ДТЕК Київські регіональні електромережі продовжує поступово відновлювати роботу центрів обслуговування клієнтів (ЦОК) в Київській області. З 6 червня запрацював ще один центр у Переяславі. Він працюватиме з понеділка по п’ятницю з 08:00 до 17:00 без перерви та з дотриманням всіх заходів безпеки. Клієнти зможуть отримати послуги, які передбачають особистий візит до фахівців. Також в компанії нагадують, що більшість послуг клієнти можуть отримувати через доступні 24/7, зручні у використанні дистанційні канали обслуговування, в тому числі онлайн-сервіси.
Київщина поступово повертається до нормального життя та відновлює зруйноване окупантами. ДТЕК також прикладає максимум зусиль, щоб українські родини були зі світлом та мали змогу отримувати всі необхідні послуги з розподілу електроенергії. Для клієнтів, які мають необхідність особисто візиту до офісів компанії, компанія поступово відновлює їх роботу. З 6 червня запрацював офіс у Переяславі. Загалом в Київській області центри вже працюють у 14 містах та селищах.
«Ми поступово відновлюємо роботу ЦОКів. З понеділка ще відкрив свої двері центр у Переяславі. Клієнти можуть звернутися до центру за консультацією з питань розподілу електроенергії або послугами, на кшталт, оформлення заявки щодо відновлення документів, які мешканці Київщини втратили під час бойових дій, або врегулювання питань щодо договорів на розподіл електроенергії будинків, що було зруйновано під час бойових дій. Також клієнти зможуть отримати послуги з перезаключення договорів, коригування показів приладів обліку, прийому звітів за об’єми споживання юридичних клієнтів тощо. Як і інші ЦОКи компанії, центр в Переяславі працює без прив’язки до місця проживання. За послугами в ЦОК можуть звертатися, як мешканці міста, так і всієї області», — зазначили у компанії.
Центр обслуговування клієнтів в м. Переяслав працює за адресою: вул. Сковороди, 75, з 8:00 до 17:00 години з понеділка по п’ятницю. Адреси відкритих офісів можна дізнатись на сайті компанії у відповідному розділі або зателефонувавши до кол-центру.
ДТЕК Київські регіональні електромережі робить усе можливе, щоб клієнти могли швидко та зручно отримувати всі послуги, які надає компанія. Для цього в ОСР цілодобово працюють дистанційні сервіси: чат-бот у Viber та Telegram, особистий кабінет на сайті, мобільний додаток «Мережі онлайн» (доступний в AppStore та Google Play Market), автоматичне IVR-меню кол-центру — +38 (044)4590740, (067)4957040, (099)4957040, (093)4957040, окрема лінія для юридичних осіб — (050) 4957040.
Нагадаємо, що з початку військових дій в Україні, ДТЕК Київські регіональні електромережі скасував планові ремонти, щоб спрямувати основні зусилля на аварійно-відновлювальні роботи та зачинив центри обслуговування клієнтів задля безпеки клієнтів та співробітників. Після звільнення територій Київщини від окупантів компанія почала поступово відновлювати роботу центрів обслуговування.