Філософія пізнання дошкільника

В умовах реформування української освіти на часі модернізація змісту дошкільної освіти, гуманізація її цілей та принципів, переорієнтація на розвиток особистості дитини.

Заклад дошкільної освіти – найперше у житті дитини суспільне середовище, метою якого є забезпечення ЇЇ гармонійного розвитку та фізичного, психічного й духовного здоров’я. 

Сучасний вихователь закладу дошкільної освіти – це творчий педагог, який активно впроваджує інноваційні методи роботи з дітьми й безперервно працює над самовдосконаленням та фаховим розвитком.  Саме таких творчих і дієвих педагогів  побачили учасники  онлайн – семінару «Формування основ світобачення у дітей дошкільного віку на заняттях з дитячої філософії», який провели  28 лютого 2025 року на базі  закладу дошкільної освіти «Сонечко» для вихователів закладів дошкільної освіти територіальної громади.

Вихователь-методист ЗДО «Сонечко» Наталія СВИРИДЕНКО акцентувала увагу присутніх на  тому, що важливим показником успішної діяльності вихователя дитячого садка є наявність педагогічних напрацювань та відкриттів, які в узагальненому вигляді становлять досвід роботи.

Вихователь закладу освіти Валентина ЖУПИНА презентувала свій досвід роботи з методики формування філософських понять у дітей старшого дошкільного віку. Ознайомила з метою курсу «Філософія для дітей», яка полягає у розвитку мислення дитини, способах пізнання, допомозі свідомо опановувати базові правила життя в суспільстві.

  Педагоги закладу освіти стимулюють процес філософського зростання дитини, запроваджуючи принципи педагогіки й партнерства, що грунтуються на співпраці дитини, вихователя і батьків. 

Учасники заходу переконалися, що впровадження даної методики навчання в освітній процес забезпечить всебічний розвиток дітей дошкільного віку.

КУ «Центр професійного розвитку педагогічних працівників»

Додати коментар