В Україні діє спрощена процедура отримання дозволу на будівництво приватного будинку. Про це повідомив заступник міністра Мінрегіону Лев Парцхаладзе.
За словами заступника Міністра, необхідно лише повідомити про початок будівництва відповідний місцевий структурний підрозділ з питань містобудування та архітектури (далі – підрозділ). Але спочатку слід отримати будівельний паспорт на майбутній будинок.
Щоб оформити будівельний паспорт не потрібно отримувати містобудівні умови та обмеження. Не обов’язково також і розробляти проект будівництва. Його роблять за бажанням.
Відтак, щоб отримати будівельний паспорт, необхідно звернутися до місцевого підрозділу або до ЦНАП та подати відповідний пакет документів:
• заяву на видачу будівельного паспорта;
• копію документа, що засвідчує право власності або користування земельною ділянкою (завірену нотаріусом, або організацією, що його видала);
• ескізні наміри забудови. Ескіз можна зробити самостійно або це може зробити архітектор;
• проект будівництва (якщо є);
• завірений нотаріусом документ, що підтверджує згоду співвласників земельної ділянки (якщо вони є) на забудову.
“Місцевий структурний підрозділ з питань містобудування та архітектури перевірить, чи відповідають ваші наміри забудови в межах і за межами населених пунктів – генплану, плану зонування, детальному плану території або планувальним рішенням проектів садівницьких та дачних товариств, а також державним будівельним нормам (ДБН), стандартам і правилам. Якщо все відповідає вищезазначеним вимогам, то протягом 10 робочих днів з дня надходження пакета документів вам видадуть будівельний паспорт. Це безоплатно”, – пояснив Лев Парцхаладзе.
Після цього, за словами заступника Міністра, повідомлення про початок будівельних робіт направляють до відповідного органу ДАБІ за місцезнаходженням майбутнього будинку не пізніше ніж за 1 календарний день до початку будівельних робіт.
Джерело: Урядовий портал