Про це свідчать результати соціологічного опитування, проведеного Київським міжнародним інститутом соціології (КМІС) на замовлення Громадянської мережі ОПОРА.
Так, соціальні мережі як джерело новин в умовах повномасштабної війни використовували 76,6% українців. На другому місці опинилося телебачення з 66,7% голосів, на третьому — інтернет (не включаючи соціальні мережі) — 61,2% користувачів. Радіо наразі слухають близько 28,4% громадян України, а друковані ЗМІ читають лише 15,7% опитаних.
Серед тих, хто шукає новини в соцмережах, найбільше респондентів за останні два місяці використовували Telegram (65,7%), YouTube (61,2%) та Facebook (57,8%).
Водночас на запитання, яким ЗМІ найбільше довіряють, 60,5% українців назвали телебачення. Майже 54% сказали, що довіряють соціальним мережам та майже 49% — інтернету без урахування соціальних мереж.
Дослідження проводили з 3 до 26 травня 2022 року. Загалом телефоном опитали 2009 респондентів, що мешкають у всіх регіонах України (крім АР Крим).