Податкова інформує

Як отримати інформацію щодо актуальних рахунків для сплати платежів ?

Головне управління ДПС у Київській області повідомляє, що з реквізитами рахунків для зарахування платежів до загального фонду державного бюджету можна ознайомитись на субсайті ГУ ДПС у Київській області в розділі «Рахунки для сплати платежів» або на вебпорталі ДПС.

У розділі «Рахунки для сплати платежів» можна знайти інформацію про:

  1. Реквізити рахунків для сплати податків, зборів та платежів до державного та місцевих бюджетів по Київській області
  2. Реквізити рахунків для сплати єдиного внеску на загальнообов’язковедержавне соціальне страхування по Київській області

Матеріали за посиланням: https://kyivobl.tax.gov.ua/media-ark/news-ark/945509.html 

ГУ ДПС у Київській області

Новини ДПС:

Звільнення мобілізованих ФОП від сплати податків на час служби: на що звернути увагу

Якісне впровадження директив ЄС: ДПС переймає досвід Національного агентства доходів Болгарії

Податок на нерухомість: 9,5 млрд грн сплачено до місцевих бюджетів

Дата: 2025-10-21 13:34:53Залишаємось на зв’язку:

Комунікаційна платформа: kyivobl.ikc@tax.gov.ua  

Підписатись на сторінку Фейсбук ГУ ДПС у Київській області https://www.facebook.com/tax.kyiv.oblast 

Підписатись на сторінку Ютуб ГУ ДПС у Київській області

https://youtube.com/channel/UCorQvlqMpj1Tnvz35Mgg6g?si=5OtBBEN5G8bh3q7f

***

Понад 32,6 тисяч платників Київщини вже обрали електронне листування з податковою

На Київщині стрімко зростає популярність електронного спілкування з податковою службою. Майже 33 тисячі платників податків уже подали заяви про бажання отримувати документи від Головного управління ДПС у Київській області в електронному вигляді. Такий вибір — не просто крок у зручність, а й внесок у більш ефективне використання бюджетних коштів.

Кожен паперовий лист, конверт, друк і доставка — це витрати з державного бюджету. Перехід до електронного листування скорочує ці витрати в рази, водночас підвищуючи оперативність обміну інформацією.

Економічний ефект тут очевидний: держава отримує інструмент оптимізації адміністративних процесів, а платники — швидкий, безпечний і персоналізований сервіс. Це яскравий приклад того, як цифрові рішення стають фінансово виправданими інвестиціями, що зменшують навантаження на бюджет і водночас покращують якість послуг.

Як долучитися до системи електронного листування

  1. Увійти до приватної частини Електронного кабінетуза допомогою КЕП, MobileID, BankID або Дія.Підпис.
  2. У меню «Налаштування» обрати вкладку «Бажання листування з контролюючим органом».
  3. Натиснути «Бажаю отримувати документи», вказати електронну пошту та підписати заяву кваліфікованим електронним підписом.

Після цього всі офіційні документи від податкової надходитимуть у електронному вигляді, а повідомлення про них — на e-mail.

Слід зазначити, що впровадження електронного листування — це лише один із етапів великої трансформації, спрямованої на зручність для платників.

Матеріали за посиланням:

https://kyivobl.tax.gov.ua/media-ark/news-ark/945699.html 

ГУ ДПС у Київській області

Новини ДПС:

Звільнення мобілізованих ФОП від сплати податків на час служби: на що звернути увагу

Якісне впровадження директив ЄС: ДПС переймає досвід Національного агентства доходів Болгарії

Податок на нерухомість: 9,5 млрд грн сплачено до місцевих бюджетів

Дата: 2025-10-21 13:34:53Залишаємось на зв’язку:

Комунікаційна платформа: kyivobl.ikc@tax.gov.ua  

Підписатись на сторінку Фейсбук ГУ ДПС у Київській області https://www.facebook.com/tax.kyiv.oblast 

Підписатись на сторінку Ютуб ГУ ДПС у Київській області

https://youtube.com/channel/UCorQvlqMpj1Tnvz35Mgg6g?si=5OtBBEN5G8bh3q7f

 

Додати коментар