Головне управління ДПС у Київській області звертає увагу платників податків, що відповідно до п.п.69.37 п.69 підрозд.10 розд.ХХ ПКУ, тимчасово, на період з 1 серпня 2023 року до припинення або скасування воєнного стану на території України, введеного Указом Президента України “Про введення воєнного стану в Україні” від 24 лютого 2022 року N 64/2022, затвердженим Законом України “Про затвердження Указу Президента України “Про введення воєнного стану в Україні” від 24 лютого 2022 року N 2102-IX, у разі сплати платником податків протягом 30 календарних днів з дня, наступного за днем отримання податкового повідомлення-рішення, суми податкового зобов’язання, нарахованого за результатами документальних перевірок, які були відновлені або розпочаті з 1 серпня 2023 року та завершені до дня припинення або скасування воєнного стану на території України, введеного Указом Президента України “Про введення воєнного стану в Україні” від 24 лютого 2022 року N 64/2022, затвердженим Законом України “Про затвердження Указу Президента України “Про введення воєнного стану в Україні” від 24 лютого 2022 року N 2102-IX, штрафні (фінансові) санкції (штрафи), нараховані на суму такого податкового зобов’язання, вважаються скасованими, а пеня не нараховується.
Сума грошового зобов’язання, визначеного у податковому повідомленні-рішенні, вважається неузгодженою до моменту повної сплати податкового зобов’язання, визначеного в такому податковому повідомленні-рішенні, але не пізніше ніж протягом 30 календарних днів з дня, наступного за днем отримання платником податків такого податкового повідомлення-рішення.
Сума податкового зобов’язання, сплаченого у порядку, передбаченому цим підпунктом, не підлягає оскарженню.
Норми статей 56 та 57 цього Кодексу застосовуються з урахуванням строків, визначених цим підпунктом.
Залишаємось на зв’язку:
Комунікаційна платформа: kyivobl.ikc@tax.gov.ua
Підписатись на сторінку Фейсбук ГУ ДПС у Київській області https://www.facebook.com/tax.kyiv.oblast
Яка інформація міститься в Єдиному реєстрі податкових повідомлень-рішень контролюючих органів, надісланих (вручених) платникам податків
Головне управління ДПС у Київській області інформує, що контролюючий орган веде реєстр виданих податкових повідомлень-рішень щодо платників податків. В Єдиному реєстрі податкових повідомлень-рішень контролюючих органів, надісланих (вручених) платникам податків (далі – Єдиний реєстр), міститься інформація про:
– дати складання, надіслання (вручення) та отримання платником податків податкового повідомлення-рішення;
– дату відкликання або зміни податкового повідомлення-рішення;
– визначену суму (нарахування/зменшення) грошового зобов’язання та/або податкового зобов’язання, що повинен сплатити платник податків, та/або зменшення суми бюджетного відшкодування та/або зменшення від’ємного значення об’єкта оподаткування податком на прибуток або від’ємного значення суми податку на додану вартість, та/або зменшення податку на доходи фізичних осіб, задекларованого до повернення з бюджету, зокрема при використанні права на податкову знижку, та/або заниження чи завищення суми податкових зобов’язань, заявленої у податковій декларації, або суми податкового кредиту, заявленої у податковій декларації з податку на додану вартість, та дати настання граничного строку їх сплати;
– стан узгодження сум, зазначених у п. 3 п. 58.2 ст. 58 ПКУ;
– строки сплати сум, зазначених у п. 3 п. 58.2 ст. 58 ПКУ;
– виникнення податкового боргу платника податків, дату та номер податкової вимоги;
– оскарження податкового повідомлення-рішення в адміністративному або судовому порядку.
Також у Єдиному реєстрі може міститися інша інформація.
Технічним адміністратором Єдиного реєстру є ДПС.
Нормативно-правовими актами не передбачено розміщення Єдиного реєстру на офіційному вебпорталі ДПС.
Залишаємось на зв’язку:
Комунікаційна платформа: kyivobl.ikc@tax.gov.ua
Підписатись на сторінку Фейсбук ГУ ДПС у Київській області https://www.facebook.com/tax.kyiv.oblast
Яка вартість є залишковою вартістю основних засобів?
Головне управління ДПС у Київській області повідомляє, що відповідно до п.п. 14.1.9 п.14.1 ст.14 Податкового кодексу України, залишкова вартість основних засобів, інших необоротних та нематеріальних активів для цілей розділу III – сума залишкової вартості таких засобів та активів, яка визначається як різниця між первісною вартістю і сумою розрахованої амортизації відповідно до положень розділу III цього Кодексу.
Амортизація – це систематичний розподіл вартості основних засобів, інших необоротних та нематеріальних активів, що амортизується, протягом строку їх корисного використання (експлуатації) – п.п.14.1.3 п.14.1 ст.14 ПКУ.
Залишаємось на зв’язку:
Комунікаційна платформа: kyivobl.ikc@tax.gov.ua
Підписатись на сторінку Фейсбук ГУ ДПС у Київській області https://www.facebook.com/tax.kyiv.oblast
Як платнику ЄП отримати витяг з реєстру платників єдиного податку?
Головне управління ДПС у Київській області повідомляє, що для отримання витягу з реєстру платників єдиного податку необхідно подати Запит про отримання витягу з реєстру платників єдиного податку за формою, затвердженою наказом Міністерства фінансів України від 16.07.2019 № 308 “Про затвердження форм заяви про застосування спрощеної системи оподаткування, розрахунку доходу за попередній календарний рік, запиту про отримання витягу з реєстру платників єдиного податку та витягу з реєстру платників єдиного податку”, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 24.09.2019 за № 1054/34025.
Запит подається до контролюючого органу за місцем податкової адреси в один із таких способів:
-поштою;
-безпосередньо до контролюючого органу;
-засобами інформаційно-комунікаційної системи “Електронний кабінет”, вхід до якої здійснюється за адресою: cabinet.tax.gov.ua
Витяг надається безоплатно протягом:
– 1 робочого дня із дня надходження запиту для зареєстрованих платників єдиного податку
– 2 робочих дні з дня надходження запиту для суб’єктів господарювання, які подали заяву щодо переходу на спрощену систему оподаткування.
У разі якщо суб’єкта звернення не зареєстровано платником єдиного податку, йому надається відмова у наданні Витягу.
Витяг отримується безпосередньо в контролюючому органі або засобами інформаційно-комунікаційної системи «Електронний кабінет».
Інформаційну картку адміністративної послуги, бланк та зразок заяви, що подається для її отримання, розміщено у підрозділі “Адміністративні послуги” розділу “Діяльність” субсайта суб’єкта надання адміністративної послуги.
Залишаємось на зв’язку:
Комунікаційна платформа: kyivobl.ikc@tax.gov.ua
Підписатись на сторінку Фейсбук ГУ ДПС у Київській області https://www.facebook.com/tax.kyiv.oblast
Значення термінів ”оптова” та ”роздрібна” торгівля
Головне управління ДПС у Київській області нагадує суб’єктам господарювання, що відповідно до ст. 1 Закону України від 19.12.1995 року № 481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального» оптова торгівля – діяльність по придбанню і відповідному перетворенню товарів для наступної їх реалізації суб’єктам господарювання (у тому числі іноземним суб’єктам господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва) роздрібної торгівлі, іншим суб’єктам господарювання (у тому числі іноземним суб’єктам господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва).
Роздрібна торгівля – діяльність по продажу товарів безпосередньо громадянам та іншим кінцевим споживачам для їх особистого некомерційного використання незалежно від форми розрахунків, у тому числі на розлив у ресторанах, кафе, барах, інших суб’єктах господарювання (у тому числі іноземних суб’єктах господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва) громадського харчування.
Також інформуємо, що відповідно до ст. 2 Закону України від 06.07.1995 року № 265/95-ВР ”Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг” із змінами та доповненнями, місце проведення розрахунків – місце, де здійснюються розрахунки із покупцем за продані товари (надані послуги) та зберігаються отримані за реалізовані товари (надані послуги) готівкові кошти, а також місце отримання покупцем попередньо оплачених товарів (послуг) із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо.
Комунікаційна платформа: kyivobl.ikc@tax.gov.ua
Підписатись на сторінку Фейсбук ГУ ДПС у Київській області https://www.facebook.com/tax.kyiv.oblast
Небанківські надавачі платіжних послуг
Головне управління ДПС у Київській області повідомляє, що відповідно до норм Законів України від №1591 «Про платіжні послуги» та від 12.01.2023 №2888 «Про внесення змін до Податкового кодексу України (щодо платіжних послуг)» до небанківських надавачів платіжних послуг належать:
-платіжні установи (у тому числі малі платіжні установи);
-філії іноземних платіжних установ;
-установи електронних грошей;
-фінансові установи, що мають право на надання платіжних послуг;
-оператори поштового зв’язку;
-надавачі нефінансових платіжних послуг;
-фінансова установа, що має право на надання платіжних послуг, – юридична особа, яка отримала ліцензію на провадження діяльності з надання фінансових послуг та ліцензію на надання окремих фінансових платіжних послуг, з урахуванням обмежень, визначених цим Законом;
-емітент електронних грошей – установа електронних грошей або інша юридична особа, яка надає платіжні послуги з випуску електронних грошей та виконання платіжних операцій з ними, у тому числі відкриття та обслуговування електронних гаманців, та має право на надання такої платіжної послуги відповідно до Закону №1591.
Звертаємо увагу, що повернення суми бюджетного відшкодування також може здійснюватися на рахунки платника у небанківського надавача платіжних послуг. Для цього платник податків зобов’язаний лише вказати реквізити його рахунку, відкритого в небанківського надавача платіжних послуг, для перерахування бюджетного відшкодування. Дані про рахунки платника податків вносяться до Реєстру заяв про повернення сумибюджетного відшкодування
Залишаємось на зв’язку:
Комунікаційна платформа: kyivobl.ikc@tax.gov.ua
Підписатись на сторінку Фейсбук ГУ ДПС у Київській області https://www.facebook.com/tax.kyiv.oblast
19 серпня 2024 року – останній день сплати авансових внесків з єдиного податку ФОП спрощеної системи оподаткування І та ІІ груп за серпень 2024 року
Головне управління ДПС у Київській області нагадує, що в понеділок, 19 серпня 2024 року завершається граничний термін сплати авансових внесків з єдиного податку фізичними особами – підприємцями, що обрали спрощену систему оподаткування І та ІІ груп за серпень 2024 року – п.295.1 ст.295 Податкового кодексу України.
Законом України від 30.06.2023 № 3219-ІХ «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо особливостей оподаткування у період дії воєнного стану» (далі – Закон № 3219) внесено зміни з 01.08.2023, зокрема, до Податкового кодексу України (далі – ПКУ) щодо скасування можливості для ФОП – платників єдиного податку І та ІІ груп не сплачувати єдиний податок (крім тих, податкова адреса яких знаходиться на територіях бойових дій або на тимчасово окупованих територіях України, станом на дату початку бойових дій, або тимчасової окупації).
Згідно з абзацом першим п.п. 9.1 п. 9 підрозд. 8 розд. ХХ «Перехідні положення» ПКУ, редакція якого діяла до 01.08.2023, ФОП – платники єдиного податку першої та другої групи мали право не сплачувати єдиний податок.
Звертаємо увагу, що право не сплачувати єдиний податок, надане платникам єдиного податку першої та другої груп п. 11 підрозд. 8 розд. XX «Перехідні положення» ПКУ, не розповсюджується на ФОП – платників єдиного податку першої та другої груп, які зареєструвалися на території визначеній Переліком територій, вже після визначених цим Переліком територій дат виникнення можливості бойових дій/початку бойових/тимчасової окупації.
Залишаємось на зв’язку:
Комунікаційна платформа: kyivobl.ikc@tax.gov.ua
Підписатись на сторінку Фейсбук ГУ ДПС у Київській області https://www.facebook.com/tax.kyiv.oblast
ГУ ДПС у Київській області