В Переяславі-Хмельницькому відкрили сучасний сервісний центр “Київоблгазу”

26 вересня Переяслав-Хмельницька філія газового господарства ПАТ “Київоблгаз” в самому центрі міста на вул. Б. Хмельницького, 51 (поряд з центральною площею) відкрила центр обслуговування споживачів природного газу.

Начальник управління клієнтського сервісу Інна Фудар (25 років), яка від облгазу спеціально приїхала з цієї нагоди до нашого міста, зазначила, що подібні центри з ініціативи нового голови правління ПАТ Дмитра Дронова почали засновувати в різних містах області з грудня минулого року. Переяславський вже четвертий. Мета – покращення обслуговування споживачів. Адже в минулому зазвичай газові господарства розміщували на околицях міст, куди споживачам послуг добиратися не зручно. Якщо раніше у Переяславі люди з тими чи іншими питаннями зверталися до філії на вул. Героїв Дніпра, то теперDSC_0524 слід звертатися лише до нового центру.

Керівник філії Андрій Недяк (42 роки) розповів, що приміщення центру вибирали не лише в центральній частині міста, щоб було зручно для переважної більшості споживачів, а й просторе – 150 квадратних метрів. В ньому зробили належний ремонт, деяке перепланування, встановили нове комп’ютерне та інше необхідне оснащення, меблі. А от фахівці тут працюватимуть досвідчені, ті, що раніше вже обслуговували клієнтів у філії.

Відкриття було урочистим, з кольоровими повітряними кульками на вході та в середині. Гарні напутні слова сказали голова РДА Андрій Пряхін та міський голова Тарас Костін. Далі Андрій Недяк ознайомив очільників міста й району та інших з новим центром. В ньому всіх відвідувачів спершу зустрічатиме адміністратор. І залежно від питання, з яким прийшла людина, вказуватиме, до якого фахівця у центрі слід звернутися.

DSC_0522– Якщо раніше наші абоненти приходили до філії, – зазначив він, – і потім їм для вирішення своїх проблем доводилося бігати по всій території, то тут все буде у комплексі. По суті з відкриттям цього центру виходимо на новий рівень надання послуг. Добре ще й те, що буквально через дорогу є і відділення пошти. Людина, якій, скажемо, необхідно звірити розрахунки, потім в разі потреби може поряд зробити і платіж без комісії. Раніше абоненти, бувало, йшли аж до Ощадбанку на вул. Шкільній, там платили і потім з квитанціями знову поверталися до філії. На такі незручності не раз звертали увагу і депутати міста та району. Тому голова нашого товариства і прийняв рішення про відкриття серед перших сервісного центру і у Переяславі. Було виділено відповідні кошти.

Також, за словами керівника філії, в центрі адміністратор може допомогти людині як зареєструватися в кабінеті 104, правильно вводити інформацію, отримувати вірну суму до сплати і таке інше.

Поки керівник проводив презентацію, до операторів у залі підходили приватні абоненти філії.DSC_0526

– Працювати ми почали напередодні, – сказала Світлана Стасюк, фахівець з реалізації газу, яка пропрацювала у філії вже 31 рік. – Дуже тут подобається. Думаю, і люди це оцінять.

– Очевидно, я перша, хто може з цим погодитися, – зазначила переяславка Наталія Ткачук (40 років). – Я живу на Підварках і збиралася до газового господарства зі своїми питаннями. Дізналася, що відкрився цей центр, то прийшла сюди. Дуже зручно.

Міськрайонна газета “Вісник Переяславщини”

Додати коментар