У Переяславі відкрили Центр видачі онлайн-замовлень з “Епіцентру”

З початку липня в Переяславі розпочав працювати Центр видачі онлайн-замовлень товарів від інтернет-магазину “Епіцентр-К” – Переяслав.City

Він розміщений у приміщенні швейної фабрики НУС (у центрі міста). Вхід з вулиці Фабрична у підвальне приміщення, що поряд із магазином секонд-хенду та “ЕКО-маркетом”. Сервіс працює без вихідних, з 10:00 до 20:00.

– На сайті магазину “Епіцентр” можна замовити будь-який товар: від шампуню до мотоблоку. Оформляєте замовлення, і його безкоштовно привезуть у Переяслав, – розповідає директор центру Максим Доброскок. – Коли товар буде доставлений і прийнятий нашим Центром замовлень, клієнту прийде смс-повідомлення про готовність його до видачі.

епіцентр

Людина має змогу на місці перевірити якість та відповідність товару. Великогабаритні речі, наприклад, холодильник, у складі розпаковуємо і перевіряємо разом: чи працює техніка, чи без пошкоджень. Якщо все підходить – оплачується. Це можна зробити готівкою, банківською карткою чи переказом коштів на безготівковий рахунок – такий спосіб зручний для підприємств та організацій (юридичних осіб).

Директор зауважує, що замовлення можна оформити і з попередньою оплатою. У такому разі, якщо товар не підійде, але покупець ним не користувався, не пошкодив, то клієнт пише заяву на повернення коштів. Упродовж 14 днів оплачена сума повністю повернеться покупцю.

графікАвтор: Валентина Батрак

Якщо товар не оплачений і з якихось причин не сподобався, то від нього можна відмовитися без якихось застережень. Навіть із переліку замовлених покупок виключити одну чи кілька позицій, а решту забрати.

Персонал Центру завжди допоможе клієнтам підібрати товар на заміну, якщо є така потреба. Для цього там стоять два термінали: один для електронної черги видачі покупки, інший для вибору та оформлення онлайн-замовлення. Він відображає сторінки аналогічного сайту “Епіцентр-К”, тільки виведений на великий монітор. Це буде зручно насамперед тим, хто з різних причин не може скористатися таким сервісом в домашніх умовах.

 У разі, коли покупець не має змоги відразу прийти в цей Центр за своїм замовленням, воно зберігається тут три доби. До клієнта телефонують і попереджають. Людина може попросити почекати ще якийсь час – товар лежить на складі до обумовленої дати. Якщо відмовляється, відправляють у магазин.Інтернет-покупки серед жителів Переяславщини стають дедалі популярнішими. Така послуга завоювала довіру навіть у скептиків протягом останнього року через карантинні обмеження.

Як зазначив директор Центру, вони ще не розпочали роботу, а вже мали шість замовлень на свою адресу. І навіть у день відкриття, 3 липня, приходили переяславці оформляли покупку товару з безкоштовною доставкою.

У день відкритття в Цетр видачі онлайн-замовлень прийшли перші клієнти У день відкритття в Цетр видачі онлайн-замовлень прийшли перші клієнтиАвтор: Валентина Батрак

Найближчим часом поруч розпочне працювати ще один аналогічний центр безкоштовної доставки онлайн-замовлень – від торговельної мережі F.UA.

Більшість підприємців, фірм нині також замовляють необхідне саме онлайн.

– Наше підприємство також користується товарами, які закуповуємо в Епіцентрі, – зауважує директор швейного підприємства НУС Олексій Дикий. – Як серед населення, так і бізнесу зараз великий попит, зокрема на господарчо-будівельні товари. Та очевидно, що компанія не відкриватиме стаціонарний супермаркет у такому порівняно невеликому місті як Переяслав. Найближчий – у Борисполі, а якщо там немає чогось необхідного, то доводиться їхати в Київ. Тому, не приховую: ми раді партнерству з цим орендарем.

Як розповів Максим Доброскок, пошуком підходящого приміщення вони займалися тривалий час. Передивилися в місті шість об’єктів, але найкраще за всіма умовами підійшло те, що запропонувало підприємство НУС.

– У нас є можливості для розширення таких пропозицій і створення комфортних умов співпраці для орендарів, – зазначає Олексій Степанович. – Для цього маємо насамперед відповідні площі. Для нових точок торгівлі чи послуг є пряма доступність для клієнтів і для транспорту. Зручність і в тому, що це – центр міста, тут сконцентровано чимало різних об’єктів.

Олексій Дикий  та комерційний директор  бориспільського  магазину "Епіцентр" Сергій Шейгец спілкуються щодо можливостей розширення послуг   Олексій Дикий та комерційний директор бориспільського магазину “Епіцентр” Сергій Шейгец спілкуються щодо можливостей розширення послуг Автор: Валентина Батрак

Олексій Дикий водночас зізнався, що для швейного підприємства карантинний період і його наслідки видалися досить складними.

– У попередні роки ми мали стабільні замовлення наперед, – розповідає керівник. – Щось додаткове відшити, навіть незначну партію, було складно через щільний виробничий графік. Та з листопада замовлення нестабільні, невеликі за обсягом. У швейних цехах працює 60 осіб. Однак при всіх труднощах ми не зупиняли виробництво ні на день й зберегли колектив – це важливо.

Водночас як депутату міської ради мені не байдуже, на яких умовах і наші партнери-орендарі наймають працівників. Тому я вже в процесі їхньої діяльності обговорюю такі питання. Зокрема, щодо сплати до місцевого бюджету податку на доходи громадян, тобто відрахування із зарплатні їхніх працівників. Адже кожен новий заклад, магазин, сервіс – це й робочі місця для місцевих людей, що без сумніву також є позитивом, – наголосив Олексій Дикий.

Додати коментар