Місцеві податки та збори

ГУ ДПС у Київській області нагадує, що відповідно до п. 8.3. ст.8 ПКУ, до місцевих належать податки та збори, що встановлені відповідно до переліку і в межах граничних розмірів ставок, визначених цим Кодексом, рішеннями сільських, селищних, міських рад у межах їх повноважень і є обов’язковими до сплати на території відповідних територіальних громад.

Відповідно до ст.10 ПКУ до місцевих податків належать:

– податок на майно;

– єдиний податок.

До місцевих зборів належать:

– збір за місця для паркування транспортних засобів;

– туристичний збір.

Місцеві ради обов’язково установлюють єдиний податок та податок на майно (в частині транспортного податку та плати за землю, крім земельного податку за лісові землі).

Місцеві ради в межах повноважень, визначених ПКУ, вирішують питання відповідно до вимог ПКУ щодо встановлення податку на майно (в частині податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки) та встановлення збору за місця для паркування транспортних засобів, туристичного збору та земельного податку за лісові землі.

Установлення місцевих податків та зборів, не передбачених ПКУ, забороняється.

Залишаємось на зв’язку: 

Комунікаційна платформа: kyivobl.ikc@tax.gov.ua  

Підписатись на сторінку Фейсбук ГУ ДПС у Київській області https://www.facebook.com/tax.kyiv.oblast

 

Як діяти касиру, якщо ПРРО відмовляє у вході та повідомляє про відкриту зміну на іншому ПРРО?

ГУДПС у Київській області повідомляє, що якщо при здійсненні входу ПРРО відмовляє у вході та повідомляє про відкриту зміну на іншому ПРРО, то касиру необхідно закрити робочу зміну на одному пристрої та відкрити робочу зміну на іншому

Програмне забезпечення «Програмний реєстратор розрахункових операцій» (далі – ПЗ ПРРО) може бути встановлено на будь-яку кількість пристроїв, але одночасно використовувати один програмний реєстратор розрахункових операцій (далі – ПРРО) можна тільки на одному пристрої і тільки одним касиром.
 ПЗ ПРРО може відмовляти у вході у випадку спроби касиром увійти на ПРРО при наявній відкритій робочій зміні на іншому ПРРО, при цьому він отримує повідомлення про наявність відкритої робочої зміни на іншому ПРРО.
 У разі якщо ПЗ ПРРО одночасно встановлено на два окремі пристрої для яких зареєстровано одного касира та при здійсненні входу ПРРО відмовляє у вході і повідомляє про відкриту зміну на іншому ПРРО, касиру слід закрити робочу зміну на одному пристрої та відкрити робочу зміну на іншому.

Залишаємось на зв’язку: 

Комунікаційна платформа: kyivobl.ikc@tax.gov.ua  

Підписатись на сторінку Фейсбук ГУ ДПС у Київській області https://www.facebook.com/tax.kyiv.oblast

 

З якою періодичністю оновлюється інформація в приватній частині Електронного кабінету щодо облікових даних, звітності, стану розрахунків з бюджетом, листів, запитів, реєстрації ПН 

ГУ ДПС у Київській області повідомляє, що згідно з п. 3 розд. ІІ Порядку функціонування Електронного кабінету, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 14.07.2017 №637 зі змінами та доповненнями, Електронний кабінет в процесі функціонування взаємодіє з іншими інформаційно-комунікаційними системами ДПС.

Таким чином, у приватній частині Електронного кабінету інформація щодо облікових даних, поданої звітності, стану розрахунків з бюджетом, листів, запитів, реєстрації податкових накладних та інших сервісів оновлюється в режимі реального часу.

Залишаємось на зв’язку: 

Комунікаційна платформа: kyivobl.ikc@tax.gov.ua  

Підписатись на сторінку Фейсбук ГУ ДПС у Київській області https://www.facebook.com/tax.kyiv.oblast

 

Платники податків можуть через Електронний кабінет направити до органу ДПС підтверджуючі документи, визначені в запиті контролюючого органу про надання інформації

ГУ ДПС у Київській області нагадує, що згідно з нормами п. 73.3 ст. 73 ПКУ контролюючі органи мають право звернутися до платників податків та інших суб’єктів інформаційних відносин із письмовим запитом про надання інформації (вичерпний перелік та підстави надання якої встановлено законом), необхідної для виконання покладених на контролюючі органи функцій, завдань, та її документального підтвердження.

П.п.73.3.3 п.73.3 ст.73 ПКУ передбачено, що платники податків та інші суб’єкти інформаційних відносин зобов’язані надавати інформацію, визначену в запиті контролюючого органу, та її документальне підтвердження (крім проведення зустрічної звірки) протягом 15 робочих днів з дня, наступного за днем отримання запиту (якщо інше не передбачено ПКУ) у порядку, визначеному ст. 42 ПКУ.

Зокрема, за допомогою меню «Листування з ДПС» приватної частини Електронного кабінету платники мають можливість направити до органу ДПС разом із супровідним листом підтверджуючі документи, визначені в запиті про надання інформації, у форматі pdf (обмеження 5 мб).

Датою подання підтверджуючих документів є дата реєстрації супровідного листа в органі ДПС. Протягом одного робочого дня після надсилання листа його автора буде повідомлено про вхідний реєстраційний номер та дату реєстрації. Інформацію щодо отримання/реєстрації листа в органі ДПС можна переглянути у вкладці «Вхідні документи» меню «Вхідні/вихідні документи» приватної частини Електронного кабінету, відправлені листи – у вкладці «Відправлені документи» меню «Вхідні/вихідні документи».

Вхід до Електронного кабінету за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС.

Робота у приватній частині Електронного кабінету здійснюється з використанням КЕП, отриманого у будь-якого КНЕДП.
 Залишаємось на зв’язку: 

Комунікаційна платформа: kyivobl.ikc@tax.gov.ua  

Підписатись на сторінку Фейсбук ГУ ДПС у Київській області https://www.facebook.com/tax.kyiv.oblast

 

Як ФОП  платнику єдиного внеску отримати документальне підтвердження інформації з реєстру страхувальників?

ГУ ДПС у Київській області повідомляє, що платник єдиного внеску – застрахована особа для отримання документального підтвердження інформації, наявної в реєстрі страхувальників може направити запит про отримання витягу з реєстру страхувальників до контролюючого органу. 

Запит про отримання витягу з реєстру страхувальників подається за формою №1-ЗРС (додаток 1 до Порядку надання інформації з реєстру страхувальників Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування від 21.07.2017 №651) в один із способів:

-особисто платником ЄВ та/або застрахованою особою чи уповноваженою особою до територіального органу ДПС (далі – контролюючий орган) за основним місцем обліку платника ЄВ або до іншого контролюючого органу;

– надсилається поштою до контролюючого органу за основним місцем обліку платника ЄВ або до іншого контролюючого органу;

– в електронній формі засобами електронного зв’язку.

За запитом платника ЄВ та/або застрахованої особи контролюючий орган надає безоплатно протягом 2-х робочих днів, що настають за днем отримання запиту, витяг з реєстру страхувальників або довідку про відсутність відомостей в реєстрі страхувальників.

Залежно від категорії платників формується один з витягів:

–  витяг з реєстру страхувальників (щодо юридичної особи або відокремленого підрозділу) за формою №1-ВРС (додаток 2 до Порядку № 651);

– витяг з реєстру страхувальників (щодо ФОП або фізичної особи, яка провадить незалежну професійну діяльність) за формою № 2-ВРС (додаток 3  до Порядку № 651);

– витяг з реєстру страхувальників (щодо фізичної особи, яка бере добровільну участь у системі загальнообов’язкового державного соціального страхування) за формою №3-ВРС (додаток 4 до Порядку № 651).

Витяг діє до внесення змін до реєстру страхувальників в частині відомостей, що стосуються страхувальника, щодо якого надано запит.

Якщо за критеріями пошуку, зазначеними у запиті, в реєстрі страхувальників відсутня інформація, то заявнику видається довідка з реєстру страхувальників за формою №1-ДРС (додаток 5 до Порядку № 651) .

Витяг/довідка видається платнику ЄВ та/або застрахованій особі у такому порядку:

–    у паперовому вигляді у контролюючому органі у строк, визначений п. 2 розд. ІІ Порядку №651 витяг/довідка підписується посадовою особою контролюючого органу та скріплюється відповідною печаткою. Особа, яка отримує витяг/довідку, має пред’явити паспорт або інший документ, що посвідчує особу. У разі неотримання витягу/довідки з будь-яких причин витяг/довідка зберігається у контролюючому органі;

–   якщо особа подала запит в електронному вигляді, то контролюючий орган у строк, визначений п. 2 розд. ІІ Порядку № 651, надсилає витяг/довідку на адресу електронної пошти, з якої надійшов запит, з накладенням електронної печатки відповідного контролюючого органу.

Звертаємо увагу, що у приватній частині Електронного кабінету (https://cabinet.tax.gov.ua) у режимі «Заяви, запити для отримання інформації» наразі реалізовано можливість направити запит про отримання витягу з реєстру страхувальників за формою 1-ЗРС через інформаційно-комунікаційну систему та отримати витяг з реєстру страхувальників (щодо ФОП або фізичної особи, яка провадить незалежну професійну діяльність) за формою 2-ВРС, або довідку з реєстру страхувальників за формою 1-ДРС (режим «Перегляд звітності» приватної частини Електронного кабінету). 

Залишаємось на зв’язку: 

Комунікаційна платформа: kyivobl.ikc@tax.gov.ua  

Підписатись на сторінку Фейсбук ГУ ДПС у Київській області https://www.facebook.com/tax.kyiv.oblast

ГУ ДПС у Київській області

Додати коментар