26 вересня Переяслав-Хмельницька філія газового господарства ПАТ “Київоблгаз” в самому центрі міста на вул. Б. Хмельницького, 51 (поряд з центральною площею) відкрила центр обслуговування споживачів природного газу.
Начальник управління клієнтського сервісу Інна Фудар (25 років), яка від облгазу спеціально приїхала з цієї нагоди до нашого міста, зазначила, що подібні центри з ініціативи нового голови правління ПАТ Дмитра Дронова почали засновувати в різних містах області з грудня минулого року. Переяславський вже четвертий. Мета – покращення обслуговування споживачів. Адже в минулому зазвичай газові господарства розміщували на околицях міст, куди споживачам послуг добиратися не зручно. Якщо раніше у Переяславі люди з тими чи іншими питаннями зверталися до філії на вул. Героїв Дніпра, то тепер слід звертатися лише до нового центру.
Керівник філії Андрій Недяк (42 роки) розповів, що приміщення центру вибирали не лише в центральній частині міста, щоб було зручно для переважної більшості споживачів, а й просторе – 150 квадратних метрів. В ньому зробили належний ремонт, деяке перепланування, встановили нове комп’ютерне та інше необхідне оснащення, меблі. А от фахівці тут працюватимуть досвідчені, ті, що раніше вже обслуговували клієнтів у філії.
Відкриття було урочистим, з кольоровими повітряними кульками на вході та в середині. Гарні напутні слова сказали голова РДА Андрій Пряхін та міський голова Тарас Костін. Далі Андрій Недяк ознайомив очільників міста й району та інших з новим центром. В ньому всіх відвідувачів спершу зустрічатиме адміністратор. І залежно від питання, з яким прийшла людина, вказуватиме, до якого фахівця у центрі слід звернутися.
– Якщо раніше наші абоненти приходили до філії, – зазначив він, – і потім їм для вирішення своїх проблем доводилося бігати по всій території, то тут все буде у комплексі. По суті з відкриттям цього центру виходимо на новий рівень надання послуг. Добре ще й те, що буквально через дорогу є і відділення пошти. Людина, якій, скажемо, необхідно звірити розрахунки, потім в разі потреби може поряд зробити і платіж без комісії. Раніше абоненти, бувало, йшли аж до Ощадбанку на вул. Шкільній, там платили і потім з квитанціями знову поверталися до філії. На такі незручності не раз звертали увагу і депутати міста та району. Тому голова нашого товариства і прийняв рішення про відкриття серед перших сервісного центру і у Переяславі. Було виділено відповідні кошти.
Також, за словами керівника філії, в центрі адміністратор може допомогти людині як зареєструватися в кабінеті 104, правильно вводити інформацію, отримувати вірну суму до сплати і таке інше.
Поки керівник проводив презентацію, до операторів у залі підходили приватні абоненти філії.
– Працювати ми почали напередодні, – сказала Світлана Стасюк, фахівець з реалізації газу, яка пропрацювала у філії вже 31 рік. – Дуже тут подобається. Думаю, і люди це оцінять.
– Очевидно, я перша, хто може з цим погодитися, – зазначила переяславка Наталія Ткачук (40 років). – Я живу на Підварках і збиралася до газового господарства зі своїми питаннями. Дізналася, що відкрився цей центр, то прийшла сюди. Дуже зручно.