Відповідно до пункту 25 Правил обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов, і надання їм приміщень в Українській РСР, затверджених Постановою Ради Міністрів УРСР і Української республіканської ради професійних спілок від 11.12.1984 року №470, передбачена щорічна перереєстрація документів громадян, які перебувають на квартирному обліку з метою підтвердження їх права на поліпшення житлових умов. Перереєстрація здійснюватиметься в період з 1 жовтня по 31 грудня 2025 року.
Для перевірки облікових даних громадяни подають наступні документи:
– довідку про реєстрацію місця проживання всіх членів сім’ї, які перебувають на квартирному обліку, а також чоловіка/дружини, якщо вони зареєстровані за іншим місцем проживання;
– довідку про склад сім’ї;
– копію паспорту та довідку про присвоєння ідентифікаційного номеру всіх повнолітніх членів сім’ї, які перебувають на квартирному обліку (за наявності змін з останньої перереєстрації);
– копію свідоцтва про одруження / народження дітей / смерть та інші документи, які засвідчують зміни у складі сім’ї з останньої перереєстрації;
– копії документів, які дають право на включення заявника у пільгову чергу, завірені в установленому порядку.
Прийом документів проводиться відділом комунального майна виконавчого комітету Переяславської міської ради (каб.217): понеділок-п’ятниця, з 9.00 год. до 16.00 год., обідня перерва з 12.00 год. до 13.00 год.










