Електронна трудова книжка: про що варто знати

На вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua/) працює дистанційний онлайн сервіс -“Електронна трудова книжка” та створено функцію

“Відомості про трудові відносини”.

Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обліку трудової діяльності працівника в електронній формі» від 05.02.2021 № 1217-IX, який набув чинності 10 червня 2021 року, внесено зміни до ст.48 Кодексу законів про працю України щодо переведення обліку трудової діяльності працівника з паперової форми (у трудовій книжці) в електронну – у Реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування.

Електронна трудова книжка – це цифровий аналог паперової трудової книжки.

Наявність електронної трудової книжки зменшує ризики пошкодження чи втрати документа.

Зручний і доступний сервіс на вебпорталі Пенсійного фонду України дозволяє подати скановані копії паперових трудових книжок та інших документів, що підтверджують трудову діяльність працівника, для переведення в електронний вигляд.

Скановані копії трудових книжок до Пенсійного фонду України можуть подавати самі працівники чи їх роботодавці на вебпорталі електронних послуг з обов’язковим накладенням кваліфікованого електронного підпису або працівник, особисто, в сервісному центрі Пенсійного фонду України.

Перед поданням трудової книжки на оцифрування, радимо перевірити правильність її оформлення.

Як подати скан-копію трудової книжки для оцифрування, дивіться за посиланням https://www.facebook.com/share/v/Y8dfASrwahnCZ3sm/

Додати коментар