Керуюча справами виконкому

Основні завдання та обовязки керуючої справами виконкому
Вирішує питання організаційного, правового, кадрового забезпечення діяльності виконавчих органів ради, питання служби в органах місцевого самоврядування, організації роботи апарату виконкому, формування в установленому порядку структури і чисельності виконавчих органів міської ради, штатного розкладу апарату,  управління архівною справою, організації матеріально-технічного забезпечення діяльності міської ради та її виконавчих органів
Крім загальних функціональних повноважень, організовує роботу з розроблення та реалізації заходів щодо:
  • вдосконалення системи управління у виконавчих органах міської ради;
  • дотримання вимог Закону України „Про службу в органах місцевого самоврядування”; документів, що регламентують роботу виконавчого комітету;
  • структури виконавчих органів міської ради, пропозицій щодо чисельності працівників управлінь, відділів, інших структурних підрозділів міської ради, штатного розкладу апарату;
  • планів підготовки та перепідготовки кадрів; забезпечує підготовку та випуск актів виконкому;
  • щоквартальних, щомісячних  та щотижневих  планів роботи виконавчих органів ради.
Вносить міському голові пропозиції щодо призначення на посаду та звільнення з посади начальників відділів, інших структурних підрозділів міської ради в межах компетенції;
організовує роботу щодо забезпечення відповідності актів виконкому положенням Конституції України, Законам України, іншим законодавчим актам;
забезпечує формування кадрового резерву;
управління архівною справою, організаційне, матеріально-технічне та інше забезпечення діяльності виконавчих органів міської ради.
Координує роботу щодо розгляду звернень громадян, перевірки стану їх розгляду відповідно до законодавства в управліннях, відділах та підприємствах, в установах, організаціях; відзначення в місті свят та заходів, професійних свят, визначних дат.
Контролює  виконання рішень міськвиконкому, організацію роботи Державного реєстру виборців.
Координує та контролює діяльність:
  • загального відділу міської ради;
  • організаційного відділу міської ради;
  • архівного відділу міської ради;
  • фінансово-господарського відділу міської ради;
  • відділу державного реєстру виборців міської ради.