Управління соціального захисту населення Переяславської міської ради оголошує конкурс на заміщення вакантної посади головного спеціаліста-юрисконсульта управління соціального захисту населення Переяславської міської ради.
Бажаючі взяти участь у конкурсі подають до конкурсної комісії такі документи:
- заява про участь у конкурсі;
- копію паспорта;
- копію трудової книжки;
- картку форми П-2ДС;
- автобіографію;
- копії документів про освіту, підвищення кваліфікації;
- декларацію особи уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за 2018 рік, у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції» (надається у вигляді роздрукованого примірника заповненої декларації на офіційному веб-сайті НАЗК);
- дві фотокартки розміром 4х6 см;
- копія військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);
Вимоги до претендентів: освіта вища юридична за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста або магістра; стаж роботи не менше трьох років державної служби або служби в органах місцевого самоврядування, або стаж роботи за фахом не менше 5 років; навички роботи на ПК, знання державної мови.
Заяви приймаються впродовж 30 календарних днів з дня публікації оголошення за адресою:
м. Переяслав вул. Шевченка, 20, управління соціального захисту населення (кабінет №2 ).
Довідки за телефоном 5-14-54.
Начальник управління М. ГУЩА