Як скасувати реєстрацію РРО?

Головне управління ДФС у Київській області повідомляє, що суб’єкт господарювання (або його представник) подає до контролюючого органу за місцем реєстрації РРО заяву про скасування реєстрації реєстратора розрахункових операцій  (далі – РРО) за формою № 4-РРО.

Перед скасуванням реєстрації РРО його необхідно розпломбувати в Центрі сервісного обслуговування (далі – ЦСО), з яким суб’єктом господарювання укладено договір про технічне обслуговування та ремонт РРО.

Разом із заявою про скасування реєстрації суб’єкт господарювання надає реєстраційне посвідчення.

Процедура розпломбування РРО в ЦСО за можливості проводиться і для РРО, щодо яких контролюючим органом прийнято рішення про примусове скасування реєстрації.

У разі викрадення РРО для скасування його реєстрації суб’єкт господарювання разом із заявою про скасування реєстрації надає копію відповідного документа органу поліції.

У заяві про скасування реєстрації зазначається спосіб отримання довідки про скасування реєстрації РРО за ф. № 6-РРО, наведеною у додатку 6 до Порядку (далі – довідка про скасування реєстрації) (поштою або безпосередньо в контролюючому органі) або її копії (електронною поштою).

Протягом п’яти календарних днів з дня отримання заяви про скасування реєстрації та реєстраційного посвідчення за наявності довідки про опломбування з відміткою про розпломбування РРО, надісланої ЦСО до контролюючого органу за місцем реєстрації РРО, або у разі прийняття рішення контролюючого органу про скасування реєстрації РРО, проводиться скасування реєстрації РРО шляхом внесення реєстраційного запису до інформаційної системи ДФС та надання (надсилання) суб’єкту господарювання довідки про скасування реєстрації, що засвідчує скасування реєстрації РРО.

ГУ ДФС у Київській області

 

Додати коментар