У зв’язку із непередбачуваним переведенням з 1 травня 2022 року побутових споживачів ТОВ «Київоблгаз Збут» до «постачальника останньої надії», тобто Нафтогазу, чимало клієнтів опинилися в ситуації, коли кошти за спожитий газ за травень, а то й за червень сплатили саме газзбуту. Як споживачеві повернути переплату? – Переяслав.City
У ТОВ «Київоблгаз Збут» пояснили, якщо на вашому особовому рахунку за результатами остаточного розрахунку за газ, спожитий до 1 травня 2022 року, обліковується переплата або кошти були помилково сплачені на цей рахунок, вам необхідно надіслати письмову заяву на повернення цих коштів.
До заяви необхідно додати:
- копію паспорту (1-6 сторінки),
- копію ідентифікаційного коду,
- квитанції про помилкову оплату,
- довідку з банку з реквізитами карткового рахунку (може бути автоматично згенерована у мобільному додатку банку, повинна містити IBAN карткового рахунку).
Підписану заяву та документи можна направити на поштову адресу:
м. Київ, пр-т Свободи 2 Г, Літ. А. Зауважимо, що на копіях документів має бути зроблений посвідчувальний напис – «Згідно з оригіналом», а також підпис, ПІБ власника документа і дата.
Також підписану заяву та документи можна направити на електронну скриньку contact@kvgaszbut.com.ua. Зауважимо, що у цьому разі заява та копії документів, що додаються, повинні бути завірені за допомогою електронного підпису (ЕЦП). Такі вимоги до документів висуваються у Законі України «Про електронні документи та електронний документообіг».
Поки що немає погодженого сторонами механізму автоматичного переведення коштів з особових рахунків споживачів ТОВ «Київоблгаз Збут» на особові рахунки споживачів ТОВ «ГК «Нафтогаз України».