донбасі силами «Азову» було знищено сотні проросійських бойовиків, відвойовано десятки кілометрів української землі та звільнено вісім населених пунктів, серед яких Маріуполь, Мар’їнка, Павлопіль, Лебединське, Широкине та інші. З початком відкритого російського вторгнення, поставлені перед захисниками Маріуполя —• стримати угруповання військових російської федерації і не пустити їх на Запоріжжя і Донбас — виконано успішно та без перебільшень змінили хід війни. Вже восьмий рік «Азов» стоїть на захисті нашої держави. За час існування вони пройшли яскравий та нелегкий бойовий шлях.
Мета соціальної кампанії – нагадати співгромадянам про військовослужбовців, які загинули, виборюючи для українців вільне незалежне життя та вшанувавати пам’ять воїнів полку «Азов», які стояли пліч-о-пліч з іншими воїнами, носили один шеврон, підставляли братнє плече, розділяли окопний побут та радість перемог, але, на жаль, не повернулися з поля бою.
Найвища ступінь самопожертви – віддати життя за Батьківщину, битися до кінця – девіз “азовців”.