Станом на 04 липня 2018 року внаслідок наїзду швидкісних електропоїздів отримали травми різного ступеню важкості 10 чоловік проти 24 в минулому році, а кількість травм зі смертельним наслідком зменшилась до 8 випадків проти 20 відповідно.
Найбільша кількість наїздів на громадян трапилась на території Львівської (3 випадки), Кіровоградської (3 випадки) та Хмельницької (2 випадки) областей. Окрім вищевказаних, травмування людей виникали на територіях Київської та Полтавської областей.
Основними причинами травмування громадян на залізниці залишається порушення ними правил безпеки на залізничному транспорті. Це, зокрема, перехід залізничних колій перед потягом, що наближається; ходіння безпосередньо по коліях або близько до них (на відстані менше п’яти метрів до крайньої рейки); знаходження надто близько від краю пасажирської платформи (менше, ніж півметра) під час проходження поїзда, ігнорування заборонних звукових та світлових сигналів залізничних переїздів.
Справжньою катастрофою на сьогодні є користування мобільними телефонами, аудіоплеєрами чи навушниками поблизу залізничного полотна та стихійний перетин громадянами залізничних колій, не обладнаних для перетину.
Найприкрішим із наслідків наїзду поїзда, безсумнівно, є травмування людей та їх загибель. Серед інших негативних наслідків наїзду на громадян слід відмітити порушення графіку руху поїздів, виникнення незручностей для пасажирів та працівників поїзних бригад, а також пошкодження обладнання поїзда різного ступеня складності, що тягне за собою непередбачені фінансові витрати на виконання ремонтних робіт.
Філія «Українська залізнична швидкісна компанія» публічного акціонерного товариства «Українська залізниця» нагадує, що залізнична колія – це зона підвищеної небезпеки… Тому і поводитися потрібно з особливою обережністю, зокрема на дільницях курсування швидкісних електропоїздів. Через недотримання елементарних правил безпеки люди втрачають найцінніше – власне життя.
Відділ охорони праці
Філія «Українська залізнична швидкісна компанія»
публічного акціонерного товариства «Українська залізниця»