Давайте познайомимося з перевагами користування «Електронним кабінетом шукача роботи»

На порталі Державної служби зайнятості є можливість створити «Електронний кабінет шукача робота» https://www.dcz.gov.ua/cabinet, ним може користуватися як зареєстрований безробітний так і шукач роботи.

В кабінеті зареєстрований користувач отримає швидкий і зручний доступ до інформації про вакансії та інші послуги служби онлайн.

Для реєстрації кабінету потрібен кваліфікований електронний підпис (КЕП), який можна отримати в будь-якому центрі сертифікації ключів.

Зареєстровані безробітні можуть:

– дізнатися про заплановані заходи служби зайнятості;

–  отримати інформацію про нарахування та виплати, а також оформити довідку в електронному вигляді;

–  переглянути вакансії, на які ви отримали направлення;

–  припинити реєстрацію в статусі безробітного;

– подати документи до центру зайнятості онлайн;

–  переглянути реєстр поданих документів.

Шукачі роботи можуть:

–  створити резюме;

– подати онлайн-заяву на отримання статусу безробітного;

–  шукати вакансії на Єдиному порталі вакансій служби зайнятості та надсилати відгуки роботодавцям.

Реєстрація в кабінеті шукача роботи доступна за посиланням: https://www.dcz.gov.ua/cabinet

З питання отримання інформації можна звернутися до фахівців найближчого центру зайнятості. Контакти центрів зайнятості Київської області тут: http://surl.li/clyqi

Консультуємо онлайн через телеграм-канал підтримки: https://t.me/fnLlSCkuIls1ZjVi.

Ще більше інформації на нашій сторінці в фейсбук: https://www.facebook.com/kyivobl/

Додати коментар